تسلا فروش دوم 5 میلیارد دلاری سهام را در مدت سه ماه اعلام کرد اخبار آمریکا و کانادا

[ad_1]

سهام تسلا روز دوشنبه به بالاترین رکورد رسید و ارزش بازار سازنده خودروهای الکتریکی را به بیش از 600 میلیارد دلار رساند.

تسلا وارز روز سه شنبه از افزایش سرمایه 5 میلیارد دلاری رونمایی کرد ، این دومین حرکت در سه ماه گذشته است که سازنده خودروهای الکتریکی در طی سال گذشته رشد چشمگیری سهام داشته است.

سهام این شرکت روز دوشنبه به بالاترین رکورد رسید و ارزش بازار تسلا را به بیش از 600 میلیارد دلار رساند و جایگاه خود را به عنوان با ارزش ترین شرکت اتومبیل سازی جهان علی رغم تولید ، که بخش کوچکی از رقبا مانند تویوتا موتور ، فولکس واگن و جنرال است ، بیشتر تثبیت کرد. موتورها

این خودروساز در بیانیه ای اعلام کرد ، ده بانک بزرگ از جمله گلدمن ساکس ، سیتی گروپ گلوبال مارکتس و مورگان استنلی این فروش را انجام می دهند ، بدون تعیین ضرب الاجل برای تکمیل آن.

تقاضا برای سهام تسلا با تصمیم ماه گذشته برای افزودن این شرکت به شاخص S&P 500 بیشتر شد و آن را به یکی از با ارزش ترین شرکت هایی تبدیل کرد که تاکنون در معیارهای اصلی ایالات متحده حضور داشته است.

برخی از سرمایه گذاران و تحلیل گران وال استریت معتقدند سهام تسلا در یک حباب قرار دارد و برخی نیز نسبت به افزودن به S&P 500 در سطح فعلی هشدار می دهند. متوسط ​​قیمت سهام تحلیلگران 400 دلار است که 230 دلار کمتر از قیمت فعلی است.

رشد 670 درصدی تسلا در سال جاری همچنین ارزش خالص مدیر عامل شرکت الون ماسک را از 27 میلیارد دلار به 155 میلیارد دلار رساند و او را به عنوان دومین مرد ثروتمند جهان طبق شاخص میلیاردرهای بلومبرگ در آورد.

در ماه سپتامبر ، تسلا گفت که برای کاهش فشار بدهی در آینده 5 میلیارد دلار سرمایه جمع می کند زیرا این شرکت در تلاش است تا تولید انبوه خودروهای موجود خود را گسترش دهد و کارخانه های جدیدی در نزدیکی برلین ، آلمان و آستین ، تگزاس ایجاد کند.

این شرکت همچنین برنامه هایی برای راه اندازی خطوط جدید خودرو از جمله نیمه كامیون به نام تسلا نیمه و سایبرترك آینده نگرانه خود دارد.

سهام این شرکت در پیش معاملات با 1.3٪ کاهش به 633.73 دلار رسید.



[ad_2]