آنیس باسدان فرماندار جاکارتا آزمایش COVID-19 مثبت است اندونزی

[ad_1]

این سیاستمدار 51 ساله اندونزیایی می گوید در حال حاضر هیچ علائمی ندارد و تا دو هفته آینده خود را منزوی می کند.

فرماندار جاکارتا ، پایتخت اندونزی ، آزمایش COVID-19 مثبت است زیرا چهارمین کشور پرجمعیت جهان برای دستیابی به جهشی رکورد دار در تعداد عفونت ها تلاش می کند.

Anies Baswedan روز سه شنبه گفت که او در حال حاضر بدون علامت است و خودش را منزوی خواهد کرد.

وی در ویدئویی که در حساب اینستاگرام خود منتشر شده گفت: “این باید به عنوان هشداری باشد که هرکسی بتواند COVID-19 را نتیجه گیری کند ، بنابراین باید مراقب باشیم.”

فرماندار 51 ساله در میان تعدادی از سیاستمداران و مقامات آلوده به ویروس است.

وزرای حمل و نقل و مذهبی اندونزی قبلاً به دلیل ویروس تحت معالجه قرار گرفته بودند ، در حالیکه سعف الله دبیر دولت جاکارتا از زمان امضای COVID-19 در سپتامبر درگذشت.

معاون سایت Anies ، احمد ریزا پاتریا ، همچنین بر اساس وب سایت این شهر روز یکشنبه نسبت به ویروس مثبت بود.

فرماندار گفت که او و معاونش تا دو هفته آینده به کار از راه دور ادامه می دهند.

اندونزی ، کشوری با 270 میلیون نفر جمعیت ، طی سه روز گذشته در یک هفته گذشته رکورد زد.

با بیش از 530،000 عفونت و نزدیک به 17000 مرگ ، این کشور بیشترین تعداد ویروس کرونا را در جنوب شرقی آسیا دارد ، اگرچه برخی از کارشناسان بهداشت می گویند با توجه به آزمایشات محدود و پیگیری تماس ، احتمالاً این موارد بیشتر خواهد بود.

جاکارتا ، یک کلانشهر شلوغ نیز در ماه گذشته با ثبت تقریباً 1240 مورد در روز در هفته گذشته ، رکورد جدیدی از عفونت ها را ثبت کرده است. برخلاف برخی کشورهای همسایه ، اندونزی محاصره سختگیرانه ملی را اعمال نکرده است ، اما اقدامات محلی را انتخاب کرده است.

از ماه اکتبر ، فرماندار جاکارتا محدودیت ها را برای بازگرداندن “محدودیت های اجتماعی گسترده” کاهش داده است ، این بدان معناست که مراکز تجاری و رستوران ها می توانند فعالیت کنند ، به شرط آنکه ساعت کاری خود را کاهش دهند. پارک ها و موزه ها نیز با برخی محدودیت ها حق افتتاح داشتند.

برخی از کارشناسان و مسئولان بهداشتی جهش اخیر در موارد را ناشی از اجتماعات گسترده در پایتخت و اطراف آن می دانند.

این شامل هزاران پیوستن به اعتراضات خیابانی علیه قانون جدید اشتغال زایی و اجتماعات بزرگ ، اغلب با کمترین فاصله اجتماعی ، به منظور بازگشت از تبعید خود-تحمیلی دانشمند جنجالی مسلمان رضیژ شهاب است.



[ad_2]