اضطراب COVID نحوه خرید آمریکایی ها در جمعه سیاه را متزلزل خواهد کرد اخبار آمریکا و کانادا

[ad_1]

جمعه سیاه روز بعد از روز شکرگذاری و شروع سنتی حمله رعد اسا در تعطیلات در ایالات متحده است.

در سال های اخیر ، این نوعی ورزش ملی بوده است که مشخصه آن “معاملات درب” است ، که در آن مصرف کنندگان تازه از تعطیلات بوقلمون ، ساعت ها در صف می ایستند تا بهترین پیشنهادات سال را شروع کنند.

حتی شناخته شده بودند که خریداران مورد حمله قرار می گیرند.

امسال خریداران با خطر جدیدی روبرو هستند.

جمعه سیاه در طی یک همه گیری اتفاق می افتد و COVID-19 در حال حاضر رکورددار عفونت های جدید و بستری شدن در بیمارستان در ایالات متحده است.

شاید تعجبی نداشته باشد که نگرانی در مورد COVID-19 در حال تغییر در نحوه تصمیم گیری آمریکایی ها برای خرید این آخر هفته شکرگذاری است.

بر اساس مطالعه شرکت مشاور Deloitte ، مصرف کنندگان بیشتری کمربندهای خود را محکم می کنند و – برای اولین بار – تعداد بیشتری از مردم در جمعه سیاه قصد خرید آنلاین دارند.

بررسی ضربان قلب Deloitte قبل از شکرگذاری ، یک عکس فوری از آنچه خرده فروشان می توانند در فصل مهم خرید تعطیلات انتظار داشته باشند ، ارائه می دهد.

و آنچه او دریافت بسیار نگرانی در مورد ویروس است.

حدود 57٪ از مصرف کنندگان نظرسنجی شده توسط Deloitte بین 29 اکتبر و 2 نوامبر اظهار داشتند که نگران خرید در فروشگاه در فصل تعطیلات هستند – حتی 6 درصد بالاتر از ماه سپتامبر.

این بدان معناست که تعداد افرادی که قصد خرید آنلاین جمعه سیاه را دارند – به گفته Deloitte 58 درصد – با 20 درصد از تعداد افرادی که قصد خرید در یک فروشگاه آجر و ملات واقعی را دارند بیشتر است.

استیون راجرز ، مدیر اجرایی مرکز صنعت مصرف کننده Deloitte Insights ، به الجزیره گفت: “تعداد بیشتری از مردم در جمعه سیاه نسبت به فروشگاه ها خرید آنلاین می کنند.”

در سال تعطیلات فروش خود را افزایش دهید

پیامدهای اقتصادی همه گیری بیشتر در حوزه خدمات مشتری مداری – مانند فروشگاه های خرده فروشی – کاهش یافته است و در نتیجه میلیون ها معیشت زندگی مختل شده است.

اعتماد به نفس مصرف کننده نیز غواصی است. آخرین مطالعه توسط شورای کنفرانس که روز سه شنبه منتشر شد ، نشان داد که اعتماد مصرف کننده پس از آنکه در ماه اکتبر نسبتاً برابر بود ، در ماه نوامبر کاهش یافت.

لین فرانکو ، مدیر ارشد شاخص های اقتصادی در شورای کنفرانس ، گفت: “از سرگیری COVID-19 بیشتر عدم اطمینان را افزایش می دهد و نگرانی در مورد چشم انداز را بیشتر می کند.”

این یک نشانه نگران کننده برای اقتصاد ایالات متحده است ، زیرا دو سوم رشد ناشی از هزینه های مصرف کننده است.

با پیش بینی آب و هوای سخت ، خرده فروشان در آستانه بیرون رفتن از سال جاری بودند و در اواخر ماه اکتبر تبلیغاتی را برای شروع تعطیلات آغاز کردند.

میزان پاسخگویی خریداران به دوره های تبلیغاتی طولانی مشخص نیست.

Deloitte دریافت که هزینه های آخر هفته شکرگذاری – پنجشنبه تا دوشنبه – بیش از 3 درصد نسبت به سال گذشته کاهش می یابد ، و متوسط ​​آمریکایی ها 401 دلار دریافت می کنند.

