تعداد قربانیان آتش سوزی اتاق خواب در گویان به 20 نفر رسید | اخبار جنایی

[ad_1]

یک دختر 14 ساله مجروح در آتش سوزی در بخش مراقبت های ویژه جان خود را از دست داد زیرا مظنون نوجوان با اتهام قتل مواجه است.

یک دختر 14 ساله بر اثر جراحات ناشی از آتش سوزی در خوابگاه در ایالت گویان آمریکای جنوبی جان خود را از دست داد و تعداد قربانیان این فاجعه را به 20 نفر رساند.

دپارتمان اطلاعات عمومی گویان (DPI) روز سه‌شنبه به‌روزرسانی‌ای را منتشر کرد که حاکی از آن بود که شیرانا دنیلز نوجوان حدود ساعت 10 صبح به وقت محلی (1400 GMT) در بیمارستانی در پایتخت جورج تاون درگذشت.

پس از آتش‌سوزی مرگبار در یک مدرسه شبانه‌روزی در شهر مهدیه در اواخر شب 21 مه، او برای مراقبت‌های ویژه به آنجا منتقل شد.

در بیانیه آمده است که دانیلز “یکی از اولین افرادی بود که صبح روز دوشنبه 22 مه به جورج تاون پرواز کرد و تا زمان مرگش بحرانی بود.”

” وزارت بهداشت [Minister of Health] مایلم از پزشکان، پرستاران و سایر کارکنانی که با پشتکار تلاش کردند به امید اینکه معجزه ممکن شود، تشکر کنم.”

قبل از مرگ دنیلز، 18 دختر مدرسه ای و یک پسر پنج ساله در آتش سوزی کشته شدند. بیشتر آنها بین 12 تا 18 سال بودند.

دولت پیشتر گفته بود که 13 تن از اجساد به قدری مجروح شده اند که نمی توان آنها را از نظر بصری شناسایی کرد: برای تأیید نام آنها باید از آزمایش DNA استفاده می شد.

علاوه بر این، بیش از دو ده دانش آموز در این آتش سوزی مجروح شدند. یک دختر 13 ساله همچنان به درمان تخصصی در مرکز سوختگی نورثول در بیمارستان دانشگاهی در استاتن آیلند نیویورک ادامه می دهد، جایی که در آخر هفته به آنجا منتقل شد.

در بیانیه روز سه‌شنبه DPI آمده است که او در ۲۹ مه تحت اولین عمل جراحی قرار گرفت و همچنان پایدار است.

او به خوبی کار می کند و وزارت انتظار نتیجه مثبت دارد. در این بیانیه آمده است که مادرش با او است و پدرش این هفته با هواپیما به نیویورک منتقل خواهد شد.

پلیس گفت که آتش توسط یک دختر نوجوان که از توقیف تلفنش عصبانی بود، آغاز شد. مدرسه شبانه روزی دولتی عمدتاً به دانش آموزان جوامع محلی در منطقه اطراف مهدیه پاسخ می دهد که دسترسی به برخی از آنها سخت است.

نوجوان متهم به آتش‌سوزی روز دوشنبه به ۱۹ فقره قتل متهم شد و در بازداشتگاه نوجوانان و در انتظار محاکمه است. این حادثه همچنین سوالاتی را در مورد رویه های ایمنی مدرسه ایجاد کرد.

[ad_2]