آیا عدم اطمینان انتخابات آمریکا بیت کوین را بالاتر می برد؟ | اخبار آمریکا و کانادا

[ad_1]

بیت کوین با 14،984 دلار در بالاترین سطح در حدود دو سال گذشته است و اکنون برخی از تحلیلگران 20،000 دلار را زیر نظر دارند.

بیت کوین یک بار دیگر در حالت رالی است.

اعم از عدم اطمینان در مورد انتخابات ایالات متحده ، آینده همه گیر یا ترس از دست دادن ، ارز رمزنگاری شده در بالاترین سطح از ژانویه 2018 است. بیت کوین در ساعت 9:46 صبح 7٪ با جهش به 14،984 دلار در نیویورک رسید.

این ارز دیجیتال از سرمایه گذاری های چشمگیر Square Inc بهره مند شده است. و پل تودور جونز. JPMorgan Chase & Co. سکه JPM برای اولین بار برای پرداخت استفاده شد. طرفداران استدلال می کنند که بیت کوین در مواقع عدم اطمینان می تواند تنوع دهنده باشد ، بنابراین وقایعی مانند انسداد در اروپا یا تأخیر در انتخابات ایالات متحده ممکن است روند صعودی آن را تقویت کند.

Rob Sluimer ، استراتژیست فنی Fundstrat Global Advisors LLC در یادداشتی ماه گذشته گفت ، پس از حذف قله ها در 13،800 دلار در ژوئن 2019 ، مقاومت بعدی حدود 20،000 دلار است.

دنیای ارزهای رمزپایه البته بسیار بی ثبات است. بیت کوین پیش از این ، به ویژه در دسامبر 2017 و اواسط 2019 ، قبل از سقوط بزرگ ، حرکات سهموی رو به بالا را انجام داد. و بسیاری از استراتژیست ها و سرمایه گذاران بدبین هستند. ویتنی تیلسون از تحقیقات مالی امپایر روز چهارشنبه در نامه ای الکترونیکی گفت که او هنوز ارزهای رمزنگاری شده را به عنوان “یک طرح پمپاژ و دامپینگ آزادیخواهانه فناوری” می داند و به بیشتر سرمایه گذاران توصیه می کند از آنها اجتناب کنند.

با این حال ، برخی از این راهپیمایی ارز رمزنگاری شده را بالاتر و آماده ادامه می بینند.

مایک مک گلوون ، استراتژیست کالا در Bloomberg Intelligence گفت: “مقاومت قبلی بیت کوین در حدود 10،000 دلار می تواند در سال 2021 به 20،000 دلار برسد.” “عرضه خاصی تقاضا را به عنوان شاخص اصلی قیمت به جا می گذارد و اکثر شاخص ها مثبت باقی می مانند.”



[ad_2]