انتقام مک کین ترامپ آخرین خبرها

[ad_1]

5fb00526ef889_2020-11-14_19-56

اگرچه ترامپ گفت 2.7 میلیون رای از او ربوده شده است ، اما تیم بایدن شرایط انتقال قدرت را تحقق می بخشد.

در واقع ، رئیس جمهور منتخب دموکراتیک به طور فعال برنامه های خود را اجرا می کند و هیچ ارتباطی با ادعاهای جمهوری خواهان و دونالد ترامپ ندارد. در آریزونا نیز بایدن پیروز شد و روند پیروزی خود با ترامپ را افزایش داد. به گزارش نیویورک تایمز ، علی رغم اینکه ساکن فعلی کاخ سفید می گوید که بارها از تقلب در انتخابات شکایت کرده است ، مقامات دولتی می گویند انتخابات سال 2020 یکی از امن ترین انتخابات در ایالات متحده بوده است. همزمان شایعاتی در میان جمهوری خواهان در جریان است که خواستار اطلاعات امنیتی از رئیس جمهور منتخب هستند.
با پیروزی بایدن در آریزونا و تغییر دولت در مسیر آبی به گلایه های ترامپ اکنون پیچیده است. پیروزی اخیر رئیس جمهور منتخب نسبت به 270 رای رای دهندگانی که ریاست جمهوری را تضمین کردند ، ذخایر امنیتی بیشتری به همراه آورد. بایدن با رقم بسیار کم 0.3 درصدی ، یعنی با 11000 رأی ، موفق به تصرف دولت شد. از زمان پیروزی کلینتون در 1996 ، هیچ دموکراتی نتوانسته است این کشور را شکست دهد. در آریزونا ، محل زندگی جان مک کین ، جمهوریخواه باسابقه و بنیانگذار جنبش سیاسی محافظه کار قرن 20 ، باری گلدواتر ، بایدن یک پیروزی چشمگیر بدست آورد.

آخرین باری که این ایالت در واقع به دموکرات رأی داد قبل از بیل کلینتون در سال 1996 ، در سال 1948 و به هری ترومن بود. با این حال ، ترامپ معتقد است که وی در انتخابات مورد آزار و اذیت قرار گرفته و ادعا می کند که 2.7 میلیون آرا وی پاک شده است. به همین منظور ، تیم ترامپ انتقال قدرت را آسان نکرده است و هیچ همکاری با تیم رئیس جمهور منتخب وجود ندارد. در عین حال ، برخی از مقامات ایالات متحده ، از جمله جمهوریخواهان ، می گویند تیم بایدن را در تاریکی نگه دارید و بسیاری از نگرانی های امنیتی را برای ایالات متحده ایجاد کنید بسیار خطرناک است. آنها می گویند ترامپ باید جلسات امنیتی را با تیم منتخب بایدن برگزار کند. سناتور روی بلانت از میسوری گفت: “من فکر نمی کنم که آنها نیاز به دسترسی به همه چیز داشته باشند ، اما باید به آنها اجازه داده شود برخی از مسائل را برطرف کنند.” “یکی از این موارد اطلاعات مربوط به امنیت ملی است.”

نظرسنجی های Rerus
نظرسنجی ها در ایالات متحده ، مانند سال 2016 ، دوباره روسی شد. آنها نتوانستند اطلاعات دقیقی درباره روند انتخابات ایالات متحده ارائه دهند. در حالی که بیشتر نظرسنجی ها ادعا می کردند که بایدن به راحتی پیروز خواهد شد ، روز انتخابات غیر واقعی بود و دستیابی به پیروزی بایدن دشوار بود. در بیشتر ایالت ها ، فاصله بین بایدن و ترامپ بسیار کم بود. یک نمونه از این موارد در آریزونا است که پیروزی 0.3 درصدی است. به گفته نیویورک تایمز ، نهادهای انتخاباتی بازهم چیز اصلی را از دست داده اند. البته ، این تصور غلط مانند سال 2016 نبود و پیش بینی بایدن از پیروزی تقریباً تا حدی درست بود ، اما در مورد مقدار آن اختلاف نظر وجود دارد. به استثنای فلوریدا و کارولینای شمالی ، که نظرسنجی ها پیروزی قاطع برای بایدن را پیش بینی کردند – در هر دو ایالت بایدن انتخابات را به ترامپ واگذار کرد – در 48 ایالت دیگر نظرسنجی ها تا حدودی درست پیش بینی کردند ، اما پیروزی نامزد دموکرات بسیار زیاد بود. آنها گرفتند. به همین دلیل ناظران می گویند که زنگ های نگران کننده در انتخابات سال 2020 دوباره به صدا درآمد. به عنوان مثال ، در نظرسنجی های ویسکانسین پیروزی بایدن را با 10 درصد برتری نشان می دهد ، اما پیروزی در انتخابات یک درصد برتری است. دیوید شور ، استاد آمار و مبارزات انتخاباتی حزب دموکرات گفت: “امسال برای نهادهای انتخاباتی بد بوده است.” داگلاس ریورز ، مدیر خبره YouGov ، گفت: “آنها از انتخابات امسال بسیار تحت تأثیر قرار گرفتند.” انجام داد “.

