اقلیت های قومی بطور نامتناسبی تحت تأثیر ویروس کرونا قرار می گیرند: لانست اخبار

[ad_1]

طبق تجزیه و تحلیل مجله پزشکی لانست ، سیاه پوستان و آسیایی ها در مقایسه با افراد سفید پوست در معرض خطر ابتلا به COVID-19 قرار دارند.

بر اساس تجزیه و تحلیل منتشر شده در مجله پزشکی لانست ، گروه های اقلیت قومی به طور نامتناسبی تحت تأثیر ویروس کرونا قرار دارند ، سیاه پوستان و آسیایی ها در مقایسه با افراد سفید پوست در معرض خطر ابتلا به عفونت قرار دارند.

بر اساس گزارش رویترز ، حدود 18/7 میلیون بیمار از 50 مطالعه برای ایجاد یافته ها شامل شدند.

چهل و دو مطالعه از ایالات متحده و هشت مورد از انگلستان انجام شده است.

“ممکن است آسیایی ها بیشتر از ITU در معرض خطر باشند [intensive therapy unit] پذیرش و مرگ. “

وی افزود: “این یافته ها برای آگاهی بخشیدن به مداخلات برای کاهش عوارض و مرگ و میر در بین گروه های اقلیت قومی برای سلامت جامعه بسیار مهم است.”

در این مطالعه آمده است ، گروه های اقلیت قومی به احتمال زیاد به عنوان کارگران اصلی استخدام می شوند و بنابراین توانایی کار در خانه ندارند.

بنابراین ، آنها از طریق کار یا مسافرت به محل کار به برقراری ارتباط با دیگران ادامه دادند و بدین ترتیب بیشتر در معرض عفونت قرار گرفتند.

یافته ها نشان می دهد که احتمالاً وضعیت اقتصادی-اجتماعی پایین تری نیز دارند که این امر احتمال زندگی در خانه های پرجمعیت یا محل اقامت با امکانات مشترک را افزایش می دهد.

محققان دریافتند که سیاه پوستان دو برابر سفیدپوستان به COVID-19 آلوده می شوند و افراد با نژاد آسیایی یک و نیم برابر بزرگتر هستند.

این مطالعه به عنوان یک بررسی و فراتحلیل برای بررسی رابطه بین قومیت و نتایج بالینی در COVID-19 انجام شد.

حدود نیمی از گزارش های مورد استفاده در تجزیه و تحلیل در مجلات معتبر منتشر شده و بقیه یافته های اولیه بودند.



[ad_2]