ترامپ با اصرار بر فعالیت انتخاباتی در دور دوم انتخابات در جورجیا ، ادعاهای تقلب را تکرار می کند آمریکا و کانادا

[ad_1]

والدوستا ، ایالات متحده – رئیس جمهور دونالد ترامپ ضمن تکرار ادعاهای بی اساس مبنی بر “دزدیدن” انتخاب مجدد وی توسط دموکرات ها ، از رای دهندگان گرجی خواست تا از کاندیداهای جمهوری خواه سنا در دور دوم آینده حمایت کنند.

“شما باید به دیوید پوردو و کلی لوفلر رأی دهید. برو بیرون رأی بده ، “ترامپ روز شنبه به هزاران نفر از مردم که روی آسفالت فرودگاه در والدوستا ، جنوب جورجیا جمع شده بودند ، گفت.

“با کمک شما ، ما به ماموریت خود برای نجات آمریکا ادامه خواهیم داد.”

با پایان یافتن انتخابات ریاست جمهوری ، اکنون توجه آمریکا به این وضعیت از میدان جنگ معطوف شده است ، جایی که دو انتخابات دور دوم در ژانویه مشخص می کند که کدام حزب سنای آمریکا را کنترل خواهد کرد.

پیروزی برای لوفلر یا پردو به جمهوری خواهان اکثریت سنا را می دهد و امیدوار است که آرزوهای رئیس جمهور منتخب جو بایدن ، دموکرات را مهار کند.

حزب بایدن در حال حاضر مجلس نمایندگان را کنترل می کند و در صورت پیروزی کاندیداهای دموکرات جان اوسوف و رافائل وارنوک در دور دوم سنا در جورجیا ، این حزب کاخ سفید و هر دو مجلس کنگره را کنترل خواهد کرد و به وی قدرت معرفی دستور کار رئیس جمهور با حداقل وقفه را می دهد. توسط جمهوری خواهان.

حامیان سخنان رئیس جمهور دونالد ترامپ را در هنگام رالی کاندیداهای مجلس سنا در فرودگاه منطقه ای والدوستا می شنوند [Evan Vucci/ AP]

ترامپ تأثیر زیادی بر جمهوری خواهان در جورجیا دارد.

وی به جای انتظار برای دور دوم بعدی در هفته های اخیر ، بیشتر وقت خود را پس از روز انتخابات سپری می کند ، روند رأی گیری در ایالات متحده را زیر سوال می برد ، پرونده های ناموفق را برای لغو نتایج ایالت از رقابت های ریاست جمهوری تنظیم می کند و بدون مدرک ادعا می کند که او برنده قانونی است.

انتقام

پرسش های مکرر ترامپ درباره یکپارچگی سیستم رأی گیری در این کشور با این همه صحبت ، جمهوری خواهان را نگران می کند مبنی بر اینکه نظرات وی طرفداران را از نظرسنجی های ژانویه منحرف کند.

سفر ترامپ در روز شنبه – اولین حضور وی در تجمع از زمان انتخابات ریاست جمهوری در 3 نوامبر – برای از بین بردن این ترس ها بود.

وی به هواداران گفت که حتی در صورتی که فکر می کردند سیستم “ناعادلانه” یا “جعلی” است ، در ماه ژانویه به غرفه های رای گیری بازگردند. رئیس جمهور رای گیری از طرف وی را “انتقام” توصیف کرد.

ترامپ گفت: “پاسخ به تقلب دموکرات ها ماندن در خانه نیست”. “در تعداد رکورد حاضر شوید و رأی دهید.”

همانطور که ترامپ همان کاری را انجام داد که انجام داده بود – یک کمپین نامزدی مجلس سنا – سخنرانی وی طیف گسترده ای از موضوعات را به تنوع هشدار علیه تهدید سوسیالیسم و ​​تقلب در رای دهندگان در یک نقطه برای ابراز لذت شخصی خود از خیار در بر گرفت. در دیگری.

ترامپ مانند کنسرت اختتامیه یک گروه راک پیر ، جعبه های متداول ترین اعضای خود را بررسی کرد: او از مهاجران و رسانه ها انتقاد کرد ، دموکرات ها را “کمونیست” خواندند. نسبت به توقیف سلاح ، طرح بسته بندی دادگاههای دادگاه دموکراتیک و سقط جنین هشدار داد و فکر کرد آیا کریسمس هنوز با کنترل دموکراتها وجود دارد؟

https://www.youtube.com/watch؟v=_aJ5WwQ4dAs

“ترامپ در آغاز و پایان مدتی را به تعریف و تمجید از لفلر و کالینز و تشویق رای دهندگان خود به ظاهر اختصاص داد. اما در اکثر موارد ، این یک سخنرانی پر از شکایت و بدون واقعیت بود ، که بیشتر وقت خود را صرف تجدید نظر در نژاد خود می کرد و به دروغ ادعا می کرد که از آن مسابقه دزدیده شده است. ” پختن.

“این برای ترامپ اصلاً تعجب آور نیست ، اما جمهوری خواهان باید امیدوار باشند که این برای حفظ پایگاه متعهد وی و حضور در 5 ژانویه کافی است.”

