جین کارول اظهارات ترامپ پس از محکومیت را به شکایت افترا اضافه کرد | اخبار دادگاه

[ad_1]

پس از اینکه ترامپ ادعاهای توهین آمیز را دو برابر کرد، این مقاله نویس به دنبال 10 میلیون دلار غرامت اضافی است.

خوب جین کارول، مقاله نویسی که برنده جایزه 5 میلیون دلاری تجاوز جنسی و افترا علیه دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق ایالات متحده شد، به دنبال حداقل 10 میلیون دلار دیگر در یک دادخواست جدید است که به دنبال پاسخگویی او به خاطر اظهاراتی که پس از حکم صادر کرده است.

دعوای اصلاح شده ای که خواستار غرامت 10 میلیون دلاری – به اضافه خسارت جزایی بیشتر – بود، روز دوشنبه در منهتن توسط وکلای کارول تنظیم شد که می گویند اظهارات ترامپ در پاسخ به اتهامات تجاوز جنسی او چنان شهرت او را خدشه دار کرده است که او شغل طولانی مدت خود را به عنوان مقاله نویس مشاوره از دست داده است. برای مجله Elle

در شکایت بازنویسی شده، آنها ادعا می کنند که او اظهارات توهین آمیز درباره کارول را در یک برنامه تلویزیونی کابلی روز بعد از حکم “دوبرابر” کرده است.

وکلا نوشتند: «اظهارات افتراآمیز ترامپ پس از محکومیت، عمق بدخواهی او را نسبت به کارول نشان می‌دهد، زیرا تصور رفتار توهین‌آمیز که می‌تواند بیشتر با انگیزه نفرت، سوء‌نیت یا بدخواهی باشد، دشوار است.

این رفتار از یک غرامت تنبیهی بسیار قابل توجه به نفع کارول حمایت می کند، هم برای تنبیه ترامپ و هم برای بازدارندگی او از توهین بیشتر و هم برای منع دیگران از انجام همین کار.»

هیئت منصفه 9 قاضی دو هفته پیش دریافتند که ترامپ در اوایل بهار 1996 به کارول در یک فروشگاه بزرگ منهتن تجاوز جنسی کرده است.

کارول ابتدا در کتابی در سال 2019 ادعاهای خود مبنی بر تجاوز ترامپ به او را در رختکن فاش کرد. او در مورد تجربیات خود در دادگاه شهادت داد و در حالی که هیئت منصفه تصمیم گرفت که کارول ثابت نکرده است که به او تجاوز شده است، متوجه شد که ترامپ از او سوء استفاده جنسی کرده است.

جو تاکوپینا، وکیل ترامپ، از اظهار نظر درباره اتهامات جدید خودداری کرد.

وکلای دادگستری ادعاهای جدیدی را ارائه کردند و شکایتی را برای افترا اصلاح کردند که در حال تعلیق بود زیرا دادگاه تجدید نظر تصمیم گرفت که آیا ترامپ می تواند در قبال اظهارات مطرح شده در سال 2019 در زمانی که هنوز رئیس جمهور بود مسئول شناخته شود یا خیر. وزارت دادگستری ایالات متحده از ادعای وکلای وی مبنی بر جایگزینی ایالات متحده به عنوان متهم حمایت کرد.

در شکایت جدید، وکلای کارول گفتند که ترامپ که از رای هیئت منصفه مضطرب نشده بود، روز بعد در جریان یک رویداد «تالار شهر» که توسط CNN برگزار شد، دوباره اقدام به بدنام کردن کارول کرد.

او اظهارات توهین آمیز قبلی خود را دوچندان کرد و به مخاطبانی که آماده تشویق او بودند، گفت: «من هرگز این زن را ندیده ام. من هرگز این زن را ندیده ام.” آنها به تکذیب‌های مکرر ترامپ در مورد تجاوزات جنسی ادعایی و اظهارنظرهایی اشاره کردند که کرول را “کار مزخرف” و داستان او را “کاذب” خواند.

این اظهارات به تشویق و تشویق پرشور مخاطبان تلویزیونی منجر شد.»

[ad_2]