ادعاهای ترامپ “اعتماد به دموکراسی را تضعیف می کند”: ناظر سازمان امنیت و همکاری اروپا آمریکا و کانادا

[ad_1]

رئیس یک مأموریت نظارتی بین المللی ادعاهای رئیس جمهور ترامپ را تکذیب کرد و گفت این آسیب به اعتماد عمومی به نهادهای دموکراتیک آسیب می زند.

یک مأموریت بین المللی رصد انتخابات در ایالات متحده با انتقاد از ادعای رئیس جمهور دونالد ترامپ در مورد تقلب در انتخابات ، اظهار داشت که وی اعتماد به دموکراسی را تضعیف می کند.

مأموریت سازمان امنیت و همکاری در اروپا (OSCE) ، که انتخابات در کشورهای غربی و اتحاد جماهیر شوروی سابق را رصد می کند ، گفت هیچ شواهدی از تقلب در انتخابات در رأی گیری “رقابتی و مناسب” وجود ندارد. اگرچه چالش های ناشی از همه گیری COVID-19 است.

مایکل گئورگ لینک ، رئیس این مأموریت گفت: “ادعاهای بی اساس در مورد کاستی های سیستمی ، به ویژه توسط رئیس جمهور فعلی ، از جمله در شب انتخابات ، اعتماد عمومی به نهادهای دموکراتیک را از بین می برد.”

در یک گزارش مقدماتی ، این مأموریت هشدار داد که اظهارات مبارزات انتخاباتی ترامپ “از نظر بسیاری افزایش پتانسیل خشونت پس از انتخابات با انگیزه های سیاسی است”.

این گزارش می افزاید: “چنین اظهاراتی از طرف رئیس جمهور اعتماد عمومی به نهادهای دولتی را سست می کند”.

پس از مبارزات انتخاباتی ترامپ گفت كه این مأموریت تلاش كرده است روند را در ایالت های مهم میشیگان و پنسیلوانیا متوقف كند ، این مأموریت همچنین خواستار بازشماری مجدد شد.

اورسولا گاچک ، رئیس مأموریت نظارت بر انتخابات ODIHR گفت: “تلاش های عظیم رای دهندگان ، با حمایت بسیاری از شهروندان متعهد ، باعث شده است که رأی دهندگان بتوانند با وجود چالش های قانونی و فنی رای دهند.” مرد سازمان امنیت و همکاری اروپا).

“اما این انتخابات به پایان نرسیده است و ما تا پایان کار در اینجا در دی سی و در کشورهای مهم کشور باقی می مانیم. بسیار مهم است که هر رای صحیح درست شمرده شود. “

این سازمان همچنین نگرانی های مربوط به امور مالی کمپین را برجسته کرد. براساس این گزارش ، هزینه کل برای این انتخابات 14 میلیارد دلار برآورد شده است.

سازمان امنیت و همکاری اروپا 102 ناظر از 39 کشور برای نظارت بر انتخابات فرستاده است. آنها همچنین نگرانی هایی را در مورد بودجه مبارزات انتخاباتی و فضای قطبی رسانه ها مطرح کردند ، اما خاطر نشان کردند که آزادی بیان قبل از انتخابات رعایت می شد.



[ad_2]