آستانه تحمل افراد نیز محدود است آخرین خبرها

[ad_1]

5fd0fba1ad200_5fd0fba1ad202

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: انتظار مردم این است که مسئولان تمام تلاش خود را بکنند ، با پرهیز از مخالفت ها و درگیری ها که بعضاً منطق و توجیهی ندارند ، شرایط کشور را در حل مشکلات مردم بدانند و از این طریق کار کنند.

آیت الله آملی لاریجانی در جلسه امروز مجمع که با رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی و در قالب مشارکت شخصی و مجازی اعضا برگزار شد ، درگذشت آیت الله یزدی را تسلیت گفت و شهادت فهری زاده را تسلیت گفت. برخی از رویدادهای طبیعی ، مانند سیل اخیر در خوزستان ، با تکیه بر قدرت و استعداد نیروهای محلی ، دانشمندان و کارشناسان دلسوز ، نیاز به دلسوزی و تلاش مضاعف مسئولان دارند و به تکرار مشکلات و مشکلات ناشی از حوادثی مانند سیل خوزستان و استانهای دیگر این نظام اسلامی ما نیست.

لاریانی ترور ناجوانمردانه یک دانشمند دفاع هسته ای و ناپدید شدن شهید فهری زاده را خسارات جدی برای کشور و جمهوری اسلامی ایران دانست و تأکید کرد که “دشمنان ملت ایران نمی توانند با چنین ترورهای ناجوانمردانه مانع توسعه ایران شوند”. و رویکرد شهید فهری زاده و دیگر دانش پژوهان شهدای کشور توسط سایر نخبگان و فرزندان علمی کشور و نتیجه چنین اقدامات ناجوانمردانه دشمنان مردم و نظام جمهوری اسلامی ادامه خواهد یافت ؛ و موضوع تروریسم است.

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: “برخی از کشورهای غربی ، که دیگران را مرتباً به حمایت از تروریسم متهم می کنند ، در جریان کشتار آشکار ، گستاخانه و کاملا غیرانسانی اخیر سکوت کرده اند. سیاست های متناقض و دوگانه ، حقوق بشر را ملتهب می کند.

آیت الله لاریجانی متهم اصلی این جنایت را رژیم صهیونیستی خواند و گفت: البته بدیهی است که برخی از سیستم های اطلاعاتی و جاسوسی کشورهای غربی و شکنجه گران آنها نیز در این جنایت هولناک و غیر انسانی شریک هستند.

رئیس شورای اعزامی با تمجید از تلاش های نیروهای امنیتی و اطلاعاتی کشور ، بر لزوم تلاش مضاعف برای پوشش نقض امنیت تأکید کرد و افزود: با ارزیابی تلاش های نزدیکان در زمینه امنیت و اطلاعات انتظار می رود که تخلفات امنیتی خسارت از آنجا كه احتمال خسارت و ضربه وجود دارد و با تلاش بیشتر راه دشمن از این نظر مسدود می شود.

آیت الله لاریجانی سپس به سیل در خوزستان و برخی استانهای دیگر و همچنین مشکلات پیش روی مردم این منطقه پرداخت و خاطرنشان کرد: سیل قابل تحسین است. ” اما شایسته نیست که نظام جمهوری اسلامی مردم عزیز خوزستان و سایر استانها شاهد تکرار این مشکلات باشند.

وی خواستار رسیدگی به ریشه مشکلات و کمبودهای موجود در خوزستان و سایر استان ها شد و اظهار داشت: غلبه بر این مشکلات و حل آنها با توجه به توانایی نیروهای متخصص و دلسوز داخلی و تلاش مسئولان دور از انتظار نیست.

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در ادامه به مشکلات زندگی مردم به عنوان اولین اولویت کشور پرداخت و با اشاره به اینکه “اولویت های کشور قابل تغییر نیست و نباید تغییر کند” گفت: امروز روز وحدت برای حل مشکلات معیشتی مردم است. مردم همچنین از مسئولان می خواهند تا با جلوگیری از درگیری ها و اختلافات مختلف ، که گاهی اوقات هیچ دلیل منطقی ندارند ، تمام تلاش خود را برای حل مشکلات مردم در زمین انجام دهند.

وی افزود: به هر حال آستانه تحمل مردم محدود است و مسئولان ، به ویژه شورای عالی هماهنگی اقتصادی سه مقام ، به دلیل توجه مقام معظم رهبری به رسیدگی به امور معیشتی و اختیاراتی که به این شورا داده شده است. آنها باید به طور همزمان تصمیم های هم افزایی بگیرند و از بوروکراسی اداری اجتناب کنند ، زیرا در هر صورت مردم باید نتایج کار و تلاش خود را ملموس احساس کنند.

در پایان رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام به رهبر معظم انقلاب و بازماندگان درگذشت آیت الله یزدی تسلیت گفت. در موقعیت های مختلف آنها خدمات مهم و م toثری را برای دستیابی به اهداف انقلاب و مردم ارائه می دادند.