ترامپ طی نبرد عمومی با برایان كمپ ، فرماندار گرجستان و دیگر مقامات برجسته جمهوری خواه در این ایالت سخنرانی كرد. پیش از راهپیمایی روز شنبه ، ترامپ از كمپ خواست كه جلسه ویژه ای از مجلس قانونگذاری را تشكیل دهد تا تلاش كند نتایج را در این ایالت لغو كند.

بایدن با 12،670 رأی جورجیا را به دست آورد و از سال 1992 اولین نامزد دموکرات ریاست جمهوری بود که این ایالت را در اختیار داشت.

كمپ ، فرماندار ، هيچگونه اظهار نظر عمومي مبني بر مقابله با مبارزات فشاري ترامپ را ارائه نداد.

وی در توئیتر نوشت: “من سه بار علناً خواستار ممیزی امضا شده ام تا اعتماد به روند انتخابات ما را جبران كرده و اطمینان حاصل شود كه فقط آرا legitimate قانونی در گرجستان شمارش می شود.”

اما ترامپ در سخنرانی روز شنبه خود به انتقاد از استاندار ادامه داد و وی را به فریب رای دهندگان متهم کرد. این در حالی است که دادستان کل رئیس جمهور ویلیام بار هفته گذشته اعلام کرد که وزارت دادگستری وی هیچ مدرکی از تقلب پیدا نکرده است که می تواند نتیجه متفاوت انتخابات ریاست جمهوری را تحت تأثیر قرار دهد.

ترامپ خطاب به هواداران خود گفت: “استاندار شما می تواند خیلی راحت او را متوقف کند اگر بداند چه جهنمی می کند.”

“امتناع بازنده”

ترس جمهوری خواهان از کاهش میزان مشارکت در این هفته پس از تجمع دیگری در آتلانتا در روز چهارشنبه ، جایی که سیدنی پاول ، وکیل سابق ترامپ ، به وكیل لین وود پیوست و طرفداران ترامپ را به تحریم انتخابات آینده تشویق كرد ، زیاد بود.

تماس های آنها سریعاً مورد انتقاد جمهوری خواهان قرار گرفت که از وود و پاول فاصله گرفتند.

ترامپ همچنین در برابر درخواست تحریم روز شنبه حمایت کرد.

“بسیاری از مردم – دوستان من – می گویند ،” رأی ندهیم “. ما رأی نخواهیم داد زیرا از انتخابات ریاست جمهوری عصبانی هستیم “، ترامپ گفت.

“اما اگر این کار را بکنید ، چپ رادیکال پیروز می شود ، اینطور نیست؟” … شما نمی توانید چنین کاری کنید. در حقیقت ، شما باید دقیقاً برعکس عمل کنید … اگر رای ندهید ، سوسیالیست ها و کمونیست ها پیروز می شوند. آنها برنده می شوند. میهن پرستان گرجی باید حاضر شوند و به این افراد شگفت انگیز رأی دهند. “

وی افزود: ما می توانیم برای ریاست جمهوری بجنگیم و همزمان برای انتخاب دو سناتور بزرگ خود بجنگیم.

پس از سخنرانی دونالد ترامپ ، رئیس جمهور آمریکا ، در یک رویداد پیش از انتخابات در والدوستا ، جورجیا ، یک زن در YMCA می رقصد [Dustin Chambers/ Reuters]

حامیان ترامپ در راهپیمایی روز شنبه به الجزیره گفتند که آنها اعتقاد داشتند تقلب در رای دهندگان واقعی است ، اما آنها با رئیس جمهور در مورد اهمیت رای گیری در دور دوم موافقت کردند.

“مردم از روند کار ناراحت هستند. بسیاری از افراد ساختگی و بدبین هستند. این فرصتی است برای تسلیم نشدن “. فارست کوک از Milligeville ، جورجیا گفت.

“اگر من کاری انجام ندهم ، ما این دموکراتها را وارد خواهیم کرد. نمیتونم انجامش بدم. ما باید کاری انجام دهیم. ر. “

لیندا کوتکی از آتن ، جورجیا ، گفت که او معتقد است انتخابات توسط رئیس جمهور به سرقت رفته است ، اما گفت که تقلب ادعایی وی را از حضور مجدد در ژانویه منصرف نمی کند.

“امتناع برای مالباختگان است. کوتکی که پیراهن “تسلیم نشو” را پوشید ، گفت: “شما نمی توانید تسلیم شوید.” “چه انتخاب دیگری داریم؟” شما باید رأی دهید این تمام کاری است که می توانید انجام دهید. تسلیم نشو. فقط به این دلیل که طرف مقابل به شما چنین گفته است ، ایمان داشته باشید. “

شیلا دلاشموت از کانتون ، جورجیا ، گفت که وی همچنین قصد دارد به لفلر و پوردو رأی دهد و این ایده را که محافظه کاران می توانند دور بعدی را صاف کنند ، “تقلب” خواند.

او گفت: “فقط یک احمق این حرف را می زند.”

اما ترس از تقلب در آرا همچنان وجود دارد.

دلاشموت پرسید: “آیا آنها واقعاً رای ما را بشمارند یا دوباره آن را بدزدند؟”



[ad_2]