انتخابات ایالات متحده: چرا کارولینای شمالی هنوز خیلی نزدیک به تماس است آمریکا و کانادا

[ad_1]

رالی ، کارولینای شمالی – با تمرکز بر روز انتخابات ، بسیاری امیدوار بودند که چون کارولینای شمالی قبلاً پردازش آرا early اولیه و غایب خود را آغاز کرده است ، این ایالت می تواند برنده مسابقه ریاست جمهوری ایالات متحده را زودتر از اکثر ایالت های دیگر در میدان جنگ بشناسد.

با این حال ، تا نیمه شب مشخص شد که رای دهندگان در کارولینای شمالی و بقیه ایالات متحده نه تنها برای یک شب طولانی بلکه برای یک روز انتظار نیز انتظار می کشند ، زیرا مسابقه این کشور بسیار نزدیک به انتظار بود.

این بیشتر به این دلیل است که آراots غایب ارسال شده قبل از تاریخ تشکیل پرونده هنوز می توانند به کمیسیون های انتخاباتی مناطق راه پیدا کنند.

کارن برینسون بل ، مدیر اجرایی شورای انتخابات ایالت ، بعد از ظهر چهارشنبه در یک کنفرانس خبری گفت: “کارولینای شمالی شمارش شب انتخابات را متوقف کرد زیرا در آن زمان دیگر رأی برای شمارش وجود نداشت.”

“همچنین هیچ رأی دیگری وجود ندارد که بتواند برای انتخابات ارسال شود. همه آراots قبلاً از دست رای دهندگان خارج شده است. “

در اینجا نگاهی به ایالت کارولینای شمالی داریم که دارای 15 رأی انتخاباتی است:

نتایج نشان داده شده در کارولینای شمالی در حال حاضر چیست؟

بر اساس همه نظرسنجی ها ، بر اساس نتایج غیررسمی کمیسیون انتخابات ایالتی ، دونالد ترامپ رئیس جمهور جو بایدن دموکرات 49.98 درصد به 48.57 درصد ، یا حدود 76701 رأی ، رهبری می کند.

اگرچه ترامپ اوایل روز چهارشنبه پیروزی خود را در این ایالت اعلام کرد ، اما به دلیل بیش از 100000 رأی غیبت انجام نشده ، مسابقه هنوز خیلی نزدیک است که اعلام شود.

چه آرائی هنوز باید شمارش شود؟ این آرا could می تواند به چه معنا باشد؟ چه موقع خواهیم فهمید؟

در حدود 117000 رأی غایب وجود دارد که برگردانده نشده است. اگر تا روز انتخابات با تمبر پستی مشخص شده باشد ، در صورت رسیدن تا ساعت 17:00 (22:00 به وقت گرینویچ) در 12 نوامبر ، هنوز می توان آنها را شمرد.

لازم به ذکر است که این تعداد آرا abs غایب است که درخواست شده است اما هنوز پس داده نشده است.

مشخص نیست که چه تعداد از این آرا پر شده و ارسال شده است. رأی دهندگان حتی اگر تقاضای غیبت داشته باشند ، امکان رأی دادن حضوری را نیز داشتند.

داوطلبان قبل از گرفتن اطلاعات مربوط به رای گیری به کمیسیون انتخابات شهرستان روبسون در لومبرتون ، کارولینای شمالی ، برگه های برگه و برگه ها را پس از انتخابات در مرکز کشاورزی اوونس آشتی می دهند. [Melissa Sue Gerrits/Getty Images/AFP]

برایسون بل چهارشنبه بعد از ظهر گفت که بعید است تا 12 یا 13 نوامبر مبالغ تغییر کند.

این امر همچنین برای رقابت سنای ایالات متحده در ایالت بین سناتور جمهوری خواه تام تلیس و دموکرات کال کانینگام اعمال می شود. نتایج غیررسمی فعلی نشان می دهد که تیلیس برتری ضعیفی نسبت به کانینگهام دارد.

ما هنوز از تعداد کل آرا preliminary مقدماتی استفاده شده در روز انتخابات اطلاع نداریم. انتظار می رود کمیسیون انتخابات تعداد کل توزیع شده در روز پنجشنبه را اعلام کند.

در همین حال ، انتظار می رود کمیسیون انتخابات ایالتی برای تأیید صلاحیت انتخابات در 24 نوامبر تشکیل جلسه دهد.

آیا یک کاندیدای حزب می تواند شماره کارولینای شمالی را به چالش بکشد؟

پاسخ کوتاه این است که روش های مختلفی برای به چالش کشیدن وجود دارد ، اما راه حل آنها پیچیده است و زمان می گذرد.

