اوباما: “طرح دعوی” ترامپ درباره پیروزی بایدن “به ایالات متحده آسیب می زند” | آمریکا و کانادا

[ad_1]

رئیس جمهور سابق از بی میلی دونالد ترامپ در واگذاری پست ریاست جمهوری به جو بایدن شکایت دارد.

باراک اوباما ، رئیس جمهور پیشین آمریکا ، از امتناع رئیس جمهور دونالد ترامپ از همکاری با تیم انتقالی جو بایدن ، رئیس جمهور منتخب ، انتقاد کرد و آنها را “وحشتناک” دانست و گفت “انگیزه های” ترامپ ، به ویژه در پی شیوع بیماری ویروس کرونا ، تأثیر منفی دارد.

در چند مصاحبه برای تبلیغ خاطرات جدید خود ، سرزمین موعود ، اوباما در مورد چگونگی این پخش دشوار بین ترامپ و بایدن صحبت کرد ، به نظر او ، به شدت مشکل ساز است.

اوباما به رادیو عمومی ملی گفت: “من نگران هستم كه شما هرگز ندیده باشید كه رهبران جمهوری خواه این موضوع را روشن كنند ، زیرا اتلاف وقت در این روند انتقال عواقب واقعی دارد.” “ببینید ، ما در وسط یک بیماری همه گیر قرار داریم. ما در میانه یک بحران اقتصادی قرار داریم. ما با امنیت ملی مشکلات جدی داریم. “

“بنابراین ، این نمونه دیگری از چگونگی آسیب رساندن دونالد ترامپ به هنجارهای اساسی دموکراتیک به مردم آمریکا است.”

اوباما در ادامه به توصیف دوران انتقال ریاست جمهوری از زمان انتخاب خود در سال 2008 پرداخت و به مجله آتلانتیک گفت: “علی رغم همه اختلافاتی که بین من و جورج دبلیو بوش وجود داشت ، او و دولتش نمی توانستند مهربانی و تعمق بیشتری در ارائه یک پخش صاف داشته باشند.

وی افزود: “یكی از نكات واقعاً نگران كننده در مورد وضعیت فعلی ، مدت زمان تلف شده به درخواست دونالد ترامپ و عدم تمایل سایر جمهوری خواهان به درخواست آن است.”

رئیس جمهور سابق با ابراز تاسف از اختلافات سیاسی در ایالات متحده ، به رادیو عمومی ملی گفت كه بخشی از سیاستگذاری به دلیل چگونگی به دست آوردن اطلاعات آمریكایی ها است.

“اگر فاکس نیوز را تماشا کنید ، واقعیت متفاوتی از آنچه نیویورک تایمز را می خوانید ، درک می کنید و این خیلی واضح نبود زیرا روزنامه های محلی داشتید و افرادی را در مورد اینکه از کجا اطلاعات خود را تهیه کرده اند همپوشانی می کنند.

“اما اکنون ، تا حدی به دلیل شبکه های اجتماعی و مواردی مانند اکو ، بسیاری از افرادی که به دونالد ترامپ رأی دادند ، بر خلاف واقعیت هایی که اکنون من یا شما می توانیم ادعا کنیم ، باور ندارند که COVID در حقیقت بدرفتاری شده است ، این آنها حقایقی نیستند که آنها بپذیرند. و من فکر می کنم تا زمانی که ما شروع به شروع یک نقطه شروع واقعی از واقعیت ها نکنیم که بتوانیم جهت کشور را از آن بحث کنیم ، برخی از این مسائل را ادامه خواهیم داد. “

رئیس جمهور سابق همچنین گفت که نمی تواند درک کند که چگونه رای دهندگان ، حتی کسانی که از جایگاه خود در جامعه ناراحت هستند ، می توانند از شخصی که مانند ترامپ رفتار می کند حمایت کنند.

“من وقتی در کنار شما بزرگ شدیم به شخصیت کلاسیک مردانه در فرهنگ آمریکا فکر می کنم: جان وینز ، گری کوپرز ، جیمی استواردز ، کلینت ایستوودز. یک کد وجود داشت … کد مردانگی که من با آن بزرگ شدم ، که به 30 و 40 و قبل از آن برمی گردد. اوباما در مصاحبه ای با آتلانتیک گفت: “یک ایده وجود دارد که شخص به گفته خود وفادار است ، مسئولیت می پذیرد ، شکایت نمی کند ، قلدر نیست.

“بنابراین حتی اگر شما فردی باشید که از بیداری و درستی سیاسی آزاردهنده است و می خواهد مردان دوباره مرد شوند و از همه که از پدرسالاری شکایت دارند خسته شده است ، من فکر کردم مدل ریچی ریچ نخواهد بود – عزادار ، دروغگو. ، مسئولیت هیچ نوع چهره ای را بر عهده نمی گیرد. “



[ad_2]