انگلیس در حال بررسی واکنشهای آلرژیک احتمالی به واکسن COVID-19 است بریتانیای کبیر

[ad_1]

اخبار گزارشات مورد یک روز پس از آن منتشر می شود که انگلیس اولین کشور غربی بود که واکسنی را برای استفاده گسترده راه اندازی کرد.

تنظیم کننده های انگلیس دو گزارش از واکنش های آلرژیک احتمالی افرادی که در روز اول برنامه واکسیناسیون جمعی انگلیس علیه COVID-19 شرکت کرده اند ، داشته اند.

دکتر جون راین ، رئیس سازمان تنظیم مقررات پزشکی انگلستان ، MHRA ، واکنش ها را هنگام شهادت دادن در مقابل کمیته پارلمان در روز چهارشنبه اعلام کرد.

انگلستان از روز سه شنبه واکسیناسیون سالمندان و کارکنان بهداشت و درمان را با واکسنی که توسط داروساز آمریکایی Pfizer و BioNTech آلمان تولید شده است ، اولین معرفی واکسن در جهان است.

وی گفت: ما در حال بررسی دو مورد واکنش آلرژیک هستیم. “ما از بسیاری از آزمایشات بالینی گسترده می دانیم که این یک ویژگی نبود.

وی گفت: “اما اگر ما نیاز به تقویت توصیه های خود داریم ، اکنون که این تجربه را با گروه های آسیب پذیر داریم ، گروه هایی که به عنوان اولویت انتخاب شده اند ، بلافاصله این توصیه ها را از طریق زمین دریافت می کنیم.”

نظرات راین بخشی از یک بحث کلی در مورد چگونگی ادامه نظارت آژانس وی بر روی افراد واکسن Pfizer بود که هفته گذشته برای استفاده اضطراری تصویب شد.

مقامات بهداشتی گفتند افرادی که “سابقه قابل توجهی” از واکنش های آلرژیک دارند نباید واکسن جدید دریافت کنند در حالی که متخصصان واکنش ها را بررسی می کنند.

پروفسور استفان پویز ، مدیر پزشکی ملی سرویس بهداشت ملی در انگلیس ، گفت كه مقامات بهداشتی به توصیه MHRA عمل می كنند.

پاویس در بیانیه ای گفت: “طبق معمول واكسن های جدید ، MHRA با احتیاط توصیه می كند افرادی كه سابقه واكنش آلرژیك قابل توجهی دارند این واكسیناسیون را دریافت نكنند ، پس از آنكه روز گذشته دو نفر با سابقه واكنش های آلرژیك قابل توجه نشان دادند.” هر دو در حال بهبودی هستند.

بدترین شیوع اروپا

هفتاد بیمارستان در انگلیس برنامه واکسیناسیون را از روز سه شنبه آغاز کردند.

انگلستان 62000 مورد مرگ ناشی از COVID-19 را ثبت کرده است – بیش از هر کشور دیگر در اروپا و حداقل 1.7 میلیون نفر.

800000 دوز اول مربوط به افراد بالای 80 سال است که یا در بیمارستان بستری هستند یا از قبل قرار ملاقات سرپایی دارند ، به همراه کارگران در خانه های سالمندان. دیگران باید منتظر نوبت خود باشند.

انگلستان ، محل زندگی حدود 67 میلیون نفر ، 40 میلیون دوز واکسن را سفارش داده است – این مقدار برای تلقیح 20 میلیون نفر کافی است ، زیرا در دو تزریق با فاصله 21 روز انجام می شود.

سه مسیر برای انتقال واکسن در کشور وجود دارد که مقامات هشدار داده اند که چالش برانگیز خواهد بود زیرا باید آنها را در دمای 70- درجه سانتیگراد (-94 درجه سانتیگراد) یا پایین حمل کنید.

از آنجا که واکسن باید در این سطح نگهداری شود ، افراد در ابتدا فقط در بیمارستان ها تلقیح می شوند و در خانه سالمندان قرار نمی گیرند.



[ad_2]