جمهوریخواهان ایالات متحده در صندلی های تازه به دست آمده در مجلس متنوع تر می شوند آمریکا و کانادا

[ad_1]

جمهوری خواهان در انتخابات 3 نوامبر اکثریت حزب دموکرات را برای کنترل اکثریت در مجلس نمایندگان ایالات متحده به نصف کاهش دادند و این کار را با حوزه متنوعی از زنان و نامزدهای اقلیت انجام دادند.

در حالی که دموکرات ها همچنان در راس خود قرار دارند ، جمهوری خواهان 207 کرسی مجلس را تضمین کرده اند ، این تعداد از 201 مورد قبل از انتخابات است. آنها احتمالاً حتی بیشتر برنده خواهند شد ، زیرا آرا six همچنان در شش مسابقه شمرده می شوند.

هر یازده جمهوری خواه که تاکنون برنده دموکرات های کنونی شده اند ، زنان یا اقلیت ها هستند. این برای حزب جمهوری خواه که مدتهاست عمدتا توسط مردان سفیدپوست نمایندگی می شود این یک قاعده نیست.

نیمی از دانشجویان تازه وارد جمهوری خواه با حدود 40 عضو جدید زن یا اقلیت خواهند بود. آنها احتمالاً تعداد جمهوری خواهان زن را از 15 نفر در حال حاضر دو برابر می کنند.

کوین مک کارتی رهبر مجلس نمایندگان در یک کنفرانس خبری گفت: “این کلاس متنوع ترین کلاسی است که ما تاکنون داشته ایم.”

“بسیاری از افراد در سال جاری ، سال زن جمهوری خواه ، تعمید داده اند. و نمی تواند درست تر از این گزاره باشد. مک کارتی به خبرنگاران گفت: “ما آماده پیوستن به 29 زن از احزاب جمهوریخواه هستیم که از رکورد قبلی پیشی گرفته اند.”

وی گفت: “هر دموکرات فعلی که یک زن ، یک اقلیت یا یک جانباز جمهوری خواه را از دست بدهد یا از دست بدهد ،”

اعتبار جذب کاندیداهای زن جمهوری خواه به الیز استفانیک نماینده تعلق دارد که در جریان استیضاح مجلس دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا در سال 2019 به عنوان یک ستاره جمهوری خواه ظاهر شد.

استفانیک ، که در تلاش برای جذب و تأمین بودجه نامزدهای زن در سال 2020 است ، در توئیتی پیش بینی کرد که زنان جمهوری خواه در انتخابات بعدی طی دو سال سود بیشتری می برند.

در اینجا نگاهی داریم به زنان جمهوریخواه و برندگان اقلیت که تاکنون توسط آسوشیتدپرس فراخوانده شده است:

بازیکن بازنشسته لیگ ملی فوتبال ، بورگس اونز ، آمریکایی آفریقایی تبار ، یک حزب دموکرات فعلی را در منطقه 4 کنگره یوتا شکست داد.

اوونز در سال 1980 عضوی از تیم فوتبال Super Bowl اوکلند ریدرز بود. او سال آینده احتمالاً تنها جمهوری خواه آفریقایی-آمریکایی در پارلمان خواهد بود.

دو زن آمریکایی کره ای ، میشل استیل و یانگ کیم ، دموکرات های فعلی را در قلعه محافظه کار کالیفرنیا ، شهرستان اورنج شکست دادند.

در کشور کشاورزی کالیفرنیا در دره سن خواکین ، دیوید والادائو که والدینش مهاجر پرتغالی هستند ، دموکرات فعلی تی جی کاکس را شکست داد.

عضو چروکی ، ایوت هرل ، یک جمهوریخواه ، که با رئیس جمهور دونالد ترامپ در زمینه حقوق مهاجرت و اسلحه متحد شده است ، Xochitl Torres Small دموکرات فعلی را در منطقه دوم نیومکزیکو شکست داد

در نیویورک ، نیکول مالیوتاکیس ، دختر مهاجران یونانی و کوبایی ، برنده محله های بروکلین و جزیره استاتن شد.

مهاجر کوبایی کارلوس خیمنز و دختر کوبایی تبعیدی ماریا سالازار ، هر دو جمهوری خواه ، در مقابل دموکرات ها در فلوریدا جنوبی پیروز شدند.

سالازار دونا شالالا ، دموکرات برجسته ای را که مدیر عامل بنیاد کلینتون و وزیر سابق بهداشت و امور بشردوستانه در زمان رئیس جمهور بیل کلینتون بود ، شکست داد.

نانسی میس ، که اولین زنی بود که از ارگ ، یک کالج نظامی که بیشتر مردها در کارولینای جنوبی بود ، فارغ التحصیل شد ، دموکرات ها را در چارلستون شکست داد ، منطقه ای که ترامپ در سال 2016 به دست آورد.

سناتور اوکلاهما ، استفانی بیز ، کندرا هورن ، حزب دموکرات آسیب پذیر را در اوکلاهما سرنگون کرد و به جمهوری خواهان پاکسازی کرسی های کنگره را داد.

در شمال مینه سوتا ، یکی از شیرهای دموکرات های مجلس نمایندگان ، رئیس کمیته کشاورزی ، کالین پیترسون ، توسط میشل فیش باخ ، فرماندار ستوان سابق ایالت شکست خورد.

اشلی هینسون ، نماینده جمهوری خواه آیووا ، مجری سابق اخبار تلویزیون ، نماینده حزب دموکرات ابی فینکناور را در منطقه 1 این ایالت شکست داد.



[ad_2]