انگلیس برای رسیدن به رکورد زمان صلح در میان COVID اضطراری وام می گیرد: اخبار انگلیس

[ad_1]

ریشی سوناک ، صدراعظم انگلیس ، از یک برنامه هزینه یک ساله خبر داد و تأیید کرد که کمک های خارجی کاهش می یابد.

ریشی سوناک ، وزیر دارایی ، روز چهارشنبه در حالی که کسری بودجه به بالاترین میزان خود از زمان جنگ جهانی دوم رسید ، گفت: انگلیس امسال برای پرداخت ویروس بزرگ کرونا ویروس کرون تقریبا 400 میلیارد پوند وام خواهد گرفت.

ساناک گفت ، ششمین اقتصاد بزرگ جهان در سال 2020 با 11.3 درصد کاهش ، بزرگترین انقباض از اوایل دهه 1700 ، قبل از رشد 5.5 درصدی در سال 2021 ، کاهش می یابد. هنگام اعلام برنامه هزینه یک ساله

“مراقبت های پزشکی فوری ما هنوز تمام نشده است. و شرایط اضطراری اقتصادی ما تازه آغاز شده است. ” “بنابراین اولویت اصلی ما محافظت از زندگی و معیشت مردم است.”

سوناک با اعلام آخرین برآورد دفتر پاسخگویی بودجه (OBR) گفت وام های عمومی 394 میلیارد پوند (526 میلیارد دلار) در سال های مالی 2020-201 که از آوریل آغاز می شود ، خواهد بود.

این معادل 19 درصد تولید ناخالص داخلی (بالاترین تولید ناخالص داخلی) بود که بالاترین میزان در زمان صلح بود و پس از بحران مالی جهانی تقریباً دو برابر شد ، که کاهش 10 سال کاهش هزینه های غیرمعمول به طول انجامید

در سال مالی 2019-2020 ، که وقتی کشور تحت تأثیر همه گیر COVID-19 قرار گرفت ، پایان یافت ، وام ها کمی بیش از 56 میلیارد پوند (75 میلیارد دلار) یا 2.5 درصد از تولید ناخالص داخلی بود.

اقتصاد انگلیس بیش از بسیاری از کشورهای ثروتمند دیگر تحت تأثیر شیوع ویروس کرونا قرار دارد. نزدیک به 56000 انگلیسی در اثر COVID-19 که بالاترین میزان مرگ و میر در اروپا است ، جان خود را از دست داده اند.

OBR گفت اقتصاد احتمالاً در اواخر سال 2022 از سطح قبل از بحران بهبود خواهد یافت.

ساناک برای جبران بحران ، از جمله تمدید اخیر طرح حمایت از شغل مرکزی دولت ، شتاب اضطراری و کاهش مالیات را تسریع کرده است.

سوناک گفت که هزینه مبارزه با ویروس کرونا در حال حاضر 280 میلیارد پوند (374 میلیارد دلار) در سال جاری است ، در حالی که تخمین قبلی حدود 200 میلیارد پوند (267 میلیارد دلار) بود.

پیش از این ، وی گفته بود که زمان آن نیست که به طور ناگهانی از وام گرفتن خودداری شود ، زیرا اقتصاد در سه ماهه چهارم سال 2020 پس از آخرین محدودیت های ویروس کرونا در تجارت ، مجدداً کاهش می یابد.

سوناک گفت ، در سال جاری و سال آینده ، هزینه های روزانه به طور واقعی 3.8 درصد افزایش می یابد که سریعترین نرخ رشد در 15 سال گذشته است ، و افزود که سال آینده 100 میلیارد پوند (133 میلیارد دلار) هزینه می شود. برای سرمایه گذاری بلند مدت ، با 27 میلیارد پوند (36 میلیارد دلار) بیشتر از سال گذشته.

اما وی اقدامات اولیه را برای جبران حداقل بخشی از هزینه های خود با اعلام توقف حقوق و دستمزد برای بیشتر کارمندان بخش دولتی ، به استثنای پزشکان ، پرستاران و سایر متخصصان بهداشت ، اعلام کرد.

وی همچنین از کاهش بودجه کمک های خارجی انگلیس خبر داد.

سوناک گفت: “من می خواهم به پارلمان اطمینان دهم که ما با هزینه معادل 0.5 درصد از درآمد ملی خود در سال 2021 برای کمک های خارجی ، از فقیرترین افراد جهان محافظت خواهیم کرد.”

“و هدف ما این است که وقتی شرایط مالی اجازه می دهد به 0.7 درصد برگردیم.”

انگلیس همچنین ظرف شش هفته که منقضی می شود قرارداد انتقال آن پس از Brexit با خطر شوک تجاری روبرو است. توافق تجاری جدیدی با اتحادیه اروپا هنوز حاصل نشده است.



[ad_2]