با ادامه شمارش آرا ، مقامات پنسیلوانیا صبر می خواهند آمریکا و کانادا

[ad_1]

مالورن ، پنسیلوانیا ، ایالات متحده – ساعاتی پس از پایان انتخابات در روز انتخابات در ایالات متحده ، مقامات پنسیلوانیا در میدان جنگ گفتند که شمارش همه آرا other دیگر ممکن است روزها طول بکشد – و انتظار نتایج نهایی در روز چهارشنبه را نداشته باشد.

پیش از ظهر به وقت محلی (17:00 به وقت گرینویچ) ، رئیس جمهور دونالد ترامپ در این ایالت برتری قاطعانه داشت ، اما جو بایدن ، نامزد حزب دموکرات ، همچنان می توانست برنده شود زیرا احتمالاً آبیاری صورتحساب های پستی بدست می آید.

كتی بوكوار ، وزیر امور خارجه پنسیلوانیا ، برای انجمن انگلیس گفت ، تاكنون فقط حدود 50 درصد از نامه های ایالت محاسبه شده است.

بوكور كه ​​تأكيد داشت انتخابات بدون مشكلات اساسي به آرامي انجام شد ، گفت: “ما دقيقا همان جايي هستيم كه گفتيم. “ما گفتیم که شمارش آرا کمی طول می کشد.”

هنگام شمارش آرا نامه های پستی در شهرستان چستر ، پنسیلوانیا ، کارگر انتخاباتی دیده می شود [Rachel Wisniewski/Reuters]

این را فرماندار تام ولف نیز تکرار کرد و گفت که “تأخیری که مشاهده می کنیم نشانه کار سیستم است.”

ولف صبح روز چهارشنبه در جلسه توجیهی مطبوعات گفت: “ما حتی امروز حتی نمی توانیم از نتایج آن اطلاع داشته باشیم ، اما مهمترین چیز این است كه ما نتایج دقیق داریم ، حتی اگر كمی بیشتر از آنچه كه عادت كرده ایم طول بكشد.”

در ساعات اولیه صبح چهارشنبه ، ترامپ دموکرات ها را به تلاش برای سرقت انتخابات متهم کرد و گفت که از دادگاه عالی برای جلوگیری از شمارش آرا استفاده خواهد کرد.

ربکا گرین ، یک وکیل متخصص در حق رأی دادن ، گفت که ادامه شمارش آرا هیچ چیز عجیبی ندارد.

وی به الجزیره گفت: “غیر معمول نیست که شمارش آرا قبل از شب انتخابات انجام می شود و نتایج به سادگی رسمی نیستند تا زمانی که ایالت ها آنها را تصدیق کنند ، که ممکن است یک هفته تا 10 روز پس از انتخابات طول بکشد.”

گرین گفت ، بینندگان باید با صبر و حوصله منتظر شمردن همه آراots باشند و از اینکه هیچ مشکلی اساسی در انتخابات پنسیلوانیا وجود ندارد ، خیالشان راحت باشد.

با این حال ، وی گفت ، دو اختلاف عمده حقوقی بر سر آرا پنسیلوانیا بسته به نزدیک بودن نتایج نهایی ایالت ، ممکن است دوباره بروز کند.

اولین مورد شامل اینکه آیا برگه های رای گیری که تا روز انتخابات ارسال شده اند اما سه روز بعد می رسند ، هنوز قابل شمارش هستند.

مقامات دولتی روز چهارشنبه گفتند که میلیون ها قبض نامه پستی هنوز باید در پنسیلوانیا محاسبه شود. [Matt Slocum/AP]

گرین توضیح داد که آرای ارسال شده پس از روز انتخابات شمارش نخواهند شد ، اما دادگاه عالی پنسیلوانیا حکم داد که آرا ball ارسال شده در روز انتخابات ، که سه روز بعد می رسد ، همچنان شمارش شود.

در مورد اینکه آیا دادگاه عالی پنسیلوانیا قدرت تصمیم گیری برای چنین تصمیمی را دارد ، اختلاف نظر وجود داشت و دادگاه عالی ایالات متحده گفت که این پرونده در حکم دادگاه عالی پنسیلوانیا دخالت نخواهد کرد.

با این حال ، گرین گفت این سوال این است که آیا اگر تعداد آرا برای تغییر نتیجه کافی باشد ، می تواند تعداد آن برگه ها دوباره ظاهر شود؟ وی گفت: “پس از آن می تواند به بحث و جدال بسیاری تبدیل شود.”

سخت شدن آرا

جنجال دیگری که گرین می گوید ، به نظر او چالشی است برای روشی كه برخی از حوزه های قضایی پنسیلوانیا به رأی دهندگان اجازه داده اند تا رأی خود را “معالجه” كنند – به رأی دهندگان اجازه می دهد اشتباهاتی را اصلاح كنند كه در غیر این صورت آرای آنها را باطل می كند ، مانند مشكلات. به عنوان مثال با امضاهای آنها.

گرین گفت: این روند تخلف بالقوه است زیرا پنسیلوانیا یا باید به همه اجازه دهد رای خود را درمان کنند ، یا کسی. وی گفت: “شما فقط نمی توانید این کار را به صورت انتخابی انجام دهید.”

شاید حتی امروز هم از نتایج آن اطلاع نداشته باشیم ، اما مهمترین چیز این است که نتایج دقیق داریم ، حتی اگر کمی بیشتر از آنچه که عادت کرده ایم طول بکشد.

تام ولف ، فرماندار پنسیلوانیا

وی گفت ، اگر شمارش آرا نهایی در پنسیلوانیا نزدیک باشد ، یک نامزد ممکن است تقاضای بازشماری کند. وی افزود كه نامزد انتخابات همچنین می تواند نتایج را به چالش بكشد و ادعا كند كه كلاهبرداری یا بدرفتاری وجود دارد ، اما در این صورت آنها به مداركی از این ادعاها نیاز خواهند داشت.

ولف ، فرماندار ، گفت كه معتقد است پنسیلوانیا انتخابات عادلانه ای خواهد داشت.

وی گفت: “قول دموکراسی این است که هر رای مهم باشد … و من قصد دارم این قول را در پنسیلوانیا حفظ کنم.”

“من تمام تلاش خود را به کار می گیرم تا اطمینان حاصل کنم که نتایج عادلانه است و هر رای شمرده می شود.”



[ad_2]