بیت کوین با رسیدن به 19857 دلار رکورد جدیدی را ثبت کرد اخبار آمریکا و کانادا

[ad_1]

بیت کوین یک رکورد جدید ثبت کرد ، تولید کمتر از سه سال طول کشید تا افزایش شهاب سنگی را که باعث آگاهی توده ای شد ، تولید کند.

بیت کوین به یک رکورد صعود کرد و کمتر از سه سال طول کشید تا صعود سرخوشی را که ارز رمزنگاری شده را به درون آگاهی توده ای تکرار کرد ، تکرار کند.

بر اساس اطلاعات جمع آوری شده توسط بلومبرگ ، بزرگترین دارایی دیجیتال جهان روز دوشنبه با رشد 8.7 درصدی به 19857.03 دلار رسید و جهش امسال را به بیش از 170 درصد رساند. چندین سال پس از راه اندازی در اواخر سال 2008 توسط یک توسعه دهنده نرم افزار ناشناخته و پس از سقوط مالی جهانی ، برای چند سنت معامله شده است. سهام شرکت های در معرض ارزهای رمزپایه نیز جهش کرد ، مانند Marathon Patent Group Inc. و Riot Blockchain Inc. حداقل 22٪ افزایش یافت. MicroStrategy Inc. ، یک شرکت نرم افزاری که بیت کوین خریداری می کند ، 20٪ به آن افزوده است.

گای هیرش ، مدیر عامل پلتفرم تجاری ایالات متحده eToro ، که دخالت نهادها را یکی از دلایل پیشرفت اخیر خود عنوان کرد ، گفت: “لحظه بیت کوین فرا رسیده است.” “این رالی هنوز هم می تواند جاده های زیادی داشته باشد.”

برای بیت کوین و طرفداران آن ، این یک موقعیت مهم در چرخه زندگی چند دهه ای است که با بی ثباتی شدید مشخص شده است. این علامت در هیجان گسترده در دسامبر 2017 به بالاترین قیمت قبلی خود یعنی 19،511 دلار رسید و در سال آینده 70٪ از دست داد.

به تعبیری ، سال 2020 ثابت شد که زمینه مناسبی برای بازگشت بیت کوین است ، بانک های مرکزی جهانی نرخ بهره وام را برای ثبت کمترین نرخ ها افزایش می دهند و مشوق های اضطراری را برای بیماری همه گیر Covid-19 فراهم می کنند.

طرفداران از روایت چاپ پول برای ترویج این ایده که بیت کوین ذخیره گاه ثروت است ، استفاده کردند ، گرچه تورم تا حد زیادی فروکش کرد. هنوز ، سرمایه گذاران برجسته ، از جمله پل تودور جونز ، گفتند که آنها ارز رمزنگاری شده را به عنوان پرچین در برابر اقدامات بانک مرکزی و دولت خریداری کردند.

حتی با آخرین جهش قیمت ، مالکیت بیت کوین در دست تعداد کمی از سرمایه گذاران ، که از اولین پذیرندگان هستند ، متمرکز است. طبق گفته محقق Flipside Crypto ، حدود 2٪ از حسابهای مالکیت ناشناس که می توانند در بلاکچین ارز رمزپایه ردیابی شوند ، 95٪ از دارایی دیجیتال را کنترل می کنند.

با سرمایه های سرسام آور ، شرکت های مالی سنتی سعی کرده اند از رشد تقاضای نهادی بهره ببرند ، در حالی که Fidelity Investments در اوایل سال جاری صندوق بیت کوین را راه اندازی كرد. تصمیم PayPal Holdings Inc. از اکتبر به مشتریان اجازه می دهد تا از ارزهای رمزپایه استفاده کنند که حتی برای مخاطبان گسترده تر نیز باز می شود.

هنری ارسلانیان ، رهبر رمزنگاری جهانی PwC ، گفت: “شما اکنون روشهای زیادی برای سرمایه گذاران نهادی دارید تا خود را در معرض رمزنگاری قرار دهند ، با استفاده از مبادلات تنظیم شده یا ابزاری که آنها را راحت می کند.” “بیشتر آنها در سال 2017 وجود نداشتند.”

بیت کوین بسیار ناپایدار است. امسال ، طبق اطلاعات جمع آوری شده توسط بلومبرگ ، میانگین حرکت روزانه 2.7٪ را گزارش می کند. این مقایسه با نوسانات 0.9 درصدی قیمت طلا است که گاهی اوقات با دارایی های دیجیتال در تضاد است و در سال 2020 نیز به یک رکورد رسیده است.

این نوسانات در هفته شکرگذاری نشان داده شد که طی آن سکه از اوج قبلی خود به 7 دلار رسید ، اما در مدت دو روز 3000 دلار ضرر کرد.

مت مالي ، استراتژيست ارشد بازار در شركت Miller Tabak + Co. ، مي گويد كه ممكن است قبل از رسيدن به آن براي مدتي به 22000 دلار برسد. شاخص های فنی نشان می دهد که بیش از حد خریداری شده است ، به این معنی که ممکن است به زودی پس گرفته شود. هر گونه جذب می تواند سریع باشد ، اما ، او می گوید ، “بعید است که هر جایی به اندازه سقوط در سال 2018 باشد.”

– با کمک کلر بالنتین ، النا پوپینا ، جوانا اوزینگر ، کنت سکستون و جران ویتنشتاین.



[ad_2]