بایدن و ترامپ در یک حمله رعد اسا در میدان جنگ: اخبار زنده انتخابات ایالات متحده آمریکا و کانادا

[ad_1]

در حالی که تنها سه روز باقی مانده است ، در حالی که بایدن با اوباما در میشیگان مبارزات انتخاباتی را برگزار می کند ، چهار تجمع در پنسیلوانیا برگزار خواهد کرد.

  • جو بایدن با باراک اوباما در میشیگان کارزار انتخاباتی را برگزار خواهد کرد ، در حالی که دونالد ترامپ روز شنبه چهار راهپیمایی در پنسیلوانیا برگزار خواهد کرد.
  • مایک پنس به کارولینای شمالی می رود ، در حالی که کامالا هریس در فلوریدا خواهد بود ، ایالتی که ناقوس این انتخابات محسوب می شود.
  • انجمن پزشکی آمریکا ادعای ترامپ مبنی بر تورم پزشکان بر اثر مرگ ناشی از COVID-19 را “مخرب ، رسوا و کاملا گمراه کننده” رد می کند.
  • تنها در سه روز مانده به روز انتخابات ، بیش از 89.5 میلیون نفر قبلاً در انتخابات سال 2020 رأی داده اند که 65 درصد کل آرا count شمارش شده در سال 2016 را تشکیل می دهد.

سلام و خوش آمدید به پوشش مداوم الجزیره در مورد انتخابات ایالات متحده. این جوزف استپانسکی است.

بزرگترین وعده های ترامپ: آیا او عمل کرد؟

با نزدیک شدن به روز انتخابات ، رئیس جمهور دونالد ترامپ و نامزد دموکرات وی ، جو بایدن ، آخرین قدم های خود را در مقابل رأی دهندگان آمریکایی برمی دارند ، آینده را بالا می برند و به خصوص در مورد دستاوردهای خود رجزخوانی می کنند.

از دیوار مرزی با مکزیک ، لغو و جایگزینی قانون مراقبت مقرون به صرفه ، کاهش مالیات و ایجاد شغل ، ما پنج بزرگترین وعده ترامپ را از مبارزات انتخاباتی خود در سال 2016 برای اندازه گیری پیشرفتی که داشته است در هم می شکنیم. رئيس جمهور.

در اینجا بیشتر بخوانید

تیم پزشکی ادعای ترامپ مبنی بر تورم اسکناس COVID-19 به دلیل پول توسط پزشکان را رد می کند

انجمن پزشکی آمریكا ، بزرگترین گروه پزشكان و دانشجویان پزشکی در ایالات متحده ، پیشنهاد ترامپ جمعه شب را در هنگام تجمع در میشیگان مبنی بر تورم پزشكان نسبت به ویروس های کرونا برای دریافت پول بیشتر رد كرد.

“پزشکان ما در صورت فوت کسی از COV پول بیشتری دریافت می کنند. شما این را می دانید ، مگر نه؟ می خواهم بگویم که پزشکان ما افراد بسیار باهوشی هستند. ترامپ بدون استناد به هیچ مدرکی گفت: “متاسفم ، اما همه از COVID می میرند.”

این سازمان پزشکی اظهارات رئیس جمهور را رد کرد و آنها را “اتهاماتی مخرب ، رسوا و کاملاً اشتباه” خواند.

“به جای حمله به ما و اتهامات بی اساس به پزشكان ، رهبران ما باید از علم پیروی كنند و اصرار به رعایت مراحل بهداشت عمومی را كه ما می دانیم كار می كنیم – ماسك پوشیدن ، شستن دستها و تمرین فاصله فیزیكی اصرار كنیم.” AMA روز جمعه در بیانیه ای گفت.

ماه ها است که ترامپ با انتقاد از کارشناسان بهداشت عمومی ، کارکنان بهداشت ، قانون گذاران دموکرات و دیگران در تلاش است خطرات COVID-19 را کاهش دهد. [Carlos Barria/Reuters]



[ad_2]