دادگاه تجدیدنظر ایالات متحده دادخواست دیگری درباره ترامپ در پنسیلوانیا را رد کرد آمریکا و کانادا

[ad_1]

پرونده کلاهبرداری ترامپ در پنسیلوانیا در حال رد شدن است ، اما وکلای وی قول داده اند که به دادگاه عالی ایالات متحده شکایت کنند

روز جمعه یک دادگاه تجدیدنظر فدرال در فیلادلفیا آخرین تلاش های رئیس جمهور دونالد ترامپ برای به چالش کشیدن نتایج انتخابات را با جلوگیری از پیروزی رئیس جمهور جدید منتخب جو بایدن در پنسیلوانیا رد کرد.

وکلای ترامپ وعده داده اند که علی رغم ارزیابی قضات مبنی بر اینکه “ادعاهای این کمپین بی اساس است” ، به دیوان عالی کشور متوسل می شوند.

سومین دادگاه تجدیدنظر ایالات متحده تعدادی دیگر از دادگاه ها را نیز تکرار کرد و دریافت که مبارزات انتخاباتی ترامپ هیچ مدرکی در مورد تقلب در انتخابات ارائه نمی دهد.

مبارزات انتخاباتی ترامپ بارها ادعا کرده است که بی نظمی در انتخابات وجود داشته که تقلب بدون مدارک و شواهد بوده است.

“انتخابات آزاد و عادلانه منبع دموکراسی ماست. اتهامات بی عدالتی جدی است. اما اعلام ناعادلانه بودن انتخابات اینگونه نیست. این اتهامات نیاز به ادعاهای خاص و سپس شواهد دارد قاضی استفانوس بیباس ، که به ترامپ و استاد حقوق سابق منصوب شد ، در تصمیم گیری در هیئت سه قاضی نوشت: ما هیچکدام را اینجا نداریم.

این تصمیم آخرین ضربه از یک سلسله ضربه به تلاش های ترامپ برای لغو نتایج انتخابات است. اکثر رسانه های برجسته رقابت برای بایدن را اعلام کردند که موفق به کسب 306 رأی انتخاباتی شد ، بیش از 270 رأی لازم برای پیروزی.

اندکی پس از صدور حکم روز جمعه ، ترامپ ویدئویی از Newsmax را در مورد ادعای کلاهبرداری رای دهندگان در نوادا در توییتر منتشر کرد.

ستاد انتخاباتی ترامپ اوایل این ماه پرونده را در پنسیلوانیا تشکیل داد و گفت كه مقامات انتخابات شهرستان مقالات رای را بدرفتاری كرده اند و از دادستان منطقه متیو بران خواسته اند تا تأیید نتایج را به حالت تعلیق درآورد.

بعضی از شهرستانها به رأی دهندگان اجازه داده اند كه با آرا خود ، مانند “پاکت حریم خصوصی” از دست رفته ، ایرادهای جزئی را برطرف كنند ، در حالی كه بعضی دیگر این كار را انجام نداده اند.

بران در تاریخ 21 نوامبر پرونده را مختومه کرد و گفت این پرونده براساس “استدلال های قانونی متشنج” و “اتهامات حدسی” است.

این پرونده هفته گذشته در دادگاه بدوی توسط وودی ترامپ ، رودی جولیانی ، که پنج ساعت استدلال می کرد که انتخابات ریاست جمهوری سال 2020 با تقلب گسترده در پنسیلوانیا روبرو بوده است ، بحث کرد. با این حال ، جولیانی هیچ دلیل مشهودی در دادگاه ارائه نداد.

قاضی منطقه ایالات متحده ، متیو بران گفت که شکایت پر از خطای مبارزات انتخاباتی ، “مانند هیولای فرانکشتاین ، به طور تصادفی مطابقت داشت” ، و جولیانی را برای دومین بار از حق اصلاح آن محروم کرد.

دور سوم این تصمیم را موجه خوانده است. سه قاضی هیئت توسط روسای جمهور جمهوری منصوب شدند. این تصمیم چهار روز پس از تصویب مقامات پنسیلوانیا در شمارش آرا برای بایدن ، که ترامپ را با بیش از 80 هزار رای در این ایالت شکست داد ، گرفته شد.

ترامپ ممکن است امیدوار باشد که دادگاه عالی ، که به اکثریت محافظه کار 6-3 کمک کرده است ، نسبت به درخواست های وی بازتر باشد ، به ویژه پس از آنکه دادگاه عالی تصمیم پنسیلوانیا را برای پذیرش برگه های رای گیری پستی تا 6 نوامبر تایید کرد. فقط با 4 – 4 رای ماه گذشته. از آن زمان ، نامزد ترامپ ، امی کانی بارت ، به دادگاه پیوست.

جنا الیس ، وکیل مدافع ترامپ پس از صدور حکم روز جمعه در توییتر خود نوشت: “دادگستری فعال پنسیلوانیا همچنان به پوشاندن ادعاهای کلاهبرداری گسترده ادامه می دهد.” “به جلو به SCOTUS!”

ترامپ روز پنجشنبه گفت اگر کالج انتخابات هنگام رایزنی بایدن در دسامبر ، پیروزی بایدن را تأیید کند ، از سمت خود کناره گیری خواهد کرد.



[ad_2]