اقتصاد ایالات متحده در اکتبر 638،000 شغل به دلیل کند شدن روند بهبود ، اضافه کرد اخبار آمریکا و کانادا

[ad_1]

همانطور که بازار کار ایالات متحده در مسیر درست حرکت می کند ، بهبود با بادهای شدید مخالف روبرو می شود ، از جمله افزایش عفونت های COVID-19 و این خطر را دارد که خانوارهای مشکل دار پس انداز خود را با کاهش کمک های فدرال برای کاهش ویروس ها بسوزانند.

همانطور که دنیا انتظار دارد یک برنده از انتخابات ریاست جمهوری ایالات متحده ظهور کند ، عکس فوری از بازار کار این کشور نشان می دهد دقیقاً چه وظیفه دلهره آور بهبود اقتصادی در انتظار رئیس جمهور دونالد ترامپ یا رقیب دموکرات وی ، جو بایدن است.

اقتصاد آمریكا در روز اكتبر 638 هزار شغل اضافه كرد ، دفتر آمار آمریكا روز جمعه اعلام كرد – 34000 كاهش كمتر از تعداد اصلاح شده در سپتامبر – در حالی كه بیكاری به 6.9 درصد رسیده است.

سود قابل توجهی در تجارت و تفریح ​​و هتل ، خدمات خرده فروشی حرفه ای و خرده فروشی و ساخت و ساز به دست آمد.

اگرچه تعداد عناوین اصلی جامد است ، اما اقتصاد ایالات متحده هنوز راهی برای بازیابی قدرت قبل از همه گیری خود دارد.

نرخ بیکاری هنوز تقریباً دو برابر سطح 3.5 ماه فوریه است. تعداد افراد شاغل طبقه بندی شده به عنوان “نیمه وقت به دلایل اقتصادی” – به این معنی که آنها مایل به کار تمام وقت هستند – در ماه اکتبر با 383،000،000 به 6.7 میلیون نفر افزایش یافت. و حدود 15.1 میلیون نفر گفتند كه نمی توانند در ماه اكتبر كار كنند زیرا كارفرمای آنها فروشگاهی را تعطیل كرده یا مشاغلی را در این بیماری از دست داده است.

این کشور اکنون در ماه نهم رکود اقتصادی به سر می برد. و اگرچه اقتصاد در سه ماهه سوم به شدت بازگشت – پس از ورود به رکود اقتصادی در اول و تجربه رکورد نزولی در دوم – اما هنوز از قدرت قبل از همه گیری فاصله دارد.

کمیابی بیش از 12 میلیون از 22 میلیون شغل از دست رفته در ماه مارس و آوریل با بازگرداندن قفل های کشور.

کارگران کم حقوق ، اقلیت ها ، زنان و جوانان متحمل بار سنگین کشتار اقتصادی COVID-19 شده اند و بازسازی موقعیت آنها در نیروی کار به یک چالش فزاینده تبدیل شده است زیرا سهم روزافزون از کارها به ضرر دائمی تبدیل می شود. در محل کار.

به گفته محققان استفانی آرونسون و وندی ادلبرگ از اندیشکده چپ بروکینگز ، جناح آمریکایی های بیکار که شغل قبلی آنها برای همیشه از بین رفته بود ، از 10 درصد در آوریل به حدود 40 درصد در سپتامبر افزایش یافت.

این روند نگران کننده است ، هرچه افراد بیشتر از کار بیکار شوند ، احتمال سقوط مهارت های آنها بیشتر می شود و ورود مجدد آنها به نیروی کار را دشوار می کند.

علاوه بر این ، چشم انداز برای آمریکایی های بیکار که پیاده روها را به جستجوی کار می فشارند ، به طور فزاینده ای دشوار می شود.

در حالی که برخی از بخشهای اقتصاد – مانند بازار مسکن – به لطف فدرال رزرو ، که نرخ بهره را در پایین ترین سطح خود حفظ می کند ، آتش گرفته اند – سایر بخشها مانند رستوران ها ، هتل ها ، سفرهای هوایی و سایر خدمات مشتری هنوز در تلاش هستند و به پایین نگاه می کنند. روی بشکه زمستان سخت.

علاوه بر این ، از زمان پایان خطوط نجات فدرال برای بیکاران و مشاغل کوچک در اواخر ژوئیه ، روند اقتصاد به سمت سلامت اقتصادی کامل در حال کاهش است.

حمایت های فدرال بیشتر در اواخر دسامبر منقضی می شود ، از جمله توقف CDC در اخراج ها.

روز پنجشنبه ، جروم پاول ، رئیس فدرال رزرو ، اظهار داشت که چشم انداز اقتصاد “بسیار نامشخص” است و خطرات کلیدی را ذکر کرد ، از جمله رشد عفونت های COVID-19 در ایالات متحده و خارج از کشور ، که محدودیت های تغییر تجارت را دوباره وارد می کند. خانوارهایی که پس انداز خود را از دست می دهند در حالی که واشنگتن برای دور دیگری از کمک به کمک ویروس بسته است ، یک خطر مهم دیگر است.

پاول علامت گذاری کرد – همانطور که بارها گفته است – که بانک فدرال به تنهایی نمی تواند بار بهبودی را متحمل شود ، و گفت که “سیاست مالی” – فدرال رزرو در مورد بسته های کمک به ویروس ها در کنگره صحبت می کند – “یکی از دلایل اصلی بهبودی بود به همان خوبی که تاکنون بوده است. “

میچ مک کانل ، رهبر اکثریت مجلس سنا ، گفت که مایل است دور دیگری از انگیزه ها را قبل از پایان سال ببیند. اما با احتمال دستیابی دموکرات ها به سنا ، انتظارات از تصویب بسته محرک کاهش یافته توسط کنگره در حال افزایش است.



[ad_2]