آمریكا: باند پدر ، پسری را كه به قتل احمود آربری متهم شده بود انكار كرد آمریکا و کانادا

[ad_1]

قاضی گفت: در صورت آزادی قاتلان متهم آربوری “خطر و خطر قابل توجهی” برای جامعه وجود دارد.

یک قاضی آمریکایی ارتباط با پدر و پسری را که به قتل در قتل احمد آربوری در ماه فوریه متهم شده بودند ، رد کرد و گفت که او نگران است که مردان سفیدپوست قانون را به دست خود بگیرند و هنگام تعقیب و تیراندازی به نگرو همسایگان را تهدید کنند. در یک خیابان مسکونی

تراویس مک مایکل و پدرش ، گریگوری مک مایکل ، پس از دستگیری در ماه مه ، بیش از دو ماه پس از کشته شدن آربوری ، به زندان افتادند.

مک میشلز پس از مشاهده در حال دویدن آربوری 25 ساله در محله آنها درست در کنار شهر بندری برونزویک ، خود را مسلح کرده و با کامیون تعقیب کرد.

وکلای مک میشلز می گویند که این افراد حق قانونی داشتند که به دنبال آربوری بگردند زیرا آنها دلیل سو to ظن او را دزد داشتند.

آنها همچنین ادعا می کنند که تراویس مک مایکل وقتی سه بار با اسلحه به آربوری شلیک کرد ، از خود دفاع کرد ، زیرا فیلم از تلفن همراه تیراندازی نشان می دهد که آربوری به او ضربه زده و برای اسلحه جنگیده است.

دادستان ها می گویند آربوری یک جنایتکار نبود ، بلکه صرفاً یک آهسته دویدن بود و مک میشلز با انگیزه دیدگاه های نژادپرستانه مانند یک “ناظر” عمل می کرد. آنها همچنین عکس های قاضی را از خانه ای در حوالی صحنه تیراندازی نشان دادند که در اثر تیراندازی آسیب دیده بود.

تیموتی والمسلی ، قاضی دادگاه عالی در حالی که ارتباط بین این افراد را در جلسه جمعه انکار کرد ، به وکلا گفت: “شما می توانید فیلم را به طرق مختلف تفسیر کنید.” “اما این ویدئو به من می گوید که یک خطر و خطر قابل توجهی برای جامعه وجود دارد.”

سوالات مربوط به اینکه آیا نژادپرستی نقشی در قتل داشته است ، در جلسه دادرسی قبلی تشدید شد ، هنگامی که بازپرس شهادت داد که متهم سوم ، که فیلمبرداری یک تلفن همراه از تیراندازی را انجام داده بود ، به مقامات گفت که تراویس مک مایکل (34) را شنیده است. تا بعد از سه بار انفجار آربری با تفنگ ، تهمت نژادی بیان کند.

در دادگاه روز پنجشنبه ، دادستان جسی ایوانز پیامی را که تراویس مک مایکل در فیس بوک با استفاده از اصطلاحی توهین آمیز برای آسیایی ها ارسال کرد ، خواند و همچنین پیام متنی را ترویس مک مایکل سال گذشته برای یکی از دوستانش ارسال کرد که از لکه گویی علیه سیاه پوستان استفاده کرد ، … با دندانهای طلایی ”.

معترضین پلاکاردهایی را در دست دارند که خواستار اجرای عدالت برای احمود آربوری ، یک جوان سیاه پوست غیرمسلح است که پس از آزار و اذیت توسط یک افسر سابق اجرای قانون و پسرش مورد اصابت گلوله قرار گرفت. [File: Dustin Chambers/Reuters]

این دوست ، زاخاری لنگفورد ، در ابتدا گفت که به خاطر نمی آورد که پیام را دریافت کرده است. وی پس از بررسی متن تبادل شاهد ، گفت: “فکر می کنم منظور او راکون بود.”

وکلای دو مک مایکل هرگونه انگیزه نژادپرستانه در این تیراندازی را انکار کردند.

تا زمانی که فیلم از تلفن همراه تیراندازی به صورت آنلاین نشت نکرد و اداره تحقیقات جورجیا پرونده را تحویل گرفت ، مک میشل دستگیر نشد. در ماه ژوئن ، یک هیئت منصفه عالی هم مک میشلز و هم همسایه ویلیام ردی برایان را متهم کرد.

همه به قتل شرور ، جنایت ، حمله شدید ، حبس کاذب و تلاش جنایتکارانه برای ارتکاب حبس دروغین دروغین متهم هستند.

در جستجوی اوراق قرضه ، مدافعان مک میشلز گفتند که آنها نه فرار می کنند و نه تهدیدی برای خشونت بیشتر. آنها دهه تراویس مک مایکلز را به عنوان مکانیک گارد ساحلی ایالات متحده به عنوان اثبات شخصیت خود ذکر کردند.

لی مک مایکل ، همسر گریگوری مک مایکل 64 ساله ، شهادت داد که شوهرش پس از سه دهه کار به عنوان افسر پلیس در منطقه گلین و بازپرس در دادستانی منطقه برونزویک ، هرگز کسی را شلیک نکرد.

پیش از این برایان از وثیقه وثیقه محروم شده بود. وکیل وی در دادگاه استدلال کرد که باید کل کیفرخواست رد شود.



[ad_2]