بیش از 60،000 کوالا در آتش سوزی بوته های استرالیا کشته یا زخمی شدند استرالیا

[ad_1]

بر اساس گزارشی که صندوق جهانی جهانی طبیعت در استرالیا سفارش داده است ، بیش از 60،000 کوالا از جمله حیواناتی است که یک سال پیش در بحران آتش سوزی در استرالیا به شدت آسیب دیده است.

بیشترین تلفات در جزیره کانگورو در استرالیای جنوبی است ، جایی که گروه حفاظت تخمین می زند بیش از 41000 کوالا در اثر آتش سوزی کشته یا زخمی شده اند. بیش از 11000 در ویکتوریا ، نزدیک به 8000 در نیو ساوت ولز (NSW) و نزدیک به 900 در کوئینزلند تحت تأثیر قرار گرفتند.

مدیر عامل دبلیو دبلیو دبلیو استرالیا ، درموت اوگورمان گفت که کوالاها در نیویورک غربی و کوئینزلند حتی قبل از آتش سوزی به سرعت در حال کاهش هستند.

اوگورمن در بیانیه ای گفت: “60،000 کوالای آسیب دیده به شدت نگران گونه هایی هستند که از قبل در مضیقه هستند.” “ما توانایی از دست دادن کوالای ساعت های خود را نداریم.”

آتش سوزی که از سپتامبر 2019 تا ابتدای امسال جنوب شرقی استرالیا را درگیر خود کرد بیش از 24 میلیون هکتار زمین را تخریب و 33 نفر را به کام مرگ کشاند.

در ماه جولای ، WWF نسخه مقدماتی این مطالعه را منتشر کرد که نشان داد نزدیک به 3 میلیارد حیوان – پستانداران ، پرندگان ، خزندگان و قورباغه ها – در مسیر شعله های آتش قرار دارند.

کانگورو در میان ویرانی های ناشی از آتش سوزی ژانویه در جزیره کانگورو در استرالیای جنوبی. WWF تخمین می زند که نزدیک به 3 میلیارد حیوان در مسیر شعله های آتش قرار دارند [File: David Mariuz/EPA]

کوالاها پیش از آتش سوزی های ویرانگری که WWF تخمین زده بود بیش از 60،000 نفر در اثر شعله های آتش و دود کشته یا زخمی شده اند ، در حال سقوط بودند. [File: David Mariuz/EPA]

این برآورد کلی در گزارش نهایی منتشر شده در روز دوشنبه بدون تغییر باقی مانده است ، با حدود 143 میلیون پستاندار ، 2.46 میلیارد خزنده ، 181 میلیون پرنده و 51 میلیون قورباغه در مناطق آسیب دیده از آتش سوزی.

در این گزارش آمده است ، كولاها كه معمولاً بیشتر وقت خود را در درختان می گذرانند ، دچار جراحات ، ضربه ، استنشاق دود ، استرس گرمایی ، كم آبی و مرگ شده اند. حیوانات گشاد همچنین از دست دادن زیستگاه – و درگیری با حیوانات دیگر هنگام فرار به یک جنگل نسوخته و همچنین کاهش مواد غذایی تحت تأثیر قرار گرفتند.

علاوه بر کوالا ، WWF تخمین زده است که میلیون ها حیوان بومی در مسیر شعله های آتش قرار داشته اند ، از جمله 50 میلیون موش و موش بومی ، نزدیک به 40 میلیون پوزوم و گلایدر ، 5 میلیون کانگورو و والابی. 5 میلیون خفاش 1.1 میلیون رحم 114000 echidnas و 5000 dingoes.

نقشه برداری ، مشاهده

WWF برنامه جدیدی را برای دو برابر کردن تعداد کوالاها در شرق استرالیا تا سال 2050 آغاز کرده است.

Koalas Forever شامل آزمایش هواپیماهای بدون سرنشین برای پراکندگی بذرها برای ایجاد راهروهای کوالا و ایجاد صندوق برای تشویق صاحبان زمین برای ایجاد پناهگاه های امن برای شکارچیانی است که در درختان اکالیپتوس زندگی می کنند و برگ می خورند.

اوگورمن گفت: “WWF مصمم است كه به بازگرداندن حیات وحش و زیستگاه ها ، تجدید جوامع آسیب دیده از آتش سوزی ، كشاورزی پایدار و كشوری پایدار كمك كند.”

مطالعه تأثیرات آتش سوزی بر روی حیوانات استرالیایی توسط لیلی ون ایدن ، محقق دانشگاه سیدنی و به رهبری كریس دیكمن ، استاد بوم شناسی زمین در این دانشگاه انجام شد.

کوالای زخمی در طی آتش سوزی در ژانویه در جزیره کانگورو برای درمان آورده شد [File: Tracey Nearmy/Reuters]

آنها توصیه كردند كه استرالیا گیاهان و حیوانات را در مناطقی كه بیشتر در معرض خطر آتش سوزی هستند در آینده نقشه برداری و نظارت كند و استراتژی هایی برای محافظت از آن مکان ها هنگام وقوع آتش سوزی تدوین كند.

ون آیدن در بیانیه ای گفت: “ما اطلاعات زیادی در مورد برخی از حیوانات نداشتیم.” “تحقیقات بیشتری در مورد تعداد حیوانات و توانایی زنده ماندن در سطوح مختلف شدت آتش لازم است. ما باید این موضوع را درک کنیم تا از گونه ها به طور موثرتری محافظت کنیم. “

دیكمن ، كه همچنین عضو هیئت مدیره WWF استرالیا است ، گفت: “مردم از تحقیقات ما شوكه شدند و به من گفتند ،” ما نمی توانیم اجازه دهیم كه فاجعه هایی به این بزرگی در آینده ادامه یابد. “

“با نظارت طولانی مدت ، ما می توانیم موقعیت بسیار بهتری داشته باشیم تا بدانیم کجا و چه زمانی باید اقدام کنیم و منابع لازم برای نجات گونه های در معرض انقراض مورد نیاز است.”



[ad_2]