استرالیای جنوبی از محاصره شش روزه “تعویض” خبر داد استرالیا

[ad_1]

دولت ایالت می گوید برای پیگیری و آزمایش تماس ها اقدامات سختگیری لازم است.

استرالیای جنوبی روز چهارشنبه به محاصره شش روزه “شکن” برای نزدیک به دو میلیون نفر در این ایالت اعلام کرد ، زیرا این امر باعث افزایش ناگهانی موارد ویروس کرونا شد که ماهها تقریباً بدون عفونت به پایان رسید.

استیون مارشال ، نخست وزیر استرالیای جنوبی ، پس از گزارش 22 مورد ویروس در آدلاید ، پایتخت ایالت ، گفت: از نیمه شب یک سری محدودیت های گسترده اعمال می شود تا بتواند “فضای تنفس” را برای ردیابی تماس ها تعیین کند.

وی گفت: “ما به این سوئیچ ، این وقفه در جامعه نیاز داریم.” وی گفت: “این یک مکث در استرالیای جنوبی است تا ما را از ویروس دور نگه دارد.”

“ما سخت می رویم و زود می رویم. زمان مهم است و ما باید سریع و قاطعانه عمل کنیم. “

نیکلاس اسپورییر ، رئیس ارشد بهداشت عمومی خاطرنشان کرد که ویروس خاص موجود در آخرین شیوع دارای “دوره انکوباسیون بسیار بسیار کوتاه” است و فقط 24 ساعت یا کمتر طول می کشد تا زمانی که فرد در معرض آن قرار گیرد مبتلا شده.

وی گفت این اقدامات به دولت 1.8 میلیون نفر فرصت می دهد تا زنجیره انتقال را متوقف كنند.

وی گفت: “من نمی توانم ظرف دو یا سه هفته یا حتی دو یا سه روز آن تصمیم را بگیرم زیرا خیلی دیر خواهد بود.”

نخست وزیر استرالیای جنوبی ، استفان مارشال ، گفت: محاصره شش روزه به مقامات این امکان را می دهد تا با ردیابی تماس ها و از بین بردن تعداد زیادی از عفونت هایی که قرنطینه سازی هتل را بر عهده داشتند ، مقابله کنند. [Kelly Barnes/EPA]

قوانین جدید از نیمه شب لازم الاجرا می شود و تعطیل شدن کلیه مدارس ، رستوران ها و کارخانه ها را ضروری می کند.

دستورات اقامت در منزل برای ساکنان سراسر کشور صادر می شود و فقط یک نفر از هر خانوار می تواند هر روز برای اهداف اساسی بیرون برود.

هرکسی که از خانه خارج شود باید ماسک بزند.

خانه های مسکونی و سالمندان قفل شده و کلیه عروسی ها و مراسم خاکسپاری متوقف خواهد شد.

آخرین شیوع بیماری مربوط به یک استرالیایی است که در تاریخ 2 نوامبر از خارج از کشور وارد پایتخت ایالت آدلاید شد و وارد قرنطینه اجباری هتل شد. تصور می شود که پاک کننده پس از لمس یک سطح آلوده به ویروس آلوده شده و همچنین دو محافظ امنیتی در این مرکز ویروس تشخیص داده شده اند.

چهار مورد جدید مربوط به خوشه در روز چهارشنبه اعلام شد که منجر به تعداد کل کارمندان از ابتدای شیوع بیماری همه گیر تا سال 551 می شود. نگرانی وجود دارد که آخرین شیوع احتمال آلودگی به جمعیت های پرخطر ، از جمله کارگران آزمایشی و زندانبانان را داشته باشد. مثبت

این اعلامیه باعث ایجاد صف های طولانی در مراکز آزمون COVID-19 شد و به سرعت به سوپرمارکت ها راه یافت ، جایی که رول توالت ها به سرعت به فروش می رسید.

این اپیدمی باعث وحشت در آدلاید ، پایتخت ایالت استرالیای جنوبی شده است [Kelly Barnes/EPA]

در جای دیگری در استرالیا ، ویکتوریا ، که تا ماه گذشته کانون نزدیک به 28000 مورد در این کشور بود و مردم ملبورن هفته ها با قفل سخت و ممنوعیت عبور از منزل روبرو بودند ، نوزدهمین روز متوالی خود را بدون اعلام مورد جدید جشن گرفتند.

نیو ساوت ولز گزارش صفر مورد محلی و هفت مورد وارداتی داده است.

سایر ایالت های استرالیا قبلاً قوانین جدید قرنطینه را برای هر کسی که از استرالیای جنوبی سفر می کند ، در نتیجه شیوع این ایالت وضع کرده اند.



[ad_2]