ترکیه با افزایش رکورد تعداد کشته شدگان ، ویروس کرونا را محدود کرد | بوقلمون

[ad_1]

قوانین جدید شامل ممنوعیت رفت و آمد در طول هفته و قفل کامل در آخر هفته ها با افزایش موارد روزانه COVID-19 است.

رجب طیب اردوغان ، رئیس جمهور ترکیه ، دور جدید محدودیت های سختگیرانه را در تلاش برای جلوگیری از افزایش عفونت های ویروس کرونا اعلام کرده است ، محدود کردن ساعت منع رفت و آمد تا شب و ایجاد محاصره کامل در آخر هفته.

هفته گذشته ، ترکیه پس از گزارش تنها موارد علامت دار ، گزارش هفته گذشته گزارش کلیه موارد مثبت COVID-19 ، که در آن عفونت های ثبت شده روزانه به حدود 30،000 رسیده است.

روز دوشنبه ، طبق موارد وزارت بهداشت ، تعداد موارد جدید به بالاترین رکورد هر روز 31،219 رسید ، در حالی که بر اساس اعلام وزارت بهداشت ، تعداد مرگ ناشی از COVID-19 برای هشتمین روز متوالی با 188 مرگ در 24 ساعت گذشته به یک رکورد رسیده است.

نمای کلی از میدان خالی از سکنه Ortakoy در حین منع رفت و آمد شبانه با هدف جلوگیری از شیوع بیماری همه گیر Covid-19 ناشی از ویروس کرونا در استانبول [Ozan Kose/AFP] (خبرگزاری فرانسه)

اردوغان که روز دوشنبه پس از جلسه کابینه صحبت کرد ، گفت که مقررات منع رفت و آمد در روزهای هفته بین ساعت 21 و 5 عصر برقرار می شود. وی همچنین در آخر هفته از ساعت 9 شب جمعه شب تا ساعت 5 صبح روز دوشنبه محاصره عمومی را اعلام کرد.

فروشگاه های مواد غذایی و خدمات تحویل غذا طی ساعات خاصی از محاصره خارج می شوند.

علاوه بر این ، افراد بالای 65 سال یا زیر 20 سال دیگر مجاز به استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی نخواهند بود و خریداران باید از کد رهگیری مخاطب استفاده کنند. در این میان ، حداکثر 30 نفر می توانند در مراسم عروسی و تشییع جنازه شرکت کنند ، در حالی که جشن های عمومی در شب سال نو لغو می شود.

اقدامات جدید قرار است از روز سه شنبه آغاز شود.

ساعات عصر فردا که از 20 نوامبر معرفی شد ، محدودیتی در حرکت مردم ایجاد نکرد و رسانه های ترکیه فضاهای عمومی شلوغ را به نمایش گذاشتند.

وزارت بهداشت روز دوشنبه گفت که تعداد عفونت ها در 83 میلیون نفر در کشور بیش از 500000 نفر بوده است.تعداد کل مرگ و میرها از زمان ابتلا به بیماری همه گیر 13،746 بوده است.

با این حال ، انجمن پزشکی ترکیه (TTB) ارقام دولت را زیر سوال برد و تخمین زد که باید حداقل 50،000 مورد جدید در روز وجود داشته باشد. این انجمن همچنین روز دوشنبه هشدار داد كه بیمارستان های دولتی برخلاف اظهارات دولت مبنی بر اشغال 70 درصد تخت های مراقبت های ویژه ، ظرفیت دارند.



[ad_2]