توصیه هایی برای محافظت از ریه ها در برابر هوای آلوده آخرین خبرها

[ad_1]

5fb1ba1acae85_5fb1ba1acae8a

با سرد شدن هوا و کاهش دما ، آلودگی هوا افزایش می یابد و پایین آمدن کیفیت هوا در این زمان از سال در بسیاری از افراد منجر به مشکلات تنفسی می شود.

تنفس هوای آلوده با مشکلات زیادی از جمله آسم ، برونشیت ، ذات الریه و حتی بیماری ریوی همراه است و بنابراین حفظ سلامت ریه از ذرات معلق مهم است.

به گفته متخصصان بهداشت ، درمان های خانگی به راحتی می توانند از بیماری های ریوی ناشی از آلودگی هوا جلوگیری کنند. یکی از این درمان های خانگی را مصرف کنید چای های گیاهی وجود دارد.

انواع دمنوش های گیاهی که می توان با استفاده از داروهای گیاهی خانگی به راحتی از ریه ها در برابر آلودگی هوا محافظت کرد و باعث افزایش ایمنی شد ، ترکیبی از چندین گیاه و ادویه است.

این چای حاوی ترکیبی از زنجبیل رنده شده ، چوب دارچین ، برگ ریحان ، کرفس ، فلفل سیاه ، هل سبز و انیسون یا انیسون است. این چای از ترکیبی از موادی تهیه می شود که خواص درمانی و درمانی آنها مشخص است.

همه این ادویه ها را در یک کاسه بریزید و یک لیوان آب به آن اضافه کنید. سپس اجازه دهید مخلوط به مدت 10 دقیقه بجوشد و سپس می توانید چای بنوشید. برای بهبود طعم و مزه این نوشیدنی می توانید کمی عسل ارگانیک اضافه کنید.

همچنین مفید است زیرا در هنگام شیوع ویروس کرونا ، سیستم ایمنی بدن را تقویت می کند و باعث تقویت سیستم ایمنی بدن می شود.

همچنین اگر عادت به نوشیدن قهوه صبح دارید ، پس از آن باید از نوشیدن قهوه خودداری کنید. مصرف روزانه چای گیاهی به جای قهوه در صبح باعث تقویت سیستم ایمنی بدن و پاکسازی ریه ها می شود. همچنین نوشیدن این نوشیدنی چند بار در روز لازم نیست و نوشیدن آن یکبار صبح کافی است.

طبق وعده ها ، بسیاری از مواد چای باعث افزایش گرمای بدن می شوند ، بنابراین افراد باید در طول روز به اندازه کافی آب بنوشند.

گرچه بسیاری از نوشیدنی ها جایگزین مناسبی برای سایر نوشیدنی های حاوی قند و کافئین هستند ، اما با مشورت پزشک یا متخصص داروی مکمل ، خصوصاً برای افرادی که سابقه بیماری دارند یا داروهای خاصی مصرف می کنند ، نوشیدنی ها لازم هستند.

با سرد شدن هوا و کاهش دما ، آلودگی افزایش می یابد و پایین آمدن کیفیت هوا در این زمان از سال در بسیاری از افراد منجر به مشکلات تنفسی می شود.

آخرین اخبار (khabarfoori.com)

5fb1ba1acae85_5fb1ba1acae8a

تنفس هوای آلوده با مشکلات زیادی از جمله آسم ، برونشیت ، ذات الریه و حتی بیماری ریوی همراه است و بنابراین حفظ سلامت ریه از ذرات معلق مهم است.

به گفته متخصصان بهداشت ، درمان های خانگی به راحتی می توانند از بیماری های ریوی ناشی از آلودگی هوا جلوگیری کنند. یکی از این درمان های خانگی را مصرف کنید چای های گیاهی وجود دارد.

انواع چای گیاهی که می توان با استفاده از داروهای گیاهی خانگی به راحتی از ریه ها در برابر آلودگی هوا محافظت کرد و باعث افزایش ایمنی شد ، ترکیبی از چندین گیاه و ادویه است.

این نوشیدنی حاوی ترکیبی از زنجبیل رنده شده ، چوب دارچین ، برگ ریحان ، کرفس ، فلفل سیاه ، هل سبز و انیسون یا انیسون است. این چای از ترکیب موادی تهیه می شود که خاصیت درمانی و درمانی آن مشخص است.

همه این ادویه ها را در یک کاسه بریزید و یک لیوان آب به آن اضافه کنید. سپس اجازه دهید مخلوط به مدت 10 دقیقه بجوشد و پس از آن می توانید چای را بنوشید. برای بهبود طعم و مزه این نوشیدنی می توانید کمی عسل ارگانیک اضافه کنید.

در هنگام شیوع ویروس کرونا نیز هنگامی که تقویت ایمنی از اهمیت بیشتری برخوردار باشد ، مفید است.

همچنین اگر عادت به نوشیدن قهوه صبح دارید ، پس باید از نوشیدن قهوه خودداری کنید. مصرف روزانه چای گیاهی به جای قهوه در صبح باعث تقویت سیستم ایمنی بدن و پاکسازی ریه ها می شود. همچنین نوشیدن این نوشیدنی چند بار در روز ضروری نیست و نوشیدن آن یکبار صبح کافی است.

همانطور که وعده داده شده است ، بسیاری از مواد چای گرمای بدن را افزایش می دهند ، بنابراین افراد باید در طول روز به اندازه کافی آب بنوشند.

در حالی که بسیاری از نوشیدنی ها جایگزین مناسبی برای سایر نوشیدنی های حاوی قند و کافئین هستند ، اما با مشورت پزشک یا متخصص داروهای مکمل ، خصوصاً برای افرادی که سابقه بیماری دارند یا داروهای خاصی مصرف می کنند ، نوشابه ها لازم است.

[ad_2]