به طور عادی فزاینده: سلاح هایی که در خارج از مراکز شمارش مشاهده می شوند آمریکا و کانادا

[ad_1]

خشن ترین و ظالمانه ترین انتخابات ریاست جمهوری یک عمر طی سه روز گذشته منجر به تماشایی غیرمعمول در ایالات متحده شده است: معترضان مسلح هر شب در مقابل دفاتر تجمع می کنند که در آن کارگران محلی رأی می دهند تا تصمیم بگیرند چه کسی کاخ سفید را برنده می شود.

برخی اسلحه به همراه دارند. برخی اسلحه دارند. آنها اغلب تفنگهای نیمه اتوماتیک سیاه را به سبک نظامی حمل می کنند.

معترضین با اسلحه اقلیت کوچکی از معترضین هستند. گزارش نشده است كه به كسی تیر خورده است و قوانین در آریزونا و میشیگان – جایی كه اسلحه در جلوی مراكز رأی دهی دیده می شد – به مردم اجازه حمل اسلحه گرم را در مجامع عمومی می دهد.

اما در کشوری که در حین تجمعات بیشتر به سمت اسلحه کشیده می شود – که بیشتر اوقات توسط معترضان جناح راست انجام می شود ، اگرچه گاهی اوقات توسط معترضان چپ گرا نیز انجام می شود – کارشناسان هشدار می دهند که اسلحه وضعیت خطرناکی را ایجاد می کند که می تواند ترسناک یا آسان تلقی شود. برای تحریک خشونت

“هرچه بیشتر ببینیم ، مردم بیشتر آن را به عنوان یک واکنش طبیعی می بینند – گرچه اینطور نیست. هیچ چیز عادی در این مورد وجود ندارد. “گفت: سینتیا میلر-ادریس ، استاد دانشگاه آمریکایی که در مورد افراط گرایی تحصیل می کند. “پتانسیل خشونت در حال عادی شدن است.”

معترضان مسلح در پاسخ به اتهامات بی اساس دونالد ترامپ ، رئیس جمهور آمریکا مبنی بر تلاش دموکراتها برای سرقت انتخابات ، در مراکز شمارش آرا ظاهر شدند. هیچ بی نظمی جدی گزارش نشده است.

“نقشه برداران”

مقامات انتخابات در چندین ایالت ، که جو بایدن دموکرات جلوتر بود ، گفتند که عصبانیت از درب آنها باعث ترس آنها از امنیت کارمندانشان شده است.

حدود 100 طرفدار ترامپ روز جمعه برای سومین روز متوالی در مقابل مرکز رای گیری ققنوس تجمع کردند ، جایی که صدها کارگر برگه های رای گیری را پردازش و شمردند.

“دستگیر كنندگان نظرسنجی!” مردم با شعار دادن خواستار چهار سال دیگر از حكومت ترامپ شدند. معاونین کلانتر معترضین را در منطقه “آزادی بیان” دور از ورودی ساختمان بازداشت کردند.

چارلی کرک محافظه کار با تشویق به مردم گفت: “هنگامی که ما شروع به بررسی برخی از این لیست های رأی دهندگان می کنیم ، تقلب آنها واقعاً آشکار می شود.”

در دیترویت ، ده ها تن از طرفداران ترامپ روز جمعه در مقابل مرکز همایش های شهر به خیابان ها بازگشتند ، جایی که کارگران انتخابات آرا را شمردند.

معترضین شعار می دادند: “جلوی دزدی را بگیرید!” برخی تابلوهایی با عنوان “انتخابات را دوباره عادلانه جلوه دهیم” و “ما ترامپ را دوست داریم” به همراه داشتند. پلیس خیابان های منتهی به ساختمان را محاصره کرده و اعتراض را از نزدیک مشاهده کرد.