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: انتظار مردم این است که مسئولان تمام تلاش خود را بکنند ، با پرهیز از مخالفت ها و درگیری ها که گاه منطق و توجیهی ندارند ، شرایط کشور را در حل مشکلات مردم بدانند و از این طریق کار کنند.

آخرین اخبار (khabarfoori.com)

5fd0fba1ad200_5fd0fba1ad202

آیت الله آملی لاریجانی در جلسه امروز مجمع که کاملاً مطابق با دستورالعمل های بهداشتی و در قالب مشارکت شخصی و مجازی اعضا برگزار شد ، درگذشت آیت الله یزدی و تسلیت شهادت فهری زاده ، حل مشکلات اقتصادی و زندگی را تسلیت گفت. مردم. برخی از رویدادهای طبیعی ، مانند سیل اخیر در خوزستان ، با تکیه بر قدرت و استعداد نیروهای محلی ، دانشمندان و متخصصان دلسوز ، به همدلی و تلاش مضاعف مسئولان نیاز دارند. این نظام اسلامی ما نیست.

لاریانی ترور ناجوانمردانه یک دانشمند دفاع هسته ای و ناپدید شدن شهید فهری زاده را خسارات جدی برای کشور و جمهوری اسلامی ایران دانست و تأکید کرد که “دشمنان ملت ایران نمی توانند با چنین ترورهای ناجوانمردانه مانع پیشرفت ایران شوند”. و رویکرد شهید فهری زاده و دیگر شهدای دانشمند کشور توسط دیگر نخبگان و فرزندان علمی کشور و نتیجه چنین اقدامات ناجوانمردانه دشمنان مردم و نظام جمهوری اسلامی ادامه خواهد یافت ؛ و موضوع تروریسم است.

رئیس دفتر این شورا خاطرنشان كرد كه “برخی از كشورهای غربی ، كه دائماً دیگران را به حمایت از تروریسم متهم می كنند ، در جریان قتل آشكار ، گستاخانه و كاملا غیرانسانی اخیر سكوت كرده اند.” ما متاسفیم که امروز کشورهای مدعی جهان از معیارهای سیاست های ضد و نقیض برخوردارند و حقوق بشر را تحریک می کنند.

آیت الله لاریجانی متهم اصلی این جنایت را رژیم صهیونیستی خواند و گفت: البته بدیهی است که برخی از سیستم های اطلاعاتی و جاسوسی کشورهای غربی و شکنجه گران آنها نیز در این جنایت هولناک و غیرانسانی شریک هستند.

رئیس شورای امکان سنجی با تقدیر از تلاش های نیروهای امنیتی و اطلاعاتی کشور ، تأکید بر لزوم تلاش مضاعف برای پوشش نقض امنیت را افزود و افزود: با ارزیابی تلاش های بستگان در زمینه امنیت و اطلاعات انتظار می رود که نقض امنیت کشور و نظام را تحت پوشش قرار دهد خسارت از آنجا كه احتمال خسارت و ضربه وجود دارد و با تلاش بیشتر راه دشمن در این زمینه مسدود می شود.

آیت الله لاریجانی سپس به سیل در خوزستان و برخی استانهای دیگر و همچنین مشکلات پیش روی مردم منطقه پرداخت و گفت: .

وی خواستار رسیدگی به ریشه مشکلات و کمبودهای موجود در خوزستان و سایر استان ها شد و اظهار داشت: غلبه بر این مشکلات و حل آنها با توجه به توانایی نیروهای متخصص و دلسوز داخلی و تلاش مسئولان امر دور از انتظار نیست.

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در ادامه به مشکلات زندگی مردم به عنوان اولویت اول کشور پرداخت و با اشاره به اینکه “اولویت های کشور قابل تغییر نیست و نباید تغییر کند” گفت: امروز روز وحدت برای حل مشکلات معیشتی مردم است. مردم همچنین از مسئولان می خواهند تا با جلوگیری از درگیری ها و اختلافات مختلف ، که گاهی اوقات هیچ دلیل منطقی ندارند ، تمام تلاش خود را برای حل مشکلات مردم در زمین انجام دهند.

وی افزود: به هر حال آستانه تحمل مردم محدود است و مسئولان ، به ویژه شورای عالی هماهنگی اقتصادی سه مقام ، به دلیل توجه مقام معظم رهبری به رسیدگی به امور معیشتی و اختیاراتی که به این شورا داده شده است. آنها باید همزمان با تصمیم های هم افزایی ، از بوروکراسی اداری اجتناب کنند ، زیرا در هر صورت افراد باید نتیجه کار و تلاش خود را ملموس احساس کنند.

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در پایان با تسلیت رهبر معظم انقلاب و بازماندگان وی ، گفت: “آیت الله رید” ، وی را از اصحاب صادق امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری خواند و گفت: در مناصب مختلف برای تحقق اهداف انقلاب خدمات کارآمد

[ad_2]