ترامپ در یک سخنرانی در کاخ سفید ادعاهای اثبات نشده درباره تقلب در رای دهندگان را تکرار کرد آمریکا و کانادا

[ad_1]

دونالد ترامپ در اولین سخنرانی شب انتخابات لحن تحریک آمیز صادر کرد ، زیرا نتایج آرا در ایالات متحده برای اعلام خیلی نزدیک است.

دونالد ترامپ بار دیگر ادعاهای بی اساس مبنی بر تحت الشعاع قرار دادن تقلب گسترده در رأی دهندگان بر انتخابات ریاست جمهوری ایالات متحده ، که هنوز هم برای ادامه شمارش آرا در چندین ایالت مهم بسیار نزدیک است ، تکرار کرد.

رئیس جمهور آمریكا پنجشنبه شب در یك سخنرانی در كاخ سفید با صدایی معمولاً تحریك آمیز ، متهم كردن نظرسنجی ها به دخالت در روند انتخابات و دموكرات ها به دست داشتن در كلاهبرداری – اظهارات اثبات نشده ای كه وی در طول هفته تكرار می كرد.

ترامپ گفت: “اگر آرای قانونی را بشمارید ، من به راحتی پیروز می شوم” ، و افزود اگر “آرای غیرقانونی” شمارش شود ، “آنها می توانند تلاش كنند انتخابات را از ما بدزدند.”

رهبر جمهوریخواهان هیچ مدرکی برای اثبات هیچ یک از ادعاهای خود ارائه نداد. این اولین باری بود که از شب انتخابات به ملت خطاب می کرد.

مردم در ایالات متحده هنوز منتظر یک برنده پیش بینی شده در مسابقه جدایی طلبی ریاست جمهوری هستند که ترامپ را در برابر جو بایدن رقیب دموکرات قرار داده و میزان مشارکت تاریخی را در آن دید.

به گزارش آسوشیتدپرس ، در حال حاضر انتظار می رود ترامپ 214 رأی انتخاباتی را کسب کند ، در حالی که 264 رأی انتخاباتی برای بایدن.

جو بایدن از مردم خواست تا هنگام شمارش آرا calm آرام و صبور باشند [Kevin Lamarque/Reuters]

مبارزات انتخاباتی ترامپ این هفته با طرح شکایت خواستار توقف شمارش آرا در چندین ایالت مهم برای پیروزی در کاخ سفید شد ، در حالی که از قصد خود برای بازشماری آرا در ویسکانسین خبر داد.

در فیلادلفیا ، پنسیلوانیا ، بعد از ظهر پنجشنبه ، دو جدال بایدن و ترامپ در مقابل مرکز همایش ها برگزار شد که مقامات انتخابات آرا election را شمارش می کردند.

طرفداران ترامپ مانند خود نامزدها می خواهند تعلیق به حالت تعلیق درآید ، در حالی که طرفداران بایدن برای شمارش هر رای اصرار دارند.

در اوایل روز پنجشنبه ، بایدن از مردم خواست تا آرامش خود را حفظ کنند تا آرا the آماده شوند. معاون رئیس جمهور سابق دلاور گفت: “هر رای باید احصا شود.”

بایدن گفت: “اراده رای دهندگان – هیچ کس ، هیچ کس دیگر – رئیس جمهور ایالات متحده را انتخاب نمی کند.”

کارشناسان ادعاهای کمپین ترامپ مبنی بر تقلب گسترده رای دهندگان را رد کردند.

مایکل گیلبرت ، استاد حقوق دانشگاه ویرجینیا ، روز چهارشنبه به الجزیره گفت: “هیچ دلیلی وجود ندارد که من هرگز در اینجا مشکلی را دیده باشم.”

“فقط این است که شمارش آرا به زمان نیاز دارد و آنها در حال شمارش آرا هستند. من هیچ مدرکی از کلاهبرداری نمی بینم. من شاهد صفر سرقت انتخابات هستم. “



[ad_2]