توییت های ترامپ درباره اینکه “بایدن” برنده شد ، اما هنوز هم به دروغ ادعا می کند که انتخابات جعلی است | آمریکا و کانادا

[ad_1]

ترامپ از به رسمیت شناختن انتخابات امتناع کرده و بارها گفته است که قصد دارد نتایج را با اقدامات قانونی لغو کند.

رئیس جمهور دونالد ترامپ برای اولین بار به صراحت اعتراف کرد که رقیب دموکرات وی ، جو بایدن ، در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در 3 نوامبر پیروز شد ، اما ادعاهای دروغ خود را در مورد جعل آرا تکرار کرد.

توییتر در توییتر نوشت: “او به دلیل تقلب در انتخابات پیروز شد.”

رئیس جمهور افزود: “ناظران یا ناظران رأی دهندگان اجازه ندارند در یک جدول توسط یک شرکت خصوصی چپ گرای افراطی رأی دهند.”

توییتر این توییت را به عنوان “مورد مناقشه” علامت گذاری کرد.

ترامپ از به رسمیت شناختن انتخابات امتناع کرده و بارها گفته است که قصد دارد نتیجه را از طریق پرونده های قضایی لغو کند – اگرچه هیچ شواهدی از تقلب گسترده در انتخابات در انتخابات 3 نوامبر یافت نشده است.

در حالی که ممکن است اظهارات ترامپ اشاره ای به پذیرش آهسته این شکست داشته باشد ، روزیلند اردن از شبکه الجزیره گفت که به نظر می رسد توییت های دیگر ترامپ در روز یکشنبه نشان می دهد که وی همچنان قصد دارد نتایج را به چالش بکشد.

“او توییت های دیگری را نیز منتشر کرد … نشان می دهد که مبارزات انتخاباتی وی هنوز هم بسیار متعهد است که نتیجه انتخابات 3 نوامبر را به چالش بکشد ، تلاش های وکیل شخصی وی ، رودی جولیانی … و سایر اعضای تیم حقوقی مبارزات انتخاباتی خود را تشویق می کند. “گفت اردن ، گزارشی از واشنگتن دی سی.

رئیس جمهور آمریکا متعهد به پذیرش شکست در انتخابات نیست ، اما انتظار می رود که آن را علناً بپذیرد.

هزاران نفر پشت سر ترامپ جمع می شوند

این اظهارات ترامپ پس از آن بود که هزاران هوادار وی روز شنبه در خیابان های پایتخت در اعتراض به نتایج انتخابات اعتراض کردند.

با فرا رسیدن شب ، تظاهرات نسبتاً مسالمت آمیز واشنگتن از تنش به خشونت آمیز تبدیل شد.

فیلم های منتشر شده در شبکه های اجتماعی نشان می دهد که مشت مشت ، پرتابه های پرتاب شده و کلوپ در حال تکان دادن است ، در حالی که طرفداران ترامپ با کسانی که اصرار به ترک دارند درگیر می شوند.

مقامات گفتند که اتهامات مختلفی علیه بازداشت شدگان تشکیل شده است ، از جمله تعرض و داشتن سلاح. دو افسر پلیس زخمی شدند و چندین سلاح گرم توسط پلیس کشف شد.

بایدن روز جمعه پیروزی خود را بیشتر تثبیت کرد زیرا ادیسون تحقیق نشان داد که او برنده جورجیا است ، و به وی امتیاز نهایی 306 رأی از کالج انتخاباتی ، بیش از 270 رأی به عنوان رئیس جمهور و بیش از 232 رأی داده است. ترامپ.

306 رأی برابر با آنچه ترامپ در پیروزی 2016 برابر هیلاری کلینتون کسب کرد و سپس آن را یک عقب گرد اعلام کرد.

همچنین بایدن رای مردم را به دست آورد. از آنجایی که هنوز چندین کشور آرا count را می شمارند ، وی با بیش از 5.5 میلیون رأی یا 3.6 درصد آرا را رهبری می کند.



[ad_2]