خاتمی از کاندیداتوری سید حسن خمینی حمایت می کند؟

[ad_1]

5f9d175b7bcae_5f9d175b7bcb1

اصلاح طلبان و به ویژه کارگزاران در دور باطلی قرار دارند که در نهایت می تواند منجر به شکاف در میان کارگزاران شود.

اختلاف آنها مدتها پیش آغاز شد. با نزدیک شدن به انتخابات ریاست جمهوری در سال آینده ، زمزمه های اختلافات داخلی میان اعضای حزب کارگزاران بیشتر و بیشتر شنیده می شود.

احمد شریف ، عضو شورای عالی اصلاح طلبان گفت: “من معتقدم اصلاح طلبان دیگر به این نتیجه رسیده اند که اگر قرار است گزینه انتخابات ریاست جمهوری را معرفی کنند ، باید قدرت اصلاح را داشته باشند و اطلاعات دقیق در گذشته داشته باشند و به اصلاحات اعتقاد داشته باشند. در مورد ریاست جمهوری.

محمود میرلوحی ، یکی از اعضای شورای عالی سیاستگذاری اصلاح طلبان نیز گفت: “ما نمی توانیم کاندیدایی را استخدام کنیم. ما می گوییم شرایط کشور و راهی که طی شده دیگر راهی برای بازگشت به سیاست تا سال 1992 نیست.”

حسین مرعشی ، سخنگوی حزب کارگزاران ساختمانی گفت: افرادی مانند اسحاق جهانگیری ، محسن هاشمی ، عبدالناصر همتی ، ملک زاده و هاشمی طبا در این لیست قرار دارند که توسط دلالان قابل بررسی است.

سخنان این اعضای حزب کارگزاران نشان دهنده عزم جدی حزب کارگزاران در معرفی محسن هاشمی و اسحق جهانگیری به عنوان کاندیداهای اصلی این حزب بود و در هیچ یک از آنها از علی لاریجانی یا نامزد دیگری از اصلاحات نام برده نشده است. اما نکته قابل توجه این است که محمد عطریانفر در پاسخ به این س whetherال که آیا اصلاح طلبان می توانند با نامزدی در دقیقه 90 به پای صندوق های رای بروند ، پاسخ داد: بله دیوانه نیست.

به دنبال این بحث چندی پیش ، یداله طاهرنژاد ، عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران ، گفت: “گزینه ای وجود دارد که می تواند به یک رأی دهنده تبدیل شود و اعتماد را جلب کند ، اما من نمی دانم که آیا به زودی نمونه هایی به مردم ارائه می شود.” می توانیم آقایان محسن هاشمی و آقایان را نام ببریم. جهانگیری در کارگزاران. می توان از این دو نفر نام برد.

علاوه بر این ، محمد عطریانفر ، یکی دیگر از اعضای حزب ، در مصاحبه ای گفت: “اسامی زیادی وجود دارد ، ما باید واقع بینانه مشکلات را بررسی کنیم و نباید براساس پیش بینی ها عمل کنیم.” افرادی مانند اسحاق جهانگیری ، محسن هاشمی ، مصطفی معین ، مسعود پژشکیان ، محمدرضا عارف و دیگران پتانسیل بالقوه ای دارند که می توان با همفکری به آنها دست یافت. ”

در بخشی دیگر ، عطریانفر گفت که “بر اساس تجربه تاریخی ، هیئت امنا جریان ها و نامزدهای مرتبط با کارگزاران را نمی پذیرد. اگر کسی نزدیک به این جریان بتواند از سد هیئت امنا عبور کند ، دیدگاه های بدبینانه اصولگرایان” از طرف او جلب کرد ، و جریان مخالف در تلاش است تا او را در یک چرخش تاریخی از صحنه خارج کند ، و اگر نتواند ، می توانند با اطمینان بگویند که او ما را از دست داده است. ”

و این گفتگو می تواند توجه ما را به سخنان حسینو کرم جلب کند که وی گفت: “سید حسن خمینی کاندیدای اصلاحات است. اخیراً سید حسن خمینی با اعضای حزب کارگزاران سازندگی و جمعی از فعالان سیاسی اصلاح طلب در شهر ری دیدار کرد.

علی محمد نمازی ، عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران ، گفت: “من معتقدم او شخص بالقوه ای است که بر اساس آن می تواند ائتلافی تشکیل دهد و وقتی او به قدرت می رسد ، اکثریت قریب به اتفاق احزاب اصلاح طلب مانند خاتمی و موسوی کائینی ، از آن پشتیبانی خواهد کرد

وی در ادامه تأکید کرد: اگر سید حسن خمینی به میدان بیاید ، عوامل از او حمایت می کنند و اگر حزب کارگزاران با کاندیداتوری به محل بیایند ، ترجیحاً هاشمی و سپس جهانگیری.