اگرچه ترامپ گفت 2.7 میلیون رای از او ربوده شده است ، اما تیم بایدن شرایط انتقال قدرت را تحقق می بخشد.

آخرین اخبار (khabarfoori.com)

5fb00526ef889_2020-11-14_19-56

در واقع ، رئیس جمهور منتخب دموکراتیک به طور فعال برنامه های خود را اجرا می کند و هیچ ارتباطی با ادعاهای جمهوری خواهان و دونالد ترامپ ندارد. در آریزونا نیز بایدن پیروز شد و روند پیروزی خود با ترامپ را افزایش داد. به گزارش نیویورک تایمز ، علی رغم اینکه ساکن کنونی کاخ سفید ادعا می کند که بارها از تقلب در انتخابات شکایت کرده است ، مقامات دولتی می گویند انتخابات سال 2020 یکی از امن ترین انتخابات در ایالات متحده بود. همزمان شایعاتی در میان جمهوری خواهان در جریان است که خواستار اطلاعات امنیتی از رئیس جمهور منتخب هستند.
با پیروزی بایدن در آریزونا و تغییر کشور در مسیر آبی که به ترامپ رسیده است ، حل و فصل شکایات وی به طور فزاینده ای دشوار است. پیروزی اخیر رئیس جمهور منتخب نسبت به 270 رای رای دهندگانی که ریاست جمهوری را تضمین کردند ، ذخایر امنیتی بیشتری به همراه آورد. بایدن با رقم بسیار کم 0.3 درصدی ، یعنی با 11000 رأی ، موفق به تصرف دولت شد. از زمان پیروزی کلینتون در 1996 ، هیچ دموکراتی نتوانسته است این کشور را شکست دهد. در آریزونا ، محل زندگی جان مک کین ، پیشکسوت جمهوری خواه ، و باری گلدواتر ، بنیانگذار جنبش سیاسی محافظه کار قرن بیستم ، بایدن یک پیروزی چشمگیر بدست آورد.

آخرین باری که این ایالت در واقع به دموکرات رأی داد قبل از بیل کلینتون در سال 1996 ، در سال 1948 و به هری ترومن بود. با این حال ، ترامپ معتقد است که وی در انتخابات مورد آزار و اذیت قرار گرفته و ادعا می کند که 2.7 میلیون آرا وی پاک شده است. به همین منظور ، تیم ترامپ انتقال قدرت را آسان نکرده است و هیچ همکاری با تیم رئیس جمهور منتخب وجود ندارد. در عین حال ، برخی از مقامات ایالات متحده ، از جمله جمهوریخواهان ، می گویند تیم بایدن را در تاریکی نگه دارید و بسیاری از نگرانی های امنیتی را برای ایالات متحده ایجاد کنید بسیار خطرناک است. آنها می گویند ترامپ باید جلسات امنیتی را با تیم منتخب بایدن برگزار کند. سناتور روی بلانت از میسوری گفت: “من فکر نمی کنم که آنها نیاز به دسترسی به همه چیز داشته باشند ، اما باید به آنها اجازه داده شود برخی از مسائل را حل کنند.” “یکی از این موارد اطلاعات مربوط به امنیت ملی است.”

نظرسنجی های Rerus
نظرسنجی ها در ایالات متحده ، مانند سال 2016 ، دوباره روسی شد. آنها نتوانستند اطلاعات دقیقی درباره روند انتخابات ایالات متحده ارائه دهند. در حالی که بیشتر نظرسنجی ها ادعا می کردند که بایدن به راحتی پیروز خواهد شد ، روز انتخابات غیر واقعی بود و دستیابی به پیروزی بایدن دشوار بود. در بیشتر ایالت ها ، فاصله بین بایدن و ترامپ بسیار کم بود. یک نمونه از این موارد در آریزونا است که پیروزی 0.3 درصدی است. به گفته نیویورک تایمز ، نهادهای انتخاباتی بازهم چیز اصلی را از دست داده اند. البته ، این تصور غلط مانند سال 2016 نبود و پیش بینی بایدن از پیروزی تقریباً تا حدی درست بود ، اما در مورد مقدار آن اختلاف نظر وجود دارد. به استثنای فلوریدا و کارولینای شمالی ، جایی که نظرسنجی ها پیروزی قاطع بایدن را پیش بینی می کردند – در هر دو ایالت بایدن انتخابات را به ترامپ منتقل کرد – در 48 ایالت دیگر نظرسنجی ها تا حدودی درست پیش بینی کردند ، اما پیروزی نامزد دموکرات بسیار زیاد بود. آنها گرفتند. به همین دلیل ناظران می گویند که زنگ های نگران کننده در انتخابات سال 2020 دوباره به صدا درآمد. به عنوان مثال ، در نظرسنجی های ویسکانسین پیروزی بایدن را با 10 درصد برتری نشان می دهد ، اما پیروزی در انتخابات یک درصد برتری است. دیوید شور ، استاد آمار و مبارزات انتخاباتی حزب دموکرات گفت: “امسال برای نهادهای انتخاباتی بد بوده است.” داگلاس ریورز ، مدیر خبره YouGov ، گفت: “آنها از انتخابات امسال بسیار تحت تأثیر قرار گرفتند.” انجام داد “.

[ad_2]