امارات متحده عربی گفت که واکسن چینی COVID-19 86٪ اثر دارد: اخبار زنده آسیا

[ad_1]

دولت خلیج فارس واکسن غول دارویی دولت چین Sinopharm را به ثبت رسانده است ، که در ماه سپتامبر استفاده اضطراری را برای آن تصویب کرده است.

وزارت بهداشت امارات متحده عربی (امارات متحده عربی) می گوید که تجزیه و تحلیل موقت آزمایشات بالینی مرحله III در کشور از واکسن چینی COVID-19 Sinopharm 86٪ در برابر عفونت تأثیر دارد.

در همین حال ، دانشگاه آکسفورد و AstraZeneca اولین تولیدکننده واکسن علیه COVID-19 شدند که نتایج آخرین آزمایشات بالینی را در یک مجله علمی منتشر کردند و مانع اصلی تولید جهانی داروهای ایمن و موثر برای ویروس کرونا را از بین بردند.

جو بایدن ، رئیس جمهور منتخب ایالات متحده ، برنامه خود را برای مبارزه با بیماری همه گیر ویروس کرونا در 100 روز نخست ریاست جمهوری خود بیان کرد و گفت که دولت وی 100 میلیون آمریکایی را واکسینه می کند ، برای بازگشایی مدارس و افزایش اختیارات تلاش می کند.

در اینجا آخرین به روز رسانی ها:

اوکراین گزارش می دهد که مرگ روزانه مربوط به ویروس کرونا ثبت شده است

ماکسیم استپانوف ، وزیر بهداشت ، گفت: تعداد مرگ و میرهای روزانه ویروس کرونا در اوکراین نسبت به رکورد قبلی 257 مرگ ثبت شده در ماه نوامبر به 276 مورد رسیده است.

وی همچنین گفت که در 24 ساعت گذشته 12،585 مورد جدید ویروس کرونا ثبت شده است که در مجموع به 845،343 مورد با 14،204 مرگ رسیده است.

مانچین می گوید که وی یک پیشنهاد 916 میلیارد دلاری برای کمک به پلوسی ارائه داده است

استفان مانوچین ، وزیر خزانه داری آمریکا گفت که وی پیشنهادی 916 میلیارد دلاری برای تسکین ویروس کرونا ارائه داده است که شامل پول برای دولت های ایالتی و محلی و محافظت از مسئولیت تجاری طی گفتگو با رئیس مجلس نمایندگان است. مهمانی نانسی پلوسی در روز سه شنبه.

منوچین گفت: “به عنوان بخشی از این پیشنهاد ، ما آن را با استفاده از 140 میلیارد دلار اعتبار استفاده نشده از برنامه حمایت از حقوق و 429 میلیارد دلار از صندوق های دولتی تأمین خواهیم كرد.”

امارات می گوید واکسن Sinopharm 86 درصد موثر است

وزارت بهداشت امارات متحده عربی می گوید که تجزیه و تحلیل موقت آزمایشات بالینی مرحله III در کشور واکسن COVID-19 Sinopharm 86٪ در برابر عفونت موثر است.

وی همچنین گفت که واکسن چینی را ثبت کرده است ، که در ماه سپتامبر برای گروه های خاصی استفاده اضطراری را تأیید کرد. در بیانیه وزارت جزئیات کمی ارائه شده است ، اما به اولین انتشار اطلاعات عمومی درباره اثربخشی شلیک اشاره شده است.

امارات متحده عربی آزمایشی را آغاز کرد که از ماه سپتامبر آغاز شد ، واکسن غول دارویی دولتی چین سینوفرم ، شامل 31000 داوطلب از 125 کشور جهان. داوطلبان بین 18 تا 60 سال در طی 28 روز دو دوز واکسن دریافت کردند.

پرستار برای واکسن Pfizer / BioNTech COVID-19 در بیمارستان لندن آماده می شود [File: Frank Augstein/Reuters]



[ad_2]