دادگاه تگزاس تلاش های جمهوری خواهان برای رد آرا H هوستون را تکذیب کرد | آمریکا و کانادا

[ad_1]

فعالان جمهوری خواه آمریكا خواستار دور انداختن بیش از 125000 رأی گیری شده در ایست های بازرسی هستند.

روز یکشنبه ، دادگاه عالی تگزاس طومار به رهبری جمهوری خواهان را برای دور انداختن نزدیک به 127000 برگ رأی گیری در مراکز رای دهی در منطقه هوستون رد کرد.

دادگاه عالی ملی بدون توضیح درمورد تصمیم خود ، درخواست فعالان و نامزدهای پزشک عمومی را رد کرد. تلاش برای دفع آرا از شهرستان هریس هنوز در جریان دادرسی فوری در دادگاه فدرال ایالات متحده در روز دوشنبه انجام نشده است.

سوزان هیز ، وکیل دادگستری هریس گفت: “ما خوشحالیم که دادگاه عالی تگزاس تصدیق کرده است که استدلال های آنها برای رأی گیری غیرقانونی به شدت نادرست است.” “پرونده های حقوقی که در اواسط انتخابات به دلیل تقلب در انتخابات تشکیل شده اند ، باید بلافاصله منتفی شوند.”

فعالان محافظه کار تگزاس با دسترسی گسترده به آرا در شهرستان هریس ، که در حال حاضر رکورد یک میلیون و 400 هزار رأی زودهنگام داده شده ، مخالفت کرده اند. این شهرستان سومین میدان جنگ بزرگ و تعیین کننده در تگزاس است ، جایی که رئیس جمهور دونالد ترامپ و جمهوری خواهان برای انتخابات آینده سه شنبه در چند دهه آماده می شوند.

اندرو هانن ، قاضی منطقه ایالات متحده ، انتظار می رود روز دوشنبه در مورد همین موضوع رای صادر کند. تصمیم هانن برای شنیدن بحث در حاشیه روز انتخابات در تاریخ 3 نوامبر توجه فعالان را به سمت حق رای جلب کرد. دادگاه عالی تگزاس ماه گذشته نیز یک چالش تقریباً یکسان را رد کرد.

یک رای دهنده بزرگسال از گزینه سوئیچ برای رأی دادن از اتومبیل خود در ریچاردسون ، تگزاس استفاده می کند [LM Otero/AP Photo]

جارد وودفیل ، یک وکیل جمهوری خواه که در این ایالت و ایالت های فدرال شکایت کرده است ، روز یکشنبه گفت که تمرکز وی بر جلسات دادرسی قبل از هانن است.

وودفیلد گفت: “ما امیدواریم كه او جلوی ادامه این شكل غیرقانونی رأی گیری را بگیرد.”

فعالان محافظه کار جمهوریخواه پرونده های قضایی زیادی را در مورد اقداماتی برای گسترش فرصت های رای گیری در طی همه گیر COVID-19 تشکیل داده اند. این چالش ها شامل کارزار انتخاباتی ترامپ نیست.

ترامپ در سال 2016 با 9 امتیاز تگزاس را از آن خود کرد ، اما نظرسنجی ها نشان می دهد جو بایدن ، دموکرات ، هنوز در بزرگترین ایالت سرخ در ایالات متحده است. دموکرات ها همچنین برای بدست آوردن اکثریت نمایندگان مجلس تگزاس برای اولین بار در 20 سال گذشته باید فقط 9 کرسی انداخته و چندین نژاد را در منطقه هریس به شدت مورد هدف قرار دهند.

شهرستان هریس 10 مکان رانندگی را ارائه داده است که نزدیک به پنج میلیون نفر می توانند به جای ورود به مراکز رای دهی ، با اتومبیل خود رای دهند. هدف قرار دادن آن جلوگیری از انتقال ویروس کرونا است.

وودفیلد ، رئیس سابق حزب GOP شهرستان هریس ، استدلال می کند که قانون انتخابات تگزاس اجازه رأی گیری صریح را ارائه نمی دهد و فقط رأی دهندگانی که به کمک نیاز دارند حق دارند از رأی دادن پرهیز کنند.

پرونده Woodfill همچنین خاطر نشان می کند که به جز یکی از مراکز بین کشوری “در مناطق دموکراتیک شهرستان” ایجاد شده است. بیش از 40 درصد از ساکنان شهرستان هریس اسپانیایی تبار هستند و از هر 5 نفر یک نفر سیاه پوست است.

وودفیلد گفت ، شمارش آرا inc شمول “تمامیت و مشروعیت انتخابات فدرال را زیر سوال خواهد برد”.

دادگاه عالی تگزاس ماه گذشته دادخواست مشابهی را رد کرد. کریس هولینز ، افسر شهرستان هریس ، که رهبری انتخابات شهرستان را بر عهده دارد ، از فرماندار جمهوری خواه گرگ ابوت خواست تا قانونی بودن نقاط عبور را تأیید کند ، اما پاسخی دریافت نکرد.

تگزاس یکی از پنج ایالتی است که از رای گیری گسترده در نامه های پستی امسال در طی شیوع ویروس کرونا جلوگیری کرد ، که منجر به کشته شدن بیش از 18000 نفر در سراسر کشور شد. در عوض ، ابوت رای گیری زودهنگام را یک هفته تمدید کرد و این زمان اضافی به تگزاس کمک کرد تا از کل آرا برای سال 2016 حتی قبل از انتخابات روز سه شنبه پیشی بگیرد.

بیش از 9.7 میلیون نفر در اوایل ایالت تگزاس رأی دادند ، جایی که میزان مشارکت مردم معمولاً در کمترین میزان در این کشور است. برخی از کارشناسان انتخابات تخمین می زنند که مشارکت مردم در تگزاس ممکن است بیش از 12 میلیون نفر باشد و مقامات شهرستان هریس بیش از اکثر اقدامات برای گسترش دسترسی به آرا انجام داده اند.

شهرستان تعداد مراکز رای دهی را سه برابر کرد و هفته گذشته هشت شعبه اخذ رای وجود داشت که به مدت 24 ساعت باز بودند.



[ad_2]