با به تعویق انداختن مذاکرات اوپک + و افزایش زنگ خطر تأمین قیمت ، قیمت نفت کاهش می یابد اخبار اقتصادی

[ad_1]

گفته می شود صادرکنندگان عمده نفت در حالی که تقاضا ضعیف است ، مذاکرات در مورد سطح تولید را به روز پنج شنبه موکول می کنند.

قیمت نفت در روز سه شنبه کاهش یافت ، زیرا ترس از افزایش عرضه دوباره پس از تأخیر در گفتگوهای سیاست تولید توسط تولیدکنندگان اصلی در سال 2021 ، که می تواند با ادامه روند شیوع ویروس کرونا ، تقاضا را کاهش دهد. سوخت ها

نفت برنت پس از سقوط بیش از یک درصدی در روز دوشنبه ، در ساعت 5:50 صبح به وقت گرینویچ 26 سنت یا 0.5 درصد کاهش یافت و به 47.62 دلار در هر بشکه رسید. وست تگزاس اینترمدیت پس از افت 0.4 درصدی در جلسه قبلی ، 23 سنت یا 0.5 درصد کاهش یافت و به 45.11 دلار در هر بشکه رسید.

هر دو قرارداد در ماه نوامبر حدود 27 درصد افزایش یافت ، زیرا واکسن ها علیه COVID-19 امیدهایی را برای بهبود اقتصادی ایجاد کردند که می تواند تقاضای سوخت را افزایش دهد.

سه منبع به رویترز گفتند ، اوپک + که شامل سازمان کشورهای صادر کننده نفت (اوپک) ، روسیه و سایر متحدان است ، گفتگوهای سیاست تولید را برای سال آینده به تاخیر انداخت تا پنجشنبه ، سه منبع به رویترز گفتند ، زیرا بازیگران اصلی هنوز در مورد اختلاف نظر ندارند روغن باید در برابر تقاضای ضعیف پمپ دریافت کند.

بلومبرگ همچنین تاخیر را گزارش داد.

قرار بود این گروه روز سه شنبه ملاقات کند ، زیرا بحث و گفتگو بین وزرای اصلی در روز یکشنبه به نتیجه نرسید.

[Bloomberg]

در یادداشت های RBC Capital Markets آمده است: “این گروه احتمالاً برای نجات جان انسان ها سازش خواهد یافت ، كه احتمالاً نتیجه كوتاه آن كوتاه مدت است و پس از آن مرحله به مرحله بازگشت می یابد.”

RBC گفت: “با این وجود ، این آخرین عبارت خوبی برای انسجام جمعی در سال 2021 نیست ، زیرا خوش بینی واکسن به وفور مشاهده می شود و تولیدکنندگان انتظار بهبودی قوی را دارند.”

جستجوی شکننده

گفته می شود وزرا در حال بحث در مورد افزایش تولید طبق برنامه ریزی در ژانویه یا حفظ کاهش هایی هستند که به افزایش قیمت نفت کمک کرده است. در حالی که برخی هنوز بازار را برای پذیرش بشکه های بیشتری شکننده می دانند ، برخی دیگر به دنبال افزایش تولید و استفاده حداکثری از افزایش قیمت ها هستند.

جلسه این هفته – و تصمیمات پیش بینی شده در مورد سطح تولید – ادامه کاهش چشمگیر تولید در اعماق همه گیر است. این اتحادیه قصد داشت برخی از این محدودیت ها را در اوایل سال 2021 پیش بینی بهبود اقتصادی جهانی کند.

منابع به رویترز گفتند که امارات متحده عربی با اعلام اینکه تنها در صورت انجام تعهدات این گروه آماده حمایت از کاهش مجدد عرضه خواهد بود ، این تصویر را پیچیده کرده است.

پیش بینی می شود این گروه از ژانویه تاکنون 2 میلیون بشکه در روز کاهش تولید روزانه را کاهش دهد ، اما از آنجا که تقاضا هنوز تحت فشار همه گیر است ، OPEC + در حال بررسی تمدید کاهش جریان در ماه های اول سال آینده است ، موضعی که توسط منابع گفتند رهبر عاملی اوپک عربستان سعودی.

یک مطالعه رویترز که توسط 40 اقتصاددان و تحلیلگر انجام شده پیش بینی می کند که بشکه بشکه نفت برنت سال آینده به طور متوسط ​​49 دلار و 35 سنت برآورد خواهد شد ، برآورد می کند که قیمت ها در حفظ تجمعات با مشکل روبرو شوند.



[ad_2]