با افزایش موارد COVID-19 ، کالیفرنیا تحت اقدامات جدید انسداد قرار دارد آمریکا و کانادا

[ad_1]

روز یکشنبه پس از اعمال شدیدترین محدودیت های ویروس کرونا در ایالات متحده ، یک روز پس از ثبت این ایالت با بیش از 30،000 مورد جدید COVID-19 ، کالیفرنیا بیشتر ایالت را به تعطیلی و ساکنان مجبور کرد که در خانه بمانند.

در پرجمعیت ترین ایالت ایالات متحده ، عفونت های تأیید شده از مرز 1.3 میلیون نفر گذشته است که رکورد جدید وحشتناکی را در بستری شدن و مرگ و میر ثبت کرده است.

دستور فرماندار گاوین نیوزوم در مناطقی که کمتر از 15 درصد از تخت بیمارستان های مراقبت ویژه ، بیش از 23 میلیون نفر در جنوب کالیفرنیا را تحت تأثیر قرار داده بود ، اجرا شد.

این دستورالعمل جدید ، که حداقل سه هفته به طول خواهد انجامید ، اجتماعات خصوصی از هر اندازه را ممنوع می کند ، همه زیرساخت ها و عملیات خرده فروشی را بسته می کند و همه باید ماسک بزنند و فاصله فیزیکی را حفظ کنند. [Eric Risberg/AP Photo]

علاوه بر این ، پنج شهرستان در شمال کالیفرنیا که اطراف خلیج سانفرانسیسکو را احاطه کرده اند ، حتی قبل از رسیدن به آستانه بخش مراقبت های ویژه ، داوطلبانه محدودیت هایی را اعمال کردند.

نیوزوم ، یک دموکرات برای اولین بار ، تهدید کرده است که از مقامات محلی که از انجام این کار سر باز می زنند ، وجهی را دریغ خواهد کرد.

از ماه مارس ، کالیفرنیا برای همه خدمات به جز خدمات اساسی ، دستور اقامت در خانه دارد. این دستورالعمل جدید ، که حداقل سه هفته به طول خواهد انجامید ، اجتماعات خصوصی از هر اندازه را ممنوع می کند ، همه زیرساخت ها و عملیات خرده فروشی را بسته می کند و همه باید ماسک بزنند و فاصله فیزیکی خود را حفظ کنند.

دریاسالار برت ژیروارد ، دستیار وزیر بهداشت در وزارت بهداشت و خدمات انسانی ایالات متحده ، اقدامات جدید را روز دوشنبه منفجر کرد و گفت که توقف انتقال بیماری تنها با واکسیناسیون اکثر آمریکایی ها میسر است. که انتظار دارد تا ماه مه یا ژوئن سال آینده به آن برسد.

کالیفرنیا بیش از 30،000 مورد جدید را روز یکشنبه گزارش داد و از 9،986 بالاترین سطح ایالتی که در 4 دسامبر ثبت شده بود ، پیشی گرفت و رکورد جدیدی را برای بیماران بستری در COVID-19 ثبت کرد. [Jeff Chiu/AP Photo]

ژیروآر به فاکس نیوز گفت: “شما مجبور نیستید صنایع اصلی خود را تعطیل کنید ، اما باید ماسک بزنید ، که وقتی در مکانی عمومی هستید و از نظر جسمی نمی توانید از آنجا دور شوید بسیار مهم است.”

وی گفت كه قصد دارد واكسن را پس از در دسترس قرار گرفتن دریافت كند و در حال حاضر هیچ مدرکی مبنی بر حمایت از تعطیلی مدارس ، دانشگاه ها و مراکز پذیرایی در فضای باز وجود ندارد.

وی افزود: “و ما می بینیم كه این اقدامات می توانند نتیجه معكوس داشته باشند ،” مردم عصبانی و ناراحت می شوند زیرا علم آنها را پشتیبانی نمی كند ، علم از محدودیت رستوران ها و بارها در داخل خانه حمایت می كند.

کلانترهای شهرستانهای لس آنجلس ، اورنج و ریورساید گفتند که آنها از اجرای این دستور امتناع می ورزند و مشاغل کوچک را به باز ماندن تشویق می کنند.

کلانتر شهرستان ریورساید چاد بیانکو در پیامی ویدیویی گفت که دفتر وی “برای انجام دستورات فرماندار” باج خواهی نمی شود و کلانتر اورنج کانتی دون بارنز در بیانیه ای گفت که معاونان وی به درخواست های نقض حکم ، اقامت – به دستور در خانه یا ممنوعیت اجتماعات اجتماعی.

افرادی که در صف منتظر آزمایش COVID-19 در محل آزمایش در شمال هالیوود ، لس آنجلس هستند [Richard Vogel/AP Photo]

اما شهردار لس آنجلس از اقدامات شدیدتر اجرایی حمایت کرده است.

رکس پریس ، شهردار لنکستر به اداره ثبت احوال شهرستان اورنج گفت: “افراد کاملاً باید دستگیر شوند زیرا ماسک ندارند.” “بیشتر این افراد قبلاً هرگز دستگیر نشده اند. یک شب را در زندان بگذرانید و دیگر این کار را نمی کنند. “

طبق پروژه نظارت بر COVID ، در سطح ملی ، آلودگی های COVID-19 با بیش از 191،000 مورد روزانه گزارش شده است.

بر اساس تخمین های دانشگاه جان هاپکینز ، از زمان شروع همه گیری ، 14.7 میلیون عفونت و 282375 مورد مرگ ناشی از ویروس کرونا در کشور گزارش شده است.



[ad_2]