ترامپ هنوز هم چالش برانگیز است و به استقبال جمعیتی از طرفداران خود در پایتخت آمریکا می رود آمریکا و کانادا

[ad_1]

دونالد ترامپ روز شنبه صدها نفر از هواداران خود را در پایتخت ایالات متحده تبریک گفت زیرا رئیس جمهور هنوز پس از انتخابات 3 نوامبر از پذیرفتن شکست بایدو ، رئیس جمهور منتخب دموکرات امتناع ورزید.

ترامپ صبح شنبه هنگام حرکت لیموزین خود از کاخ سفید در خیابان پنسیلوانیا با تشویق و تشویق روبرو شد. برخی از حاضران از دیوارها و سازه های دیگر بالا رفتند تا از رئیس جمهور رئیس جمهور در هنگام گشت و گذار در نزدیكی میدان آزادی (Plaza Plaza) استفاده كنند.

تظاهرکنندگان به عنوان بخشی از رویدادهای مختلف ، از جمله “Million MAGA” جمع شدند [Make America Great Again] مارس “، شعار ایالات متحده آمریکا! ایالات متحده آمریکا! “ما ترامپ را می خواهیم!” ما ترامپ را می خواهیم! “و” چهار سال دیگر! چهار سال بیشتر! “

مانند خود ترامپ ، بسیاری از طرفداران رهبر جمهوریخواهان نیز از پذیرفتن نتایج انتخابات ریاست جمهوری آمریکا امتناع ورزیده اند و می گویند که آنها اعتقاد دارند تقلب گسترده ای صورت گرفته است. این ادعا توسط کارشناسان و مقامات منتخب رد شد و به این دلیل بی اساس بود.

پیش بینی می شد روز شنبه در شهرهای این کشور تجمعاتی برای نشان دادن حمایت از رئیس جمهور برگزار شود ، وی از زمانی که بایدن برنده رای شنبه گذشته اعلام کرد تنها یک سخنرانی عمومی داشته است.

هواداران دونالد ترامپ ، رئیس جمهور آمریکا ، همراه با اتومبیلرانی ریاست جمهوری Freedom Plaza در نزدیکی کاخ سفید در واشنگتن استقبال می کنند [Tom Brenner/Reuters]

مارچر ، 26 ساله ، داریون شابلین ، به خبرگزاری فرانسه گفت كه وی برای پیوستن به راهپیمایی واشنگتن از كلمبوس ، اوهایو رانندگی كرده است.

شاوبلین گفت: “كل سیستم جعلی است … راه دستیابی اطلاعات به مردم ، از طریق این كانال ها فیلتر می شود تا حقیقت هرگز آشكار نشود.”

وی افزود: “یک فرصت خوب وجود دارد … او دوره دوم را نخواهد داشت – و من از قانونی بودن آن اطمینان ندارم.”

گروه های شبه نظامی راست گرا مانند پسران مغرور همچنین قصد داشتند روز شنبه در پایتخت تجمع هایی برگزار کنند و این امر حضور گسترده امنیتی را در انتظار درگیری با معترضان ضد ترامپ برانگیخت.

در همین حال ، در اعتراض به راهپیمایی روز شنبه ، مخالفان در شبکه های اجتماعی سعی کردند با طغیان هشتگ #MillionMAGAMarch و #MarchforTrump با عکس پنکیک ، سردرگمی ایجاد کنند.

امتناع از پذیرش

سازمان های خبری ایالات متحده ، از جمله آسوشیتدپرس ، بایدن را به عنوان برنده انتخابات ریاست جمهوری 7 نوامبر پیش بینی کردند ، اما ترامپ همچنان چالش برانگیز است ، و حاضر به عقب نشینی یا همکاری در انتقال به دولت جدید نیست.

در ایالات متحده ، عقب نشینی روسای جمهور براساس پیش بینی های سازمان های خبری امری عادی است.

پیروزی بایدن شاهد حضور هزاران هوادار وی در خیابان های سراسر کشور بود ، که گاهی اوقات در ایالات متحده در میدان های جنگ از جمله میشیگان ، پنسیلوانیا و آریزونا با طرفداران ترامپ روبرو می شوند.

از آن زمان ، مبارزات انتخاباتی ترامپ مجموعه ای از چالش های حقوقی را آغاز کرده است که به طور گسترده مورد بررسی قرار گرفته است. در همین حال ، جورجیا حسابرسی نتایج ایالت انتخابات ریاست جمهوری را آغاز کرده است ، در حالی که بایدن در حال حاضر با 14000 رای رهبری ترامپ را بر عهده دارد.

بایدن حتی بدون 16 رأی انتخاباتی گرجستان ، 290 رأی انتخاباتی ترامپ را به 232 رأی می رساند. ترامپ مجبور است نتایج را در چندین ایالت تغییر دهد تا از این طریق اختلاف نظر بایدن را به 270 رأی انتخاباتی کاهش دهد – آستانه پیروزی.

تاکنون ترامپ از انصراف از انتخابات ریاست جمهوری امری که عادی پس از پیش بینی پیروزی برای یک نامزد است ، خودداری کرده است [Evan Vucci/AP]

ترامپ ، که بارها ادعا کرده است که در این مسابقه پیروز شده است ، در یک جلسه مطبوعاتی درباره بیماری همه گیر ویروس کرونا در جمعه ، اعتراف زودگذر به موقعیت نامطمئن خود کرد.

ترامپ ، که بی دلیل ادعا می کند که تقلب و بی نظمی گسترده ای در رای گیری وجود دارد ، اظهار داشت: “در آینده هر اتفاقی بیفتد ، چه کسی می داند دولت چگونه خواهد بود ،” بیانیه ای خلاف مقامات دولتی در انتخابات. و پیشاهنگان خودشان.

بایدن ، به نوبه خود ، با انتقال خود به جلو حرکت می کند و به مقاومت ترامپ ، که وی آن را “خجالت” خواند ، توجه چندانی نکرده است.

بایدن گفت که وی از 20 ژانویه منصوب می شود و “هیچ چیز مانع” انتقال قدرت نخواهد شد.



[ad_2]