با ریزش آرا US ایالات متحده ، علی بابا سقوط می کند سهام بیشتر متزلزل می شود | اخبار ایالات متحده

[ad_1]

بازارهای سهام بین معاملات و ضررها در تجارت وحشی آسیا روز چهارشنبه جابجا شدند ، زیرا نتایج انتخابات ریاست جمهوری آمریکا بسیار نزدیک تر از آنچه نظرسنجی ها پیش بینی کرده بود بود ، و در نهایت شک و تردید باقی مانده است.

در ابتدا ، سرمایه گذاران شرط بندی کردند که یک حرکت دموکراتیک احتمالی جو بایدن می تواند ریسک سیاسی را کاهش دهد ، در حالی که نویدبخش تقویت عظیم انگیزه های مالی است.

اما به سرعت علائم دونالد ترامپ ، رئیس جمهور آمریكا ، می تواند فلوریدا را به تصرف خود درآورد و بسیار نزدیك به سایر ایالت های بزرگ در میدان جنگ بود ، بیش از آنچه نظرسنجی ها پیش بینی كرده بود.

معاملات آتی سهام آمریکا چرخید ، صعود کرد ، سپس سقوط کرد ، تا دوباره صعود کند ، زیرا رای به نفع ترامپ به نظر می رسید.

برخی از سرمایه گذاران اکنون با احتساب آرا نامه های پستی ، در برابر خطر رقابت انتخاباتی ، یا حداقل یک روند طولانی ، محافظت می کنند.

مت شروود ، رئیس استراتژی سرمایه گذاری در Perpetual در سیدنی ، گفت: “صبر کنید و ببینید”.

“من فکر می کنم این شانس پاک است [Democrat] نوسان تقریباً در هر دقیقه کاهش می یابد. این احتمال ، یا حداقل احتمال توافق در مورد یک برنامه تشویقی عمده در روزهای ابتدایی دولت بایدن را کاهش می دهد. “

بنابراین ، بازده اوراق خزانه 10 ساله از بالاترین سطح پنج ماهه 0.93٪ به 0.83٪ کاهش یافت.

فروشندگان گفتند كه ممكن است سرمايه گذاران تصور كنند كه نتيجه وضع موجود حداقل عدم قطعيت سياسي را كاهش مي دهد و خطر واكنش دولت بايدن براي كاهش ماليات شركت ها را از بين مي برد.

به نظر می رسد بخش فنی توسط معاملات آتی NASDAQ که 3.6٪ افزایش یافته است ، افزایش می یابد ، در حالی که معاملات آتی E-Mini برای S&P 500 1.4٪ بالاتر است. معاملات آتی Pan-European EURO STOXX 50 نیز 0.6٪ افزایش یافت ، در حالی که معاملات آتی FTSE انگلیس 0.7٪ برنده شد.

نمودار آتی Nasdaq و S&P 500 [Bloomberg]

Nikkei ژاپن 2٪ جلوتر بود ، در حالی که گسترده ترین شاخص سهام آسیا و اقیانوسیه MSCI در خارج از ژاپن 0.1٪ افزایش یافت.

تراشه های آبی چینی 0.5٪ افزایش یافت و بازارها از روابط چین و ایالات متحده از اینجا مطمئن نیستند.

شاخص هنگ کنگ شاخص Hang Seng ضررهای اولیه را بازیافت ، که تقریبا تا ظهر در آسیای شرقی تقریبا بدون تغییر باقی ماند.

چین در حرکتی چشمگیر که 37 میلیون دلار سهام سهام آنت گروپ را متوقف کرد ، بزرگترین پیشنهاد اولیه در چند روز گذشته را خنثی کرد ، و این باعث شد سرمایه گذاران و بانکداران به دنبال پاسخ باشند.

بورس اوراق بهادار شانگهای ابتدا اعلام كرد كه عرضه اولیه مورچه را در بازار STAR خود متوقف كرده است ، و باعث شد مورچه پای هنگ كنگ را از لیست دوگانه كه قرار بود روز پنجشنبه ظاهر شود ، منجمد كند.

سهام غول تجارت الکترونیکی علی بابا که مورچه از آن جدا شده بود ، در تجارت در هنگ کنگ بیش از 9 درصد سقوط کرد.

قطار به دلار

دلار آمریکا نیز با یک جلسه قطار ، ضررهای اولیه را معکوس کرد و در برابر سبد ارزهای 93،956 به 0.9٪ رسید. یورو به شدت سقوط کرد و به 1.1644 دلار رسید و از اوج 1.1768 دلار فاصله گرفت.

سرمایه گذاران هنوز منتظر نتیجه جلسات فدرال رزرو ایالات متحده و بانک انگلیس در این هفته هستند که انتظار می رود حداقل محرک اضافی باشد.

بانک رزرو استرالیا روز سه شنبه نرخ بهره را تقریباً به صفر کاهش داد و برنامه خرید اوراق قرضه خود را افزایش داد و به موج جزر و مدی پول ارزان که در سیستم مالی جهانی طغیان کرده است ، افزود.

طلا اخیراً با این نقدینگی حمایت می شد ، اما روز چهارشنبه با یک افزایش روبرو شد و 0.6٪ از دست داد و به 1897 دلار در هر اونس رسید.

قیمت نفت پس از آنکه داده های صنعت نشان داد که موجودی نفت خام در ایالات متحده به شدت کاهش یافت ، سود را حفظ کرد.

فروشندگان خاطرنشان می کنند که دولت جمهوریخواه برگشته احتمالاً از صنعت نفت مثبت تر از دموکرات ها است که فناوری های تجدیدپذیر را ترجیح می دهند.

نفت آمریکا 97 سنت افزایش یافت و به 38.63 دلار در هر بشکه رسید و معاملات آتی نفت خام برنت با 93 سنت افزایش به 40.64 دلار رسید.



[ad_2]