در طول فصل تعطیلات ، متوسط ​​مصرف کننده قرار است 1،387 دلار هزینه کند – 7 درصد کاهش نسبت به سال گذشته.

نگرانی در مورد امور مالی در این تعطیلات در میلیون ها خانوار آمریکایی در حال افزایش است.

Deloitte دریافت که بیش از یک چهارم ، یا 28 درصد از خریداران شکرگذاری نگران انجام اجاره ، رهن و پرداخت اتومبیل و پرداخت بدهی کارت اعتباری هستند. و حدود 44 درصد از خریداران شکرگذاری خریدهای بزرگی را که در غیر این صورت قبلاً انجام می دادند ، به تعویق می اندازند.

انتظار می رود فروش هدایا و کارت های هدیه 5 درصد کاهش یابد ، در حالی که پیش بینی می شود فروش دکوراسیون منزل و پوشاک بدون هدیه 12 درصد در کل فصل خرید جهش داشته باشد.

راجرز گفت: “مردم سعی می کنند سالن ها را تزئین کرده و وسایل را در خانه جشن بگیرند زیرا می دانند که به مسافرت نمی روند.”

دولت های محلی و ایالتی همچنان که عفونت های COVID-19 در ایالات متحده افزایش می یابد ، محدودیت ها ، مقررات منع رفت و آمد و محدودیت های تجاری را اعمال می کنند.

و این همان چیزی است که داده ها نشان می دهد: بر اساس وزارت بازرگانی ، فروش خرده فروشی ایالات متحده ماه گذشته 0.3 درصد بسیار کم شده است.

حدود 15.1 میلیون نفر گفتند كه آنها ماه گذشته كار نمی كردند زیرا كارفرمای آنها فروشگاهی را تعطیل كرده یا مشاغلی را در این بیماری از دست داده است.

و با برنامه های اضطراری مهم همه گیر مانند توقف اخراج و مسدود کردن بدهی وام دانشجویی ، درد بیشتری در چشم است که در پایان ماه آینده منقضی می شود.

مرکز Citadel Outlet در میان شیوع ویروس کرونا در تجارت ، کالیفرنیا ، ایالات متحده افتتاح می شود [File: Mike Blake/Reuters]

با توجه به اینکه واشنگتن هنوز برای دور جدیدی از کمک های فدرال برای تسکین ویروس ها بسته است ، بعید است خانواده های آمریکایی امسال شاهد چک دولت دیگر در صندوق های پستی خود باشند.

تحلیلگران گلدمن ساکس نوشتند: “کنگره بدون پیشرفت در اقدامات تخفیف مالی جای خود را به شکرگذاری داده است ، و بیشتر شانس تصویب بسته مالی عمده کنگره قبل از پایان سال را کاهش می دهد.” “در نتیجه این تاخیرها ، ما انتظار داریم كنگره 700 میلیارد دلار حمایت مالی اضافی را در مقایسه با 1 تریلیون دلار قبل تصویب كند.”

اضطراب و پرهیز از ازدحام: چگونه و کجا خرج می کنیم

ترس از عفونت های COVID-19 ، مصرف کنندگان بیشتری را وادار به خرید آنلاین مواد غذایی و کالاهای اساسی کرده است.

راجرز گفت ، خرده فروشان آنلاین مگا مانند آمازون ، هوم دپوت و سایر خرده فروشان انبوه عملکرد خوبی داشته اند زیرا آنها توانسته اند سرمایه گذاری های اولیه را انجام دهند تا با واقعیت خرده فروشی جدید سازگار شوند.

وی افزود: “فروشگاه های بزرگ جعبه این محدودیت را اتخاذ كرده اند كه از زمان بروز همه گیر شدن دو برابر شده است.”

فدراسیون ملی خرده فروشی علیرغم همه چالش های فراگیر همه گیر ، روز دوشنبه اعلام کرد که انتظار دارد فروش تعطیلات در نوامبر و دسامبر در مقایسه با سال گذشته بین 3.6 تا 5.2 درصد افزایش یابد.

با این حال ، وی هشدار داد که موارد استثنا بیشتر می تواند این پیش بینی شاد را خنثی کند.



[ad_2]