ایروینگ جوینر ، استاد حقوق در دانشگاه مرکزی کارولینای شمالی ، گفت: “این یک موفقیت بزرگ برای ترامپ است که بتواند نتیجه آرا Carolina کارولینای شمالی را با موفقیت تغییر دهد.”

در حال حاضر س questionال این است که آیا ترامپ پس از مهلت مقرر در 12 نوامبر برای آرای غیابی برنده است؟

اگر رئیس جمهور پس از وارد کردن این مبالغ هنوز در رأس امور قرار دارد ، بسیاری از تحلیلگران انتظار چالش ندارند ، مگر اینکه حاشیه اینقدر تراشیده شود. به گفته تحلیلگران ، اگر بایدن با این آرای غایب پیروز شود ، در این صورت ترامپ و حزب جمهوری خواه می توانند تلاشی را برای به چالش کشیدن این آرا انجام دهند ، اما این یک نبرد “بزرگ” خواهد بود.

به یاد داشته باشید که فقط هفته گذشته ، دادگاه عالی ایالات متحده 5-3 رای صادر کرد و اجازه داد آراots غایب در کارولینای شمالی ظرف 9 روز از روز انتخابات دریافت و شمارش شود. طبق قوانین ایالتی ، آراots غایب مشخص شده توسط پست تا روز انتخابات در صورت دریافت ظرف سه روز پس از انتخابات ، همچنان قابل شمارش است (این به معنای 6 نوامبر است). اما شورای انتخابات ایالتی به دلیل همه گیری ویروس کرونا مهلت قانونی را تمدید کرد. قابل توجه است که تازه قسم خورده در دیوان عالی کشور امی کانی بارت در این پرونده دخیل نبود.

اندی هسیک ، استاد حقوق در دانشکده حقوق UNC ، گفت: در حال حاضر ، دو عمل هنوز در کارولینای شمالی در جریان است ، یکی در دادگاه ایالتی و دیگری در دادگاه فدرال ، که تغییرات در قوانین مربوط به آرای غیابی را به چالش می کشد. این اقدامات هنوز هم قابل حل است ، اما اگر به سرعت ادامه پیدا نكند ، به دلیل مهلت های انتخاباتی ، احتمالاً مشاجره برانگیز است.

حزب جمهوری خواه همچنین ممکن است تلاشی دیگر برای جلب نظر دیوان عالی دربار enlar بزرگ شدن مجدد انجام دهد.

ریک سو ، یکی دیگر از استادان دانشکده حقوق UNC ، گفت که او معتقد است ترامپ و جمهوری خواهان “می توانند شجاع باشند و از نتایج بسیار خوب باشند.”

“اما اگر همه چیز به این مسئله ختم شود ، من می توانم ببینم که آنها سریع عمل می کنند و دادگاه نیز سریع عمل می کند. در اصل ، آنها همان شکایت را مطرح می کنند [to the Supreme Court]. و فقط به این امید که بارت صدای مورد نیاز آنها را فراهم کند. “

اگر واقعیت های جدیدی درباره سو m رفتار رای دهندگان به دست آید ، ترامپ و جمهوری خواهان می توانند اقدامات دیگری را انجام دهند.

اما “مگر اینکه او نظریه جدیدی ارائه دهد و این باید برخی از حقایقی باشد که ما در حال حاضر می دانیم ، … او به موارد موجود اعتماد خواهد کرد ، و این موارد ، … اکنون ساعت بسیار مخالف او است – هسیک نتیجه گیری کرد.

برای هر شمارش احتمالی ، یک نامزد ریاست جمهوری یا سنای ایالات متحده در کارولینای شمالی در صورت از دست دادن 10 هزار رأی یا نیم درصد ، هر کدام که کمتر باشد ، ممکن است درخواست بازشماری کند.

میزان مشارکت در کارولینای شمالی چگونه بود؟

امسال کارولینای شمالی شاهد رکورد مشارکت در انتخابات بوده است. از صبح روز چهارشنبه ، 74.5 درصد از رای دهندگان ثبت نام شده در کارولینای شمالی رای دادند. میزان مشارکت در سال 2016 حدود 68.98 درصد بود.

ویتنی راس مانزو ، استاد علوم سیاسی در کالج مردیت گفت: “میزان مشارکت در کارولینای شمالی نزدیک به 75 درصد خارق العاده است.”

وی به الجزیره گفت: “من بسیار خوشحالم که می بینم کارولینای شمالی از حقوق خود استفاده می کند و همه ترس از سرکوب رای دهندگان بی اساس به نظر می رسد.”

“مهم نیست که کدام کشور پیروز شود ، این یک پیروزی برای دموکراسی است.”



[ad_2]