بک لینک چیست؟

انتشار محتوا و وبلاگ نویسی به روش پست مهمان یکی از بهترین تکنیک های جذب کاربر و افزایش ترافیک سایت است. این تکنیک را برای لینک سازی داخلی فراموش نکنید. این کار مزایای بلندمدتی دارد و به وسیله آن، محبوبیتی در بین افراد پیدا میکنید. اگر لینک باکیفیتی را در گذشته دریافت کرده اید و پس از مدتی حذف شده یا از دست رفته، حتما به فکر بازیابی آن باشید. اما برای ساخت بک لینک چیه رایگان باید پس از استخراج بک لینک رقبا، تعدادی از لینکهایی که از سایت های معتبر و با اتوریتی بالا دریافت شده را مشخص کنید و سعی کنید با استفاده از روشهای پست مهمان، درج بک لینک یا تولید محتوای جذاب، لینکی را برای سایت خود ایجاد نمایید.

بک لینک یعنی چه ؟سپس حساب کاربری خود را باید با ایمیلی که برای شما ارسال می شود تایید کنید. شما می توانید از این قابلیت استفاده کنید و با مدیران، شرکت ها و افراد موفق صنعت خود مصاحبه ای هرچند کوتاه ترتیب دهید و آن را در وب سایت خود منتشر کنید. با این روش شما اقدام به انتشار محتوای جدید و منحصر به فرد در وب سایت های دیگر می کنید. شما می توانید برای برخی از مقالاتی که منتشر می کنید، به ویژه مطالب آموزشی یا معرفی و نقد محصولات، از اینفوگرافیک استفاده کنید. روش های متعددی برای ساخت بک لینک وجود دارد که برخی از این روشهای مثل رپورتاژ در سایتهای خبری، هزینه بالایی دارند و برخی از روش ها منسوخ شده اند و مغایر با قوانین گوگل هستند.

در غیر این صورت، هیچ سایتی به یک محتوای بیارزش یا تکراری لینک نخواهد داد. کاربرانی که چندین مرتبه از طریق این لینکها به سایت شما هدایت میشوند، در صورتی که از محتوا و مطالب راضی باشند، تعامل بیشتری با شما خواهند داشت. کاربرانی که از طریق یک لینک به سایت شما وارد می شوند ترافیک سایت و بازدید آن را بالا می برند و این مسئله خود روی سئو سایت شما تاثیر مثبتی خواهد گذاشت. معمولا اگر این سایت ها به وب سایتهای دیگر لینک داده باشند می توانید لینکی را بیابید که صفحه هدف آن از بین رفته یا آدرس تغییر کرده است.

در صورتی که یک مطلب جامع و دقیق بنویسید که مخاطب زیادی داشته باشد، بسیاری از سایت های دیگر آن را به اشتراک می گذارند و در صورت نگارش یک متن توصیفی یا تمجید از یک سایت، احتمال اینکه مدیر سایت هدف این مطلب را به اشتراک بگذارد بسیار زیاد است. این امر یعنی ممکن است بسته به نوع دامنه یا سایر عوامل، بک لینک نوفالو نیز در رتبه سایت تاثیرگذار باشد. شما می توانید اینفوگرافی های خود را در شبکه های اجتماعی، وب سایت ها و انجمن ها ثبت کنید و به وبسایت خود لینک دهید.

درست مثل موقعی که مطلبی در وبلاگ سایت خود منتشر می کنید و تمام اصول سئو محتوا را رعایت می کنید، در سایت های دیگر هم مقالات خود را منتشر می کنید و به سایت خود به عنوان منبع مطلب لینک می دهید. در سایت هایی محتوا نویسی کنید که ترجیحا به زمینه کاری شما مرتبط باشند. یکی از ایده های دریافت بک لینک، تولید محتوا در رابطه با وب سایت های بزرگ، معتبر و پربازدید است. احتمال اینکه این مصاحبه در وبسایت های دگیر نیز بازنشر شود بسیار بالاست و به تحقق هدف دریافت بک لینک کمک خواهد کرد.

برای کاربران و با هدف جذب آنها لینک سازی کنید. در این شرایط بک لینکی ارزشمند و برای گوگل قابل قبول است که بتواند تعدادی کاربر را به صفحه هدف جذب کند. در غیر این صورت، هیچ سایتی به یک محتوای بی ارزش یا تکراری لینک نخواهد داد. • اعتبار صفحه (Page Authority): علاوه بر Doman Authority یکی دیگر از مواردی که به وسیله شرکت Moz ارائه خواهد شد اعتبار صفحه می باشد که در باره لینک های ورودی اعتبار کلی صفحه و کیفیت صفحه مشخص خواهد شد.

