جانسون ، “متناسب با یک سگ قصاب” ، پس از ترس از COVID ، خود را منزوی می کند بریتانیای کبیر

[ad_1]

نخست وزیر انگلیس می گوید پس از تماس با شخصی که آزمایش ویروس کرونا را مثبت کرده ، “از نظر سلامتی” خوب است.

نخست وزیر انگلیس ، بوریس جانسون ، گفت که “پس از تماس با کسی که مبتلا به COVID-19 است ،” از نظر سلامتی “خوب است و در حالی که در خیابان داونینگ در انزوا قرار دارد ، دولت از طریق زوم اداره خواهد کرد.

جانسون ، 56 ساله ، در حالی که لبخند بر لب داشت و بلوز پیراهن در بسته را پوشید ، در ویدئویی که روز دوشنبه در توئیتر منتشر شد ، گفت که “مانند سگ قصاب تناسب اندام دارد”.

جانسون گفت: “من در حال ترکیدن با آنتی بادی ها هستم.” “خیلی بیشتر برای گفتن از طریق زوم ، و البته سایر ابزارهای ارتباطات الکترونیکی.”

جانسون گفت که توسط NHS Test Test and Trace به او گفته شده است که خودش را برای دو هفته منزوی کند.

این خبر پس از آن اعلام شد که وی روز پنجشنبه به مدت حدود 35 دقیقه با گروه کوچکی از نمایندگان در خیابان داونینگ ملاقات کرد ، از جمله فردی که متعاقباً علائم COVID-19 را پیدا کرد و اکنون در حال آزمایش مثبت است.

وزیر بهداشت مت هنکوک به اسکای نیوز گفت: “او خوب است ، او کاملاً پر از لوبیا است.” “بدون شک او از Zoom کارها را جلو خواهد برد.”

هنگامی که جانسون در اواخر ماه مارس به COVID-19 مبتلا شد ، سعی کرد بر این بیماری غلبه کند ، اما سرانجام در بخش مراقبت های ویژه ماسک اکسیژن پوشید و تقریباً یک ماه از فعالیت خارج شد.

وی بعداً کارکنان بیمارستان را به خاطر نجات جان خود مقصر دانست و گفت در حالی که دولت برای مرگ احتمالی در دفتر نخست وزیری آماده می شود ، برای زندگی خود می جنگد.

رهبر انگلیس گفت که ویروس کرونا به دلیل اضافه وزن به طور جدی تشدید شده است ، اما از آن زمان 12 کیلوگرم وزن کم کرده است.

وی ماه گذشته به شوخی گفت: “من قصد دارم این رژیم را ادامه دهم زیرا شما باید به دنبال شخصیت در خود باشید ، به این امید که این فرد به طور قابل توجهی لاغرتر باشد.”

هفته حساس

بازداشت جانسون زمانی اتفاق افتاد که گفتگوهای Brexit با اتحادیه اروپا وارد مرحله نهایی قاطع شد.

انگلیس روز دوشنبه گفت که خطوط قرمز بدون تغییر باقی مانده است ، اما در صورت تصمیم اتحادیه اروپا برای پیشرفت به دنبال توافق تجاری با اتحادیه اروپا است.

هانکوک به اسکای گفت: “خطوط قرمز ما تغییری نکرده است و ما برای هر نتیجه ای آماده می شویم.”

وی گفت: “البته ، اولویت ما انجام معامله است و اگر اروپاییان تصمیم بگیرند که پیشرفت لازم را انجام دهند ، این برای اروپاییان آزاد است.”

داونینگ استریت گفت که نخست وزیر قصد دارد در هنگام تعطیلی کشور به کشور خطاب کند.

ضمن اینکه انگلیس وارد هفته سوم محدودیت های ویروس کرونا می شود و نخست وزیر مجبور است ریاست یک سری از جلسات مهم COVID-19 را به عهده داشته باشد ، خود انزوای جانسون همچنین باعث به هم ریختن یک هفته پرتنش می شود.

محدودیت های مجدد برای ماندن در خانه و تعطیلی مشاغل از اوایل این ماه اجرایی شد و با این تردید روبرو شدند که می توانند بدترین قربانیان ویروس در اروپا را متوقف کنند.

انتظار می رود انگلیس از 2 دسامبر به رویکرد منطقه ای – رفع رفع محاصره گسترده ای که در حال حاضر وجود دارد – بازگردد.

اما این کشور با ثبت بیش از 50،000 مورد مرگ ناشی از ویروس کرونا از بیش از 1.3 میلیون مورد مثبت ، به شدت تحت تأثیر قرار گرفته است.



[ad_2]