دادستان کل ایالات متحده: هیچ تقلبی یافت نشد که بتواند انتخابات را تغییر دهد آمریکا و کانادا

[ad_1]

ویلیام بار ، دادستان کل دونالد ترامپ ، گفت که دپارتمان وی تقلب گسترده در انتخابات را کشف نکرده است.

ویلیام بار ، دادستان کل ایالات متحده روز سه شنبه گفت که وزارت دادگستری شواهدی از تقلب گسترده رای دهندگان را که می تواند نتیجه انتخابات ریاست جمهوری سال 2020 را تغییر دهد ، کشف کرده است.

اظهارات وی علیرغم ادعاهای مکرر رئیس جمهور دونالد ترامپ مبنی بر سرقت انتخابات انجام شد و وی از پذیرفتن باخت به جو بایدن رئیس جمهور منتخب خودداری کرد.

در مصاحبه ای با آسوشیتدپرس ، بار گفت وکلای ایالات متحده و عوامل FBI در حال کار برای ردیابی شکایات و اطلاعات خاصی هستند که دریافت کرده اند ، اما هیچ مدرکی پیدا نکرد که نتیجه انتخابات را تغییر دهد.

بار به AP گفت: “تا به امروز ، ما هیچ تقلبی در مقیاسی که بر نتیجه متفاوت انتخابات تأثیر داشته باشد ، ندیده ایم.”

این اظهار نظرها به ویژه از طرف بار ، یکی از سرسخت ترین متحدان رئیس جمهور صورت می گیرد. وی پیش از انتخابات بارها اظهار داشت که نامه های پستی ممکن است در معرض تقلب در هنگام شیوع ویروس کرونا باشد ، زیرا آمریکایی ها از رفتن به پای صندوق های رای ترسیدند و به جای آن رای گیری از طریق پست را انتخاب کردند.

ماه گذشته ، بار دستورالعملی را به وکلای آمریکایی در سراسر کشور صادر کرد که به آنها اجازه می دهد قبل از تصویب انتخابات ریاست جمهوری سال 2020 هر “ادعای اساسی” در مورد بی قانونی قانون رای را مورد پیگرد قرار دهند ، اگرچه در آن زمان هیچ مدرکی وجود نداشت. برای کلاهبرداری گسترده

این تفاهم نامه به دادستان ها این فرصت را داد تا سیاست دیرینه وزارت دادگستری را دور بزنند ، که به طور معمول این اقدامات آشکار را قبل از تصویب انتخابات منع می کند. اندکی پس از آزادی ، مقام عالی جنایی این بخش اعلام کرد که به دلیل این یادداشت از سمت خود کناره گیری خواهد کرد.

تیم مبارزات انتخاباتی ترامپ ، به رهبری رودی جولیانی ، ادعای توطئه گسترده دموکرات ها برای پرتاب میلیون ها رأی غیرقانونی به سیستم را بدون دلیل و شواهد می کند. آنها پرونده های قضایی زیادی را در ایالت های میدان جنگ تشکیل داده اند و ادعا می کنند که ناظران چریک در برخی نقاط تصور کافی از مراکز رای گیری ندارند و بنابراین باید اتفاق غیرقانونی رخ داده باشد. این پرونده های قضایی بارها و بارها رد شده است ، از جمله قضات جمهوری خواه ، حکم کمبود شواهد در پرونده ها را صادر کرده اند. جمهوری خواهان محلی در برخی از ایالت های جنگ ، ترامپ را در چنین ادعاهایی بدون پشتوانه دنبال کرده اند.

ترامپ در توییت ها و مصاحبه ها با انتخابات مخالفت کرد ، اگرچه دولت خودش گفت انتخابات 2020 امن ترین انتخابات تاکنون بوده است. ترامپ اخیراً به دولت خود اجازه داد انتقال به بایدن را آغاز کند ، اما هنوز هم قبول نمی کند که باخت.

موضوعات مطرح شده توسط کمپین توسط ترامپ و متحدانش در همه انتخابات مشترک است: مشکلات مربوط به امضاها ، پاکت نامه های پنهانکاری و تمبرهای پستی برای ارسال ، و همچنین احتمال تعداد کمی آراots به اشتباه از دست رفته یا از دست رفته.

اما آنها همچنین خواستار تحقیقات فدرال در مورد ادعاها شده اند. وکیل سیدنی پاول داستان های خیالی درباره سیستم های انتخاباتی که باعث جلب رای می شود ، سرورهای آلمانی اطلاعات را برای رای گیری در ایالات متحده و نرم افزار انتخاباتی ایجاد شده در ونزوئلا “به دستور هوگو چاوز” – رئیس جمهور فقید ونزوئلا که در سال 2013 درگذشت ، می چرخاند. پاول پس از مصاحبه ای که ارائه داد و در آن تهدید کرد که “جورجیا را با اعلامیه دادگاه” کتاب مقدس “تهدید می کند” از تیم حقوقی حذف شد.

بار به طور مشخص از پاول نام نبرد ، اما گفت: “یك ادعا وجود دارد كه این یك كلاهبرداری سیستماتیک است و این ادعا است كه اساساً ماشین آلات برای تحریف نتایج انتخابات برنامه ریزی شده اند. DHS و DOJ در این مورد تحقیق کرده اند و تاکنون چیزی برای اثبات آن ندیده ایم. “

وی گفت: مردم استفاده از سیستم عدالت کیفری فدرال را با ادعاهایی که باید در پرونده های مدنی مطرح شود اشتباه می گیرند. وی گفت: چنین درمانی برای این شکایات یک حسابرسی از بالا به پایین است که توسط مقامات دولتی یا محلی انجام می شود ، نه وزارت دادگستری ایالات متحده.

بار گفت: “تمایل فزاینده ای به استفاده از سیستم عدالت کیفری به عنوان چیزی مانند اصلاحیه پیش فرض وجود دارد و مردم چیزی را که می خواهند وزارت دادگستری وارد آن شود و تحقیق می کند دوست ندارند.”

وی بیش از هر چیز گفت که باید دلیلی وجود داشته باشد که معتقد باشد جرمی برای تحقیق وجود دارد.

“بیشتر ادعاهای کلاهبرداری در مورد مجموعه خاصی از شرایط یا شرکت کنندگان یا رفتار بسیار دقیق است. آنها ادعاهای سیستماتیک او نیستند و اینها فرسوده شده اند. بار گفت: آنها پایین هستند. “برخی دامنه وسیعی دارند و بالقوه چندین هزار رأی را پوشش می دهند. آنها ردیابی می شوند. “

وکلای ترامپ جولیانی و جنا الیس به بار پاسخ دادند در بیانیه کتبی اظهار داشت: “با کمال احترام به دادستان کل کشور ، هیچ شباهتی به تحقیقات وزارت دادگستری وجود نداشته است … با نهایت احترام به دادستان کل ، به نظر می رسد نظر وی بدون هیچ گونه آگاهی یا تحقیق در مورد موارد اساسی است بی نظمی و شواهد کلاهبرداری سیستمی. “



[ad_2]