امارات متحده عربی برای جلب سرمایه گذاران ، قوانین مالکیت خارجی را برای شرکت ها سست می کند اخبار امارات متحده عربی

[ad_1]

امارات متحده عربی به کارآفرینان و سرمایه گذاران خارجی اجازه می دهد تا شرکت های خود را بدون درگیر کردن سهامداران محلی تأسیس کنند – اقدامی چشمگیر که در حالی که با عواقب مالی بیماری همه گیر COVID-19 دست و پنجه نرم می کند ، اتفاق می افتد.

رسانه های دولتی روز دوشنبه در آخرین تلاش این کشور برای تقویت وضعیت جهانی خود و جذب سرمایه گذاران خارجی ، امارات متحده عربی تعدادی از محدودیت های مالکیت خارجی شرکت ها را تسکین داده و رفع کرده است.

این تعمیرات اساسی نشان دهنده یک تغییر تکان دهنده دیگر برای فدراسیون هفت شیخ صحرا است که با پیامدهای اقتصادی بیماری همه گیر ویروس کرونا مواجه می شود.

در اوایل این ماه ، امارات متحده عربی یک سری اصلاحات را در قانون حقوقی خود اعلام کرد که به زوج های مجرد اجازه می دهد با هم زندگی کنند ، حمایت از زنان را بهبود می بخشد و محدودیت های مصرف الکل را کاهش می دهد. قوانین اسلامی “شخصی” این کشور گاه در برابر جنبش آزاد که امارات متحده عربی با هشت میلیون خارجی و تنها یک میلیون امارات در صدد طرح آن در جهان بود ، افزایش یافت.

این تغییرات چشمگیر در حالی صورت می گیرد که امارات متحده عربی میلیاردها دلار برای آماده سازی میزبانی حدود 25 میلیون بازدید کننده برای نمایشگاه جهانی هزینه کرده است ، که به دلیل همه گیری تا سال 2021 تحت فشار قرار گرفت.

امارات همچنین از اسرائیلی ها انتظار دارد که پس از “دستیابی به موفقیت” در میانجیگری ایالات متحده برای عادی سازی کشورها ، به لشکرهای خارجیانی که در شهرهای ساحلی دبی و ابوظبی مشاغل باز کرده و آپارتمان خریده اند ، بپیوندند. به ویژه ، دبی که به دلیل ضعف بازار املاک و مستغلات در آستانه یک رکود اقتصادی در حال لرزیدن بود ، مشتاق ورود سرمایه و مسافر است. COVID-19 اقتصاد خود را که اساساً مبتنی بر جهانگردی ، مهمان نوازی و صنعت هواپیمایی است ، خرد کرده است.

حکم ریاست جمهوری ، که قانون شرکت ها را تغییر می دهد ، به امارات کمک می کند تا “” موقعیت پیشرو خود را در سطح جهانی و جهانی به عنوان یک مقصد جذاب برای پروژه ها و شرکت ها تثبیت کند “.

این آژانس گفت ، این اصلاحات به کارآفرینان و سرمایه گذاران خارجی اجازه می دهد تا شرکت های خود را بدون درگیر کردن سهامداران محلی تأسیس کنند. این مورد برای بسیاری از مهاجران در کشور مورد استقبال قرار می گیرد ، که مدت طولانی است مالکیت آنها در شرکت های خارج از مناطق آزاد به 49٪ محدود شده است. سایر اصلاحات قانونی ، سهمیه هایی را که امارات مجبور به اشغال بیشتر سمت های هیئت مدیره و خدمت به عنوان صندلی برای شرکت های زمینی است ، حذف می کند. شرکت هایی که می خواهند تجارت عمومی انجام دهند می توانند به جای محدودیت 30 درصدی فعلی تا 70 درصد سهام خود را بفروشند.

این تغییرات باعث کاهش جذابیت 45 منطقه “آزاد” در امارات متحده عربی می شود ، جایی که کسانی که می خواهند از سهمیه اجاره محلی خودداری کنند و مالکیت کامل خارجی را حفظ کنند ، محل کار خود را ایجاد می کنند.

این اقدام ضربه بزرگی به منافع طولانی مدت رانتیرها برای شهروندان اماراتی وارد کرده است ، بسیاری از آنها از خود به عنوان شریک رقم حمایت می کنند. هنوز هم هیچ کس انتظار مقاومت عمومی از مردم محلی را ندارد. حدود 80 درصد امارات در بخش دولتی کار می کنند و حقوق و یارانه های سخاوتمندانه دریافت می کنند. آنها خط دولت را با دقت در شیخ موروثی قطع کردند. احزاب سیاسی و اتحادیه های کارگری همچنان غیرقانونی هستند.

روزنامه دولتی نشنال با جزئیات بیشتر این فرمان را اعلام کرد و گفت: تغییرات در مالکیت خارجی ظرف شش ماه اعمال می شود. وی افزود: شرکت ها می توانند یک سال کامل وقت بگذارند تا با تغییرات سازگار شوند.



[ad_2]