آلمان: راهزنان به طاق نفوذ کرده و 6.5 میلیون یورو را سرقت می کنند آلمان

[ad_1]

پلیس برای یافتن افرادی که در یک عملیات گمرکی در گمرک شرکت می کنند ، پاداش 100000 یورویی ارائه می دهد.

محققان آلمانی روز چهارشنبه گفتند آنها مظنونانی را که پس از ورود به گمرک 6.5 میلیون یورو (7.6 میلیون دلار) پول نقد کسب کرده بودند ، تحت تعقیب قرار دادند.

در بیانیه پلیس آمده است: “این حمله به صورت حرفه ای برنامه ریزی و انجام شده بود: سه عامل جنایت هنوز ناشناس با استفاده از تمرینات از اتاق مجاور در انبار ساختمان به طاق رسیدند.”

“حدود 6.5 میلیون یورو پول نقد از آنجا به سرقت رفته است.”

این سرقت که به یک دفتر گمرک در غرب شهر دویسبورگ برخورد کرد ، روز یکشنبه (اول نوامبر) رخ داد.

شاهدان گفتند که آنها صدای تمرین را حدود ساعت 6 صبح شنیدند. سه ساعت بعد ، سه مرد با لباس تیره و کلاه های تیره بافتنی در حال ورود و خروج به ساختمان مشاهده شدند تا وسایل را در ون سفید با درهای کشویی بارگیری کنند.

سپس آنها در وانت حرکت کردند.

شاهد دیگر متوجه مردی شد که قبل از سوار شدن به اتومبیل و رفتن به همان جهت وانت از گمرک عبور می کرد.

تصاویر مردی که توسط شاهد گرفته شده است توسط پلیس منتشر شده است ، و وی پاداش 100000 یورویی (117،600 دلار) را برای اطلاعات منجر به دستگیری یا محکومیت مظنونان ارائه می دهد.

سکه طلا 100 کیلوگرم

آلمان مورد حمله چندین سرقت مهم قرار گرفته است و بانک ها و موزه ها مکان های مکرر آن هستند.

در ماه فوریه ، دادگاهی در برلین سه نفر را به جرم سرقت تماشایی یک سکه طلای 100 پوندی از موزه ای در پایتخت آلمان ، به سال ها زندان محکوم کرد.

پلیس اثری از سکه کانادایی مربوط به اواخر سرقت در مارس 2017 از موزه Bode ، واقع در نزدیکی آپارتمان صدراعظم آنگلا مرکل در برلین پیدا نکرده است.

برگ بزرگ افرا ، یکی از پنج قطعه ضرب شده در سال 2007 ، بعد از کانگوروی یک تنی استرالیایی که در سال 2012 صادر شد ، دومین سکه طلا در جهان محسوب می شود.

دو نفر از این محكومین متعلق به خانواده ای از نژاد عرب بودند كه به علت ارتباط با جرایم سازمان یافته معروف بودند ، در حالی كه نفر سوم مأمور حراست موزه بود.

خانواده رمو که پدرسالارانشان در دهه 1980 از لبنان جنگ زده فرار کردند ، یکی از مشهورترین قبایل جنایات سازمان یافته در برلین محسوب می شود.

در همین حال ، الماس های بی قیمت در میان جواهرات عظیم دزدیده شده از موزه Green Vault در کاخ سلطنتی درسدن در نوامبر 2019 قرار داشتند.

برای اطلاع از این سرقت پاداش نیم میلیون یورو (587،750 دلار) پیشنهاد شده است اما هنوز هیچ مظنونی شناسایی نشده است.

هیچ یک از اقلام که به شدت با صدها الماس منبت کاری شده بازیابی نشده اند.

در اوایل سال جاری حداقل سه اقدام به سرقت از بانک در برلین گزارش شد.

یک بانک در منطقه لوکس مرکزی ویلمرزدورف دو بار مورد حمله قرار گرفته است ، گفته می شود سارقان در حالی که یک حامل پول داشته اند در اولین پیشنهاد خود نیم میلیون یورو درآمد کسب کرده اند.

مشخص نبود که پول در تلاش دوم گرفته شده است یا خیر.

در ماه آگوست بانک دیگری در پایتخت آلمان مورد حمله قرار گرفت ، اما سارقان با دست خالی فرار کردند.



[ad_2]