انبار اسلحه سازان در حال فروپاشی است زیرا ایالات متحده پس از انتخابات تا حد زیادی صلح آمیز است اخبار آمریکا و کانادا

[ad_1]

برندهای Smith & Wesson Brands و رقیب Sturm Ruger & Co بیش از 9 درصد سقوط کردند ، در حالی که خرده فروش مهمات Vista Outdoor 12 درصد سقوط کرد.

روز دوشنبه سهام فروشندگان اسلحه گرم سقوط کرد زیرا داده های امیدوار کننده از آزمایش واکسن COVID-19 باعث کاهش ذخایر در خانه و ناکامی ناآرامی های داخلی پس از پیروزی جو بایدن در انتخابات شد. هفته گذشته رئیس جمهور ایالات متحده

برندهای Smith & Wesson Brands و رقیب Sturm Ruger & Co بیش از 9 درصد سقوط کردند ، در حالی که Vista Outdoor ، که مهمات و تعدادی کالای ورزشی می فروشد ، بیش از 12 درصد سقوط کرد.

آنها در میان چندین به اصطلاح بودند. سهام پس از Pfizer گفت که واکسن آزمایشی بیش از 90٪ در جلوگیری از COVID-19 موثر است.

فروش کالاهای ورزشی ، از جمله تجهیزات شکار ، در سال جاری افزایش یافته است زیرا مصرف کنندگان زمان بیشتری را در خارج از کشور به دلیل همه گیری ویروس کرونا می گذرانند.

رومل دیونیسیو ، تحلیلگر Aegis Capital ، در ایمیل خود گفت: “اگر واکسن ، که 90 درصد موثر است ، واقعاً می تواند به COVID پایان دهد ، بازگشت به کار و مدرسه می تواند فروش در این گروه ها را به سطح نرمال برساند.”

دو برنده بزرگ دیگر امسال از مصرف کنندگان خانگی – Peloton Interactive و Zoom Video Communications – بیش از 14 درصد سقوط کردند ، در حالی که شرکت های هواپیمایی و دیگر شرکت هایی که از پایان دادن به بحران سلامت سود می برند دور هم جمع شدند.

عدم ناآرامی های داخلی پس از انتخابات نیز می تواند به احساسات آسیب برساند.

نگرانی ها درباره پیروزی بایدن و حزب دموکراتیک وی در انتخابات ریاست جمهوری و در اختیار گرفتن سنا توسط جمهوری خواهان باعث افزایش فروش اسلحه در ماه های اخیر و همچنین اعتراضات خشونت آمیز در چندین شهر و ترس از ناآرامی های جدید داخلی در مورد انتخابات ریاست جمهوری شده است. در سه شنبه

اما با توجه به اینكه كنترل سنا هنوز حل نشده است ، بایدن تلاش می كند تا به وعده های انتخاباتی از جمله ممنوعیت فروش تفنگ به سبک نظامی عمل كند.

با این حال ، دیونیسیو پیش بینی می کند که نگرانی در مورد قانون ایمنی اسلحه هنوز هم می تواند باعث افزایش جدیدی در خرید اسلحه از مصرف کنندگان شود ، زیرا نگران هستند که در آینده قادر به خرید آنها نیستند.

سهام Smith & Wesson از زمان انتخابات در هر جلسه حداقل 6 درصد جهش کرده یا سقوط کرده است و اکنون از روز سه شنبه 11 درصد کاهش یافته است.



[ad_2]