تفاهم نامه ساخت 20 مدرسه در قالب 40 کلاس درس در مناطق محروم و روستایی استان به امضا رسید.

[ad_1]

5fcd10c62fc41_2020-12-06_20-41

مدیر کل بازسازی مدارس خوزستان گفت: در اثر زلزله سال گذشته ماسدا سلیمان ، حدود 40 مدرسه با مشارکت بسیج سازندگی در استان بازسازی شد و در مهر ماه به دانش آموزان عزیز تحویل داده شد.

به منظور حذف مدارس سنگی و طبقه بندی آنها ، تفاهم نامه سه جانبه بین 20 نوسازی مدارس خوزستان ، اداره آموزش و پرورش و بسیج سازندگی خوزستان برای ساخت 20 مدرسه در 40 کلاس با وام 70 میلیارد ریال در مناطق محروم و روستایی به امضا رسید. .

بر اساس یک گزارش خبری فوری به نقل از روابط عمومی اداره تعمیرات مدارس اصلی خوزستان ، با مشارکت مدیران کل تعمیرات و آموزش مدارس ، تفاهم نامه همکاری امضا شد. در مناطق محروم و روستایی استان 20 مدرسه در قالب 40 کلاس با وام 70 میلیارد ریال تأسیس شد.

با ارزیابی مدیر نوسازی مدرسه خوزستان در این مراسم ، با ارزیابی اقدامات خیرخواهانه مجتمع سازندگی خوزستان در زمینه احداث فضاهای آموزشی ، اظهار داشت: در زلزله سال گذشته مشهدسلیمان ، با مشارکت بنیاد سازندگی بسیج در مهرماه ترمیم و مرمت شد دانش آموزان عزیز حدود 40 مدرسه. .

وی افزود: اولین هدف و اولویت ما در سال 1999 حذف مدارس سنگی و خطرناک بود و خیرین تعداد زیادی از این پروژه ها را آغاز کرده اند. با برنامه ریزی های انجام شده طی سه سال آینده ، مدارس سنگ استان حذف شده و مدارس قوی و ایمن جایگزین آنها می شوند.

علی گاربانی با اشاره به تلاش های ارزشمند و جستجوی رئیس سازمان نوسازی مدارس در انعقاد تفاهم نامه ساخت 400 پروژه آموزشی و نوسازی و بازسازی 3000 مدرسه بین سازمان نوسازی مدارس و معاونت پرورشی و بسیج سازندگی در اردیبهشت ماه سال جاری وی گفت: در همین راستا امروز تفاهم نامه ای برای ساخت 20 مدرسه در قالب 40 كلاس با وام 70 میلیارد ریال بین نوسازی مدارس خوزستان ، تشكیل استانها و بسیج ساخت و ساز در خوزستان برای از بین بردن مدارس سنگی در مناطق محروم امضا شد. . عشایر به امضا رسیده اند که این گامی بزرگ در بهبود زیرساخت ها و بهبود شاخص فضای آموزشی در استان خواهد بود.

مدیرکل بازسازی مدارس خوزستان گفت: در اثر زلزله سال گذشته ماسدا سلیمان حدود 40 مدرسه با مشارکت بسیج سازندگی در استان بازسازی و در مهرماه تحویل دانش آموزان عزیز شد.

آخرین اخبار (khabarfoori.com)

5fcd10c62fc41_2020-12-06_20-41

به منظور انحلال و محرمانه سازی مدارس سنگی ، یک تفاهم نامه سه جانبه بین 20 مدرسه در 40 منطقه روستایی با وام 70 میلیارد ریال در مناطق محروم و روستایی استان بین اداره کل تعمیرات ، آموزش و ساخت بسیج خوزستان امضا شد. .

براساس یک خبر فوری به نقل از روابط عمومی اداره کل تعمیرات مدارس خوزستان ، به منظور رفع مدارس سنگی و رفع کمبودها ، تفاهم نامه همکاری با مشارکت مدیران جهت تعمیر و آموزش مدارس به امضا رسید. استان در مناطق محروم و روستایی استان 20 مدرسه در قالب 40 کلاس با وام 70 میلیارد ریال منعقد شد.

با ارزیابی مدیر نوسازی مدرسه خوزستان در این مراسم ، با ارزیابی اقدامات خیرخواهانه خوزستان در ساخت فضاهای آموزشی ، گفت: .

وی افزود: اولین هدف و اولویت ما در سال 1999 حذف مدارس سنگی و خطرناک بود و خیرین تعداد زیادی از این پروژه ها را آغاز کرده اند. با برنامه ریزی های انجام شده طی سه سال آینده ، مدارس سنگی استان حذف شده و مدارس قوی و ایمن جایگزین آنها می شوند.

علی گربانی با اشاره به تلاش های ارزشمند و جستجوی رئیس سازمان نوسازی مدارس در انعقاد تفاهم نامه احداث 400 پروژه آموزشی و نوسازی و بازسازی 3000 مدرسه بین سازمان نوسازی مدارس و معاون وزیر آموزش و پرورش و بسیجی سازندگی گفت: وی در اردیبهشت ماه سال جاری گفت: “در همین راستا امروز تفاهم نامه ای برای ساخت 20 مدرسه در قالب 40 كلاس درس با وام 70 میلیارد ریال بین نوسازی مدارس خوزستان ، آموزش و پرورش استان و بسیج سازندگی در خوزستان برای از بین بردن مدارس سنگی امضا شد. در مناطق محروم. ” عشایر امضا شده اند که گامی بزرگ در بهبود زیرساخت ها و بهبود شاخص فضای آموزشی در استان خواهد بود.

[ad_2]