بک لینک نوفالوPage Authority: اعتبار صفحه همانند Domain athority توسط شرکت Moz ارائه میشود که در مورد لینکهای ورودی٬ کیفیت آنها و اعتبار کلی همان صفحه مشخص میشود. برای مثال یکی از سایتهای ایرانی که این قابلیت را به شما ارائه می دهد، سایت ویرگول است. این تعامل می تواند در جهت ارائه مطالب جدید یا گزارش هایی ارزشمند باشد تا سایرین آن را در وبسایت خود منتشر کنند. اما شبکه های اجتماعی، وبسایت های به اشتراک گذاری ویدئو، سامانه های وبلاگ نویسی و وبسایت های مهم خبری که موضوعات عمومی را پوشش می دهند، برای تمام انواع سایتها، بک لینک های مناسبی را ایجاد می کنند.

بک لینک یعنی چی ؟

در سالیان اخیر باتوجه به توسعه اینترنت و افزایش استفاده از تجهیزات مدرن ارتباط آنلاین، تمایل به بازدید و اشتراک ویدئو و فایل های صوتی افزایش یافته است. پس تولید محتوای ویدئویی و صوتی شانس ساخت بک لینک باکیفیت، طبیعی و رایگان را افزایش میدهد. کاربران ایرانی همواره علاقه زیادی به خدمات رایگان نشان می دهند. لینک های ورودی که به عنوان پیوندهای ورودی یا لینک های برگشتی نیز شناخته می شوند، ارتباط خود را از طریق وب سایت های خارجی برقرار می کنند. در این روش شما باید وب سایت های معتبری که نزدیک به موضوع سایت شما فعالیت می کنند را بیابید.

آیا این لینک میتواند کاربران جدیدی را به سایت ما جذب کند؟ هرچه بکلینک بیشتری به سایت شما روانه شود، سایتتان محبوبتر خواهد بود. مسلما با صرف کمی زمان می توانید سایتهای بیشتری را نیز بیابید. به همین دلیل، انتشار ویدئو یا صوت می تواند مخاطبان بیشتری نسبت به محتوای متنی داشته باشد. به سراغ مقالات قدیمی تر آنها بروید و به لینک هایی داخلی مطالب دقت کنید. اطلاعات جدید را بدست آورید و مقالات مبتنی بر این اطلاعات را منتشر نمایید.

بک لینک چیست

این یعنی شما به صورت رایگان میتوانید تا 70 درصد مبانی سئو یا لینک سازی را به صورت رایگان با خواندن مقالات متنوع فارسی یا انگلیسی یاد بگیرید اما خیلی از چیز ها هستند که حتما باید تجربه کنید تا یاد بگیرید و با تجربه کردن نکات جدیدی یاد خواهید گرفت. میتوانید از این فرصت استفاده کنید و به عنوان مهمان در دیگر وبلاگها مطلب بنویسید. قبل از اینکه بخواهیم وارد توضیح این استراتژی شویم، مهم است بدانیم که لینک خوب و بد چیست؟

بک لینک فالو

با این ماجرا موافقم که بک لینک غیرطبیعی بد است٬ اما همه بک لینکها هم که بد نیستند! این کار مانند سایر روشهای دیگر نیاز به حوصله و صرف وقت کافی دارد. پس از نصب افزونه ، شما مانند شکل زیر یک چک باکس در محلی که در حال تعریف لینک برای آن هستید ، مشاهده خواهید کرد. در صورتی که گوگل تشخیص دهد شما بک لینک های فراوانی خریداری کرده اید، مسلما سایت را جریمه خواهد کرد. در این مقاله به بررسی و توضیح این موارد می پردازیم و با استفاده از آنها می توان برای به وجود آوردن بک لینک های مفید بهتر اقدام کرد.

پس می توان نتیجه گرفت که تولید محتوای ویدئویی یا صوتی احتمال انتشار آن در شبکه های اجتماعی و سایت های دیگر را افزایش دهد. یکی از روش های افزایش شانس شما برای ساخت بک لینک باکیفیت، این است که لینک های دریافتی رقبای خود را استخراج کنید. اینفوگرافیک ها نیز یکی از بهترین روش های ساخت بک لینک و افزایش ترافیک سایت هستند. لینک سازی یکی از بهترین روش ها برای جذب مخاطبان مرتبط از سایت های معتبر صنعت است. همچنین حذف لینک های قدیمی شدیدا در رتبه سایت تاثیر منفی دارد و در استراتژی لینکسازی، بازیابی بک لینک ها جایگاه ویژه ای دارد.