اصلاح طلبان و به ویژه کارگزاران در دور باطلی قرار دارند که در نهایت می تواند منجر به شکاف در میان کارگزاران شود.

آخرین اخبار (khabarfoori.com)

5f9d175b7bcae_5f9d175b7bcb1

اختلاف آنها مدتها پیش آغاز شد. وقتی به انتخابات ریاست جمهوری سال آینده نزدیک می شویم ، زمزمه های مبارزه داخلی بیشتر و بیشتر در میان اعضای حزب کارگزاران شنیده می شود.

احمد شریف ، یکی از اعضای شورای عالی اصلاح طلبان گفت: “من معتقدم که اصلاح طلبان دیگر به این نتیجه رسیده اند که اگر قرار است گزینه انتخابات ریاست جمهوری را معرفی کنند ، باید قدرت انجام اصلاحات را داشته باشند و سابقه روشنی از گذشته داشته باشند و به اصلاحات اعتقاد داشته باشند. برنامه های اصلاح طلبان در مورد ریاست جمهوری.

محمود میرلوحی ، یکی از اعضای شورای عالی سیاستگذاری اصلاح طلبان نیز گفت: “ما نمی توانیم کاندیدایی را استخدام کنیم. ما می گوییم شرایط کشور و راهی که طی شده دیگر تا سال 1992 راهی برای بازگشت به سیاست نیست.”

حسین مرعشی ، سخنگوی حزب کارگزاران ساختمانی گفت: افرادی مانند اسحاق جهانگیری ، محسن هاشمی ، عبدالناصر همتی ، ملک زاده و هاشمی طبا در لیستی هستند که دلالان می توانند در نظر بگیرند.

سخنان این اعضای حزب کارگزاران نشان دهنده عزم جدی حزب کارگزاران در معرفی محسن هاشمی و اسحق جهانگیری به عنوان کاندیداهای اصلی این حزب بود و هیچ یک از آنها از علی لاریجانی یا نامزد دیگری از طرف غیر اصلاح طلبان نام برد ؛ اما نکته قابل توجه این است که محمد عطریانفر در پاسخ به این س ofال که آیا اصلاح طلبان می توانند با نامزدی در دقیقه 90 پای صندوق های رای بروند ، پاسخ داد: بله دیوانه نیست.

به دنبال این بحث چندی پیش ، یداله طاهرنژاد ، عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران ، گفت: “گزینه ای وجود دارد که می تواند به یک رای دهنده تبدیل شود و اعتماد را جلب کند ، اما من نمی دانم که آیا به زودی نمونه هایی به مردم ارائه می شود.” دلالانی را می توانیم آقایان محسن هاشمی و جهانگیری نام ببریم. می توان از این دو نفر نام برد.

علاوه بر این ، محمد عطریانفر ، یکی دیگر از اعضای حزب ، در مصاحبه ای گفت: “اسامی زیادی وجود دارد ، ما باید واقع بینانه مشکلات را بررسی کنیم و نباید براساس پیش بینی ها عمل کنیم.” افرادی مانند اسحاق جهانگیری ، محسن هاشمی ، مصطفی معین ، مسعود پژشکیان ، محمدرضا عارف و دیگران توانایی بالقوه ای دارند که می تواند درباره آنها مذاکره کند. ”

در بخشی دیگر ، عطریانفر گفت که “بر اساس تجربه تاریخی ، هیئت امنا جریان ها و نامزدهای مرتبط با دلالان را نمی پذیرد. اگر کسی نزدیک به این جریان بتواند از سد هیئت امنا عبور کند ، دیدگاه های بدبینانه اصولگرایان در” طرف او جلب کرد و جریان مخالف در تلاش است تا او را در یک چرخش تاریخی از صحنه خارج کند و اگر نتوانند ، قطعاً می توانند بگویند او ما را از دست داد. ”

و این گفتگو می تواند توجه ما را به سخنان حسینو کرم جلب کند که وی گفت: “سید حسن خمینی کاندیدای اصلاحات است. اخیراً سید حسن خمینی با اعضای حزب کارگزاران سازندگی و جمعی از فعالان سیاسی اصلاح طلب در شهر ری دیدار کرد.

علی محمد نمازی ، عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران ، گفت: “من معتقدم او شخص بالقوه ای است که بر اساس آن می تواند ائتلافی تشکیل دهد و اگر او به میدان بیاید ، اکثریت قریب به اتفاق احزاب اصلاح طلب مانند خاتمی و موسوی كانی ، از او حمایت كن. “

وی همچنین تأکید کرد که اگر سید حسن خمینی به میدان بیاید ، نمایندگان از او حمایت می کنند و اگر حزب کارگزاران با کاندیداتوری به محل بیایند ، ترجیحاً هاشمی و سپس جهانگیری.

[ad_2]