داو در اخبار خوشبینانه تری درباره واکسن COVID-19 بالاتر می رود اخبار آمریکا و کانادا

[ad_1]

Pfizer و BioNTech گفته اند که برای واکسن COVID-19 خود در طی چند روز از FDA درخواست تأیید اضطراری می کنند.

Dow و S&P 500 روز چهارشنبه پس از اخبار امیدوار کننده تری در مورد مسابقه واکسن COVID-19 و مجوز هواپیمای قابل توجه بوئینگ 737 مکس ، در سمت مثبت افتتاح شد.

در افتتاحیه معاملات وال استریت ، میانگین صنعتی داو جونز با جهش نزدیک به 50 واحدی یا 0.15 درصدی ، به 29،8333.01 رسید.

S&P 500 گسترده تر – وثیقه ای برای سلامت حساب های پس انداز بازنشستگی و دانشگاه ها – و شاخص ترکیبی Nasdaq تقریبا بدون تغییر افتتاح شد.

Pfizer Inc و شریک آلمانی آن BioNTech روز چهارشنبه گفتند که نتایج نهایی آزمایش فاز 3 واکسن COVID-19 آنها نشان می دهد 95٪ موثر است – بالاترین میزان موفقیت برای هر یک از کاندیدهای همه گیر در اواخر آزمایش تاکنون. .

این شرکت ها گفتند “ظرف چند روز” اجازه استفاده اضطراری از سازمان غذا و داروی ایالات متحده را خواهند گرفت.

سهام Pfizer در ابتدای معاملات کمی بیش از 3 درصد سود کسب کرد.

روز دوشنبه ، مدرنا گفت که داده های اولیه این مطالعه نشان داد که واکسن COVID-19 94.5٪ موثر است.

اخبار واکسن از هفته گذشته باعث اشتعال در بازارهای سهام شده است زیرا سرمایه گذاران پیش بینی عادی سازی اقتصادی در سال آینده سبد سهام خود را مرتب کردند.

اما اخبار دلگرم کننده همزمان با انتشار ویروس در سراسر جهان منتشر می شود. در ایالات متحده ، با بستری شدن در بیمارستان COVID-19 ، سطح جدیدی از عفونت در حال شکستن رکورد است.

مقامات در اروپا و ایالات متحده برای محدود کردن شیوع بیماری و کاهش استرس بر سیستم های بهداشتی ، محدودیت در اجتماعات عمومی و مشاغل را دستور داده اند. اما این اقدامات نوید می دهد که در بهبود اقتصادی که قبلاً در ایالات متحده تغییر کرده تأثیر داشته باشد.

در همین حال ، تقسیم بین افرادی که ندارند و ندارند ، در سراسر جهان و در داخل کشورها در حال افزایش است.

در حالی که وال استریت به بالاترین حد خود رسیده است ، هزاران مشاغل کوچک در ایالات متحده در تلاشند تا هوشیار بمانند و حقوق خود را حفظ کنند.

صاحبان مشاغل علیرغم محدودیت های ایالت اعتراض خود را اعلام کردند ، زیرا تعداد زیادی از موارد ، سن سن دیگو را در محدودترین لایه “بنفش” در هنگام شیوع ویروس کرونا در سن دیگو ، کالیفرنیا ، ایالات متحده قرار داد. [File: Mike Blake/Reuters]

میلیون ها نفر که به طور رسمی در صنعت هتلداری ، گردشگری ، رستوران و بار مشغول به کار هستند ، کار نمی کنند. و بدون رسیدن حمایت مالی بیشتر از سوی دولت ، مردم بدون پول می مانند. تعداد بی شماری از طرح های امدادی فدرال فدرال ، از مزایای بیکاری تا مهلت قانونی اخراج ، تا پایان سال 2020 منقضی می شود.

از طرف دیگر ، کسانی که هنوز کار می کنند ، از جمله کارگران از راه دور ، خرج تعمیرات و بهسازی منازل و خرید خانه می شوند.

بازار مسکن داغ است. وزارت بازرگانی روز چهارشنبه گفت ، ساخت مسکن جدید در ایالات متحده 4.9 درصد بهتر از انتظار افزایش یافت و به یک نرخ فصلی 1.53 میلیون در ماه اکتبر رسید.

با گسترش COVID-19 ، ایالت های کالیفرنیا تا ایلینوی محدودیت های جدید ، ساعات عصر و نتیجه گیری را اعمال کردند. در اروپا ، جایی که اقتصادهای بزرگی مانند آلمان خواهان بستن مشاغل و ماندن مردم در خانه هستند ، تظاهرات علیه نتیجه گیری های دولت به خشونت تبدیل شده است.

معترضین در اعتراض به محدودیت های دولت در ویروس کرونا در نزدیکی دروازه براندنبورگ در برلین ، آلمان دستهای خود را در مقابل پلیس بلند کردند. [File: Christian Mang/Reuters]

در میان سهام در حال حرکت روز چهارشنبه:

سهام خالص شرکت Target Corp پس از گزارش سود و فروش سه ماهه بهتر از حد انتظار ، XXXX افزایش یافت.

سهام بوئینگ پس از تقریباً دو سال زمینگیر شدن پس از دو تصادف مرگبار ، پس از تصویب اداره هواپیمایی فدرال ایالات متحده 737 MAX برای پرواز دوباره ، بیش از 3.5 درصد جهش کرد. اما ماکس در شرایطی که همه گیری مسافرت های هوایی و همچنین جستجوی هواپیماهای جدید را فرسوده ، دوباره به کار خود ادامه داده است.

پس از فروش خرده فروش بزرگ جعبه فروش درآمد و فروش سه ماهه ، سهام Target Corp 2٪ افزایش یافت.



[ad_2]