آمازون داروخانه های آنلاین را باز می کند ، و بخش دیگری را ریشه کن می کند اخبار آمریکا و کانادا

[ad_1]

تیتانیوم فنی به مشتریان این امکان را می دهد که داروهای تجویز شده یا دوباره پر کردن را سفارش دهند و آنها را به درب ورودی تحویل دهند.

اکنون در Amazon.com: انسولین و استنشاق کننده ها.

این کلوسوس آنلاین روز سه شنبه یک داروخانه آنلاین افتتاح کرد که به مشتریان امکان می دهد مجدداً با دارو یا نسخه تجویز کنند و آنها را ظرف چند روز به درب ورودی تحویل دهند.

تأثیر بالقوه ورود آمازون به فضای دارویی بلافاصله در این بخش گسترش یافت. قبل از زنگ ، سهام CVS Health Corp نزدیک به 9 درصد افت داشت. Walgreens و Rite Aid بیش از 10 درصد سقوط کردند.

زنجیره های بزرگ برای خرید مداوم خریداران به داروخانه های خود اعتماد می کنند ، که همچنین می توانند از میان وعده یا شامپو یا مواد غذایی استفاده کنند. همه خدمات آنلاین را بهبود بخشیده اند ، اما Amazon.com بر آن تسلط یافته و فروشگاه آنلاین آن بی نهایت بزرگتر است.

آمازون از روز سه شنبه در ایالات متحده شروع به ارائه داروهای معمولاً تجویز شده از جمله کرم ، قرص و داروهایی می کند که باید در یخچال مانند انسولین بمانند. خریداران باید یک حساب کاربری در وب سایت آمازون ایجاد کنند و از پزشکان خود بخواهند نسخه های پزشکی را به آنجا بفرستند. این شرکت گفت که داروهایی را که ممکن است مورد سو استفاده قرار گیرند ، از جمله بسیاری از مواد افیونی ، تهیه نخواهد کرد.

آمازون گفت ، بیشتر بیمه پذیرفته می شود. اما اعضای Prime که بیمه ندارند نیز می توانند داروهای عمومی یا مارک آمازون را با تخفیف خریداری کنند. آنها همچنین می توانند در 50،000 داروخانه فیزیکی در سراسر کشور ، در Costco ، CVS ، Walgreens ، Walmart و فروشگاه های دیگر تخفیف بگیرند.

مدتی است که آمازون صنعت مراقبت های بهداشتی را رصد می کند. دو سال پیش ، او 750 میلیون دلار برای خرید یک داروخانه آنلاین به نام PillPack هزینه کرد که داروها را به صورت بسته بندی شده در زمان و روزی که باید مصرف شود ، سازمان می دهد. آمازون گفت PillPack همچنان بر روی ارائه داروها به افراد مبتلا به بیماری های مزمن تمرکز خواهد کرد.

در پاسخ ، CVS و Walgreens که هزاران داروخانه در سراسر کشور برای دسترسی به مشتریان ساخته اند ، سعی دارند با ارائه تحویل در همان روز خود را با رشد خریدهای اینترنتی تطبیق دهند. در اوایل سال جاری ، CVS آزمایش تحویل نسخه ای را با وسایل نقلیه خودران آغاز کرد و والگرین هواپیماهای بدون سرنشین را آزمایش کرد که می توانستند دقایقی پس از سفارش تحویل بگیرند.



[ad_2]