جدیدترین دکوراسیون کریسمس ترامپ رونمایی شد آمریکا و کانادا

[ad_1]

اولین پاسخ دهندگان و کارگران در خط مقدم ، ناشی از همه گیری ویروس کرونا ، در تزئینات کریسمس کاخ سفید برجسته شده اند ، که همچنین نشانه خاصی به باغ گل رز دوباره طراحی شده ملانیا ترامپ می دهد.

این آخرین کریسمس در کاخ سفید برای خانواده ترامپ است ، اگرچه دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا همچنان – علیرغم شواهد خلاف آن – بر پیروزی در انتخابات 3 نوامبر اصرار دارد. رئیس جمهور منتخب جو بایدن 20 ژانویه سوگند یاد می کند.

بانوی اول گفت که “آمریکا زیباست” مضمون این تزئینات است و او از ارزیابی مشترک آمریکایی ها از “سنت ها ، ارزش ها و تاریخ ما” الهام گرفته است.

کارگران در خط مقدم بیماری همه گیر که منجر به کشته شدن بیش از 266000 نفر در ایالات متحده و آلوده شدن بیش از 13.4 میلیون نفر دیگر شد ، در اتاق سرخ با یک درخت کریسمس که دارای تزئینات دست ساز و سایر تزئینات اطراف سالن است شناسایی شده اند.

کاخ سفید زنجبیل – یک شیرینی شیرین ساخته شده از بیش از 181 کیلوگرم خمیر ، خمیر آدامس ، شکلات و مایع رویال – در اتاق ناهارخوری ایالت به نمایش گذاشته شده است و برای اولین بار باغ گل رز ، که بانوی اول را اخیراً بازسازی کرده است ، و باغ بانوی اول را شامل می شود.

یک خانه سفید نان زنجبیلی اتاق غذاخوری ایالت را تزیین می کند [Kevin Lamarque/Reuters]

زیور آلات روی درخت کریسمس رسمی کاخ سفید در اتاق آبی – درخت صنوبر فریزر از Shepherdstown ، ویرجینیای غربی ، که بیش از 5.49 متر (18 فوت) ارتفاع دارد – توسط دانش آموزان طراحی شده است که توسط دفتر پارک ملی خواسته شده است به تصویر کشیدن آنچه که کشورهای آنها را زیبا می کند.

دلار و جرثقیل در یک هنر سه بعدی که در پنجره های اتاق سبز آویزان است ، جایی که حیات وحش آمریکایی مهم است ، به تصویر کشیده شده است. ورناهای کلاسیک ، که با یک مسیر پیاده روی در بال شرقی قرار گرفته اند ، حاوی گروههایی از برگها از مناطق مختلف کشور هستند.

درختان و سایر تزئینات در اتاق شرقی هواپیما ، قطار و اتومبیل – از جمله مدل های Air Force One – را در پیروزی نوآوری و فناوری آمریکا ارائه می دهند. هدایای بسته بندی شده در زیر درختان تزئین شده که با سالن صلیب پوشیده شده است ، دارای برچسب هایی است که می گوید: “صلح” ، “عشق” ، “ایمان” و “شادی”.

کراس هال و اتاق آبی در طی پیش نمایش در سال 2020 در کاخ سفید تزئین شده اند [Patrick Semansky/AP Photo]

رونمایی از دکوراسیون کریسمس در روز دوشنبه کمتر از دو ماه پس از شکایت خانم ترامپ در یک ضبط صوتی با کلمات ناپسند صورت گرفت زیرا وی از فشار برای تزئین تعطیلات در گذشته شکایت داشت. ضبط مکالمه ژوئیه 2018 توسط استفانی وینستون ولفوف که اوایل همان سال از کاخ سفید اخراج شد ، برای CNN منتشر شد.

در صدای ضبط شده صدای خانم ترامپ شنیده می شود که پیشنهاد می کند مراکز بازداشت در ایالات متحده حمایت بهتری از کودکان مهاجر جدا شده از خانواده خود نسبت به آنچه در خانه با پدر و مادر خود داشتند ، ارائه می دهند. در آن زمان ، رئیس جمهور دونالد ترامپ به دلیل سیاست دولت خود در جدایی خانواده ها در مرز آمریکا و مکزیک مورد انتقاد قرار گرفت.

وی از ولف پرسید: “من مثل رفتارهای ** کریسمس خودم کار می کنم … آیا می دانید چه کسی در مورد وسایل و تزئینات کریسمس صحبت می کند؟”

“من می گویم که من در حال برنامه ریزی کریسمس برای کریسمس هستم ، و آنها گفتند ،” اوه ، بچه ها چطور؟ ” “آنها از هم جدا شده بودند. “

او گفت: “آنها وقتی اوباما چنین کاری کرد کجا چیزی گفتند؟”

ولکوف کتابی در مورد دوستی و جدایی او با خانم ترامپ منتشر کرده است که وولکوف آن را متهم می کند که پس از س questionsالاتی در مورد هزینه های مراسم تحلیف ترامپ در سال 2017 ، که ولکف در تولید آن کمک کرده است ، از او دفاع نکرده است.

در این سال ، حدود 125 داوطلب از سراسر کشور از 62 درخت ، 106 تاج گل ، بیش از 366 متر گلدسته ، بیش از 3200 رشته چراغ و 17000 کمان برای تزئین کاخ سفید با 132 اتاق در آخر هفته شکرگذاری استفاده کردند.

این کتابخانه برای بزرگداشت صدمین سالگرد اصلاحیه نوزدهم ، که به زنان حق رأی می دهد ، تزئین شده است. جوراب های رئیس جمهور ، بانوی اول و پسر 14 ساله آنها بارون از یک شومینه در اتاقی که مدل های ظروف چینی ریاست جمهوری به نمایش گذاشته شده است ، آویزان شده اند.

اتاق چینی با تزئینات جشن از جمله جوراب های رئیس جمهور ، بانوی اول و پسرشان بارون تزئین شده است [Kevin Lamarque/Reuters]

پس از تجسم دکوراسیون برای رسانه ها ، کاخ سفید در حال برنامه ریزی برای اولین بار از پذیرایی های تعطیلات در روز دوشنبه است که انتظار می رود با توجه به ترس از ویروس کرونا ، کوچکتر باشد.

در چند مایلی شمال کاخ سفید ، بسته همچنین از تزئینات کریسمس در محل اقامت رسمی معاون رئیس جمهور مایک پنس در محوطه رصدخانه نیروی دریایی ایالات متحده جدا شد.

کارن پنس گفت “کریسمس به سبک قدیمی” مضمون آنها بود. این خانه با عناصر طبیعی و روستایی ، از جمله مخروط های کاج ، توت های فصلی ، گونی ، آلومینیوم گالوانیزه و روبان چهارخانه ، همراه با هفت درخت کریسمس و 35 تاج گل تزئین شده است.



[ad_2]