دادگاه عالی هند برای تهیه COVID به ایالت ها ضربه زد هند

[ad_1]

دادگاه عالی هشدار می دهد که به دنبال گزارش در مورد ایالت های دهلی ، گجرات ، ماهاراشترا و آسام می تواند وضعیت بیشتر بدتر شود.

دادگاه عالی هند ، دولت های منطقه ای ، از جمله دهلی ، را مسئول افزایش پرونده های COVID-19 می داند و هشدار داد که در صورت عدم برخورد موثر مقامات با بیماری همه گیر ، اوضاع می تواند بدتر شود.

دادگاه که خود به تنهایی موضوع را در دست گرفت ، از دهلی نو ، گجرات ، ماهاراشترا و آسام گزارش های وضعیت را جلب می کند که شاهد جهش در پرونده های مدیریت بیمار و اقدامات برداشته شده برای بهبود اوضاع هستیم.

“ما در این ماه شاهد یک جهش عظیم هستیم. ما آخرین گزارش وضعیت را از همه ایالت ها می خواهیم. به گفته NDTV ، در ایالات متحده آمادگی کافی وجود ندارد که اتفاقات بدتری در ماه دسامبر رخ دهد. “

قضات به ویژه در مورد دهلی ، هند منجر به تعداد عفونت و مرگ و میر ، نگران بودند.

“چه تلاش اضافی می کنید؟” … دهلی باید به خیلی چیزها پاسخ دهد “، قضات به دادستان های ایالت دهلی در دادگاه گفتند.

در حال حاضر هند با بیش از 9.1 میلیون عفونت ، از جمله 133،738 مرگ ، دومین کشور مبتلا به بیماری همه گیر پس از ایالات متحده است.

بر اساس اعلام وزارت بهداشت فدرال ، ایالت جنوب آسیا 44،059 مورد و 551 مورد مرگ را در 24 ساعت گذشته گزارش کرده است.

تعداد بیشتری از کوره ها و سیاهههای مربوط در تاسیسات اصلی سوزاندن سوز در دهلی تهیه شده است که از 6،746 مورد و 121 مورد مرگ در روز دوشنبه گزارش شده است.

هفته گذشته ، دولت فدرال گفت كه پزشكان را از مناطق دیگر به پایتخت منتقل می كند و برای مقابله با شیوع ویروس 60،000 شماره آزمایش فعلی را دو برابر می كند. وی همچنین گفت که تعداد تخت های مراقبت ویژه در شهر را افزایش می دهد ، که طی چند هفته گذشته هر روز تقریبا 7000 مورد مشاهده کرده است.

دولت پایتخت مردم را به پیروی از دستورالعمل های COVID-19 ترغیب کرده و گفته است که این شهر شاهد موج سوم ویروس است که باعث کشته شدن بیش از یک میلیون نفر در سراسر جهان شده است.

ایالت غربی گجرات نیز توسط دادگاهی در هم کوبید ، که از اینکه دولت اجازه راهپیمایی ها و رویدادهای سیاسی در هفته های اخیر را داده ناراضی بود.

همچنین گجرات شاهد جهش در موارد بوده و مقامات را وادار کرده است مقررات منع رفت و آمد شبانه را در شهرهایی مانند احمدآباد ، راجکوت ، سورات و وادودارا اعمال کنند.

کارشناسان موج فصل تعطیلات ، میزان آلودگی خطرناک و پایین آمدن دما را نسبت می دهند.



[ad_2]