حرکات دونالد ترامپ ، رئیس جمهور آمریکا در حین اعتراض به نتایج اولیه انتخابات ریاست جمهوری سال 2020 در مقابل مرکز رای گیری در ققنوس ، آریزونا [Edgard Garrido/Reuters]

اریک صبری ، خزانه دار شهرستان دیترویت گفت که او دفتر خود را به دلیل تهدیدات تعطیل کرد. صابری در بیانیه ای گفت که این تصمیم “به منظور ایمنی مودیان و کارمندان ما” و به دلیل “اطلاعات قابل اعتماد” از کلانتری گرفته شده است.

در ماه اکتبر ، وزیر امور خارجه میشیگان تلاش کرد حمل اسلحه در نزدیکی مراکز رای دهی و مراکز رای دهی را ممنوع کند ، اما این حکم در دادگاه لازم الاجرا بود.

دانا نسل دادستان کل میشیگان در بیانیه ای با اعلام این دستور گفت: “رأی دهندگان میشیگان حق رأی دادن شخصاً در روز انتخابات را دارند ، بدون تهدید و ارعاب.”

اسلحه به سبک نظامی

در فیلادلفیا ، دو مرد با اسلحه روز پنجشنبه در نزدیکی مرکز همایش هایی که در آن شمارش آرا در حال انجام بود ، دستگیر شدند.

پلیس گفت ، این مردان 42 و 61 ساله از ویرجینیا سوار هامر شدند و اجازه حمل اسلحه در پنسیلوانیا را نداشتند. دانیل اوتلاو ، کمیسر پلیس گفت ، یک اسلحه و مهمات به سبک نظامی در وسیله نقلیه آنها پیدا شد. برچسب پنجره اتومبیل برای تئوری توطئه درست QAnon بود.

دادستان منطقه لاری کراسنر در مورد علت آمدن این افراد به فیلادلفیا چیزی نگفت ، اما گفت هیچ نشانه ای مبنی بر عضویت آنها در یک گروه سخت وجود ندارد.

دادستان های CBSN فیلی گفتند که این پیامک ها نشان می دهد که این افراد اظهار نگرانی در مورد شمارش آرا در مرکز کنگره دارند و “آنها می آیند کامیونی پر از برگه های جعلی را به فیلی تحویل دهند”.

کمیسر پلیس گفت: “در 5 نوامبر سال 2020 ، FBI در نورفولک ، ویرجینیا با ارسال یک نکته به مردم اعلام کرد که مردم با یک کامیون نقره ای” هامر “از ساحل ویرجینیا به فیلادلفیا سفر می کنند و اسلحه و مهمات در اختیار دارند. فیلادلفیا دانیل Outlaw.

پلیس دو قبضه اسلحه کمری ، یک اسلحه تهاجمی و صدها گلوله مهمات را پیدا کرد ،ickers روی آن ، QAnon ، یک نظریه توطئه راست افراطی را تبلیغ می کند.

تظاهرات کنندگان مسلح

سلاح ها در سال گذشته در میان اعتراضات گسترده نسبت به عدالت نژادی و عصبانیت از محدودیت های ویروس کرونا ، به یکی از مشاهدات روزافزون آمریکا تبدیل شده اند. معترضین به اسلحه به محاصره COVID-19 در پایتخت ویسکانسین و مینه سوتا و خارج از مشاغل کوچک در تگزاس اعتراض کردند.

گروهی از افراد مسلح بارها و بارها از مرکز شهر رالی ، کارولینای شمالی عبور می کردند و اصرار داشتند که آنها فقط به آموزش رفته اند.

در میشیگان ، افراد مسلح خشمگین از محدودیت های COVID-19 ، اوایل سال جاری وارد ساختمان کاپیتول این ایالت شدند ، در گالری سنا ایستادند و به نمایندگان مجلس نگاه می کردند.

میلر-ادریس گفت که معترضان اغلب به عنوان قهرمانانی دیده می شوند “” که به شیوه ای اخلاقی برای واکنش در برابر استبداد و خائنان به عمل می آیند. “



[ad_2]