بهترین تیم بایدن در کاخ سفید پیشکسوتان مبارزات انتخاباتی را معرفی خواهد کرد آمریکا و کانادا

[ad_1]

رئیس جمهور منتخب جو بایدن روز سه شنبه با استخدام در رده های بالای مبارزات انتخاباتی خود و برخی از نزدیکترین وکالت وی برای جذب تیم رهبری کاخ سفید که متنوع تر است ، از استخدام مقامات ارشد کاخ سفید خبر داد.

بایدن تأیید کرده است که مدیر سابق ستاد انتخاباتی جن اومالی دیلن به عنوان معاون رئیس ستاد خدمت خواهد کرد ، در حالی که سدریک ریچموند ، رئیس ستاد انتخاباتی و استیو ریکتی ، مشاور مبارزات انتخاباتی ، نقش های ارشد در دولت جدید را بازی می کنند. ریچموند برای پر کردن کاخ سفید ، صندلی خود را در کنگره در لوئیزیانا ترک خواهد کرد.

رئیس جمهور منتخب همچنین اعلام کرد که مایک دونیلون ، معتمد دیرین بایدن ، به عنوان مشاور ارشد خدمت خواهد کرد. دانا رموس ، مشاور ارشد فعلی کمپین ، مشاور رئیس جمهور خواهد بود. جولی چاوز رودریگز ، که یکی از معاونان مبارزات انتخاباتی بایدن بود ، به عنوان مدیر دفتر امور بین دولتی کاخ سفید فعالیت خواهد کرد. و آنی تومازینی ، که در حال حاضر رئیس ستاد بایدن است ، به عنوان مدیر عملیات دفتر بیضی خدمت می کند.

آنتونی برنال پس از اینکه رئیس ستاد وی در کارزار انتخاب شد ، به عنوان مشاور ارشد جیل بایدن و جولیسا رینوسو پنتالئون ، سفیر سابق اوباما در اروگوئه به عنوان رئیس وی فعالیت خواهند کرد.

اجاره های جدید موج اولیه ای است که سرانجام صدها نفر از دستیاران جدید کاخ سفید در هفته های آینده استخدام خواهد شد ، زیرا بایدن یک دولت را برای تحقق بخشیدن به دیدگاه حاکمیت خود ایجاد می کند. رئیس حزب دموکرات در تاریخ 20 ژانویه افتتاح می شود.

اواخر هفته گذشته ، بایدن شنود مشاور ارشد سابق مبارزات انتخاباتی ران کلاین را به عنوان رئیس ستاد وی انجام داد.

دور آخر بیانگر تعهد بایدن برای تنوع در کارکنان وی است – تیم شامل چهار نفر از رنگین پوستان و پنج زن است.

بایدن در بیانیه ای گفت: “آمریكا با چالش های بزرگی روبرو است و آنها دیدگاه های مختلف و تعهدی مشترك برای مقابله با این چالش ها و ظهور یك ملت قویتر و متحد تر دارند.”

اومالی دیلن 44 ساله اولین زنی است که مبارزات انتخاباتی ریاست جمهوری دموکرات را با موفقیت انجام داده است. او یک فعال سیاسی باسابقه است که در هر دو نامزدی باراک اوباما در کاخ سفید کار کرده است.

بایدن مدیر سابق کمپین Jen OMalley Dylan را به عنوان معاون رئیس ستاد معرفی می کند [File: Charles Rex Arbogast/AP Photo]

رودریگز ، نوه رهبر فقید اتحادیه سزار چاوز ، قبل از پیوستن به مبارزات انتخاباتی بایدن ، در سال 2016 مدیر سیاسی ملی در تیم ریاست جمهوری سناتور کمالا هریس بود و در دولت اوباما خدمت می کرد.

ریچموند ، یک آفریقایی-آمریکایی 47 ساله ، مشاور ارشد رئیس جمهور و مدیر دفتر روابط عمومی کاخ سفید خواهد بود ، نقشی که والری جارت در دولت اوباما بازی کرده است. انتظار می رود که وی با کنگره درگیر شود و بر جامعه سیاه پوستان و سایر گروه های اقلیت تمرکز کند.

ریچموند رسماً اعلام کرد که در یک کنفرانس مطبوعاتی در یک فرودگاه منطقه ای در شرق نیواورلئان ، نه چندان دور از خانه اش ، موقعیت خود را به دست می گیرد. وی گفت که در ماه نوامبر در کنگره کناره گیری خواهد کرد.

ریچموند گفت که او معتقد است گوش بایدن در دفتر کار در بال غربی به او امکان می دهد تا به لوئیزیانا و سایر ایالت های جنوبی با مشکلات مشابه ، از جمله فقر ، بهداشت ضعیف و آموزش ناکارآمد کمک کند.

سدریک ریچموند نماینده ایالات متحده برای ایفای نقش در کاخ سفید بایدن از کنگره استعفا خواهد داد [File: Andrew Harnik/AP Photo]

ریچموند گفت: “این نقش جدید به من این امکان را می دهد كه وقتی رئیس جمهور می خواهد مشورتی را ارائه دهم – شاید گاهی اوقات كه او این نقش را نمی خواهد.”

ریچموند ، رئیس سابق کنگره سیاه مشاوری ، از اولین حامیان بلندپایه بایدن بود و ریاست مشترک مبارزات را بر عهده داشت. ریچموند برای سه شنبه یک نشست مطبوعاتی در نظر گرفته است که انتظار می رود استعفای خود از کنگره را اعلام کند.

ریچتی ، دونیلون ، تومازینی و برنال از دیرباز با خانواده بایدن ارتباط دارند. ریکتی در دوره دوم ریاست جمهوری اوباما رئیس ستاد بایدن بود ، در حالی که دونیلون از سال 1981 در نقش های مختلف به او مشاوره داده است و تومازینی زمانی که هنوز سناتور بود در نقش های ارتباطی بایدن فعالیت می کرد. برنال در طول مبارزات انتخاباتی اوباما-بایدن در سال 2008 برای جیل بایدن و در دو دوره دولت اوباما در نقش های مختلف برای او کار کرد.

شکل کابینه بایدن کمتر روشن است که منوط به تأیید سنا خواهد بود. از زمان پیروزی در انتخابات در اوایل ماه جاری ، رئیس جمهور تازه انتخاب شده توسط معاون رئیس جمهور تازه انتخاب شده كاملا هریس در نزدیكی خانه خود در دلاور تحت تعقیب قرار گرفت و خود را برای دولت آماده كرد.

بایدن در هفته های آینده انتشار کابینت های ارشد خود را آغاز می کند.



[ad_2]