داو 200 امتیاز برای ضربه ای دیگر به اخبار امیدوار کننده واکسن باز می کند اخبار آمریکا و کانادا

[ad_1]

اقدامات ایالات متحده پس از نتایج امیدوارکننده آزمایش واکسن Oxford-AstraZeneca COVID-19 ، هفته پرتحرک و جدیدی را آغاز می کند.

شاخص های اصلی سهام وال استریت روز دوشنبه افزایش یافت و هفته دیگر پس از خبر واکسن های مثبت آغاز شد – این بار از AstraZeneca و دانشگاه آکسفورد.

در افتتاحیه تجارت نیویورک ، میانگین صنعتی داو جونز با جهش بیش از 197 واحد یا 0.67٪ به 29460.95 رسید.

شاخص گسترده تر S&P 500 – وكالتي براي سلامت حساب هاي پس انداز بازنشستگي و دانشگاه ها – 0.59٪ افزايش يافت ، و شاخص Nasdaq Composite 0.55٪ جهش كرد.

نتایج آزمایشات مثبت در رقابت واکسن COVID-19 باعث افزایش سهام در این ماه می شود.

روز دوشنبه ، غول دارویی انگلیس AstraZeneca گفت که تجزیه و تحلیل موقت آزمایشات واکسن COVID-19 آن ، که در حال ساخت با دانشگاه آکسفورد است ، نشان داد که بسته به دوز دارو ، 70 تا 90 درصد موثر است.

این خبر از نتایج دلگرم کننده یک مطالعه پیگیری شده توسط Pfizer و BioNTech در مورد تأثیر 95 درصدی سکته مغزی و همچنین داده های حاصل از نمونه های Moderna نشان داد که واکسن آن 94.5 درصد م percentثر است.

نتایج ناگهانی امیدوار کننده این امید را ایجاد می کند که بازی همه گیری در شرف تغییر است ، اگرچه هر واکسنی که توسط نهادهای نظارتی تأیید شود ، به مدت چند ماه در دسترس نخواهد بود.

در همین حال ، موارد جدید و بستری شدن در بیمارستان COVID-19 همچنان ثبت می شود.

طبق اعلام دانشگاه جان هاپکینز ، ایالات متحده 142،732 مورد ویروس کرونا ویروس تایید شده و 921 مورد مرگ را در روز یکشنبه ثبت کرده است.

هجوم عفونت ها به شدت بر بهبود اقتصادی کشور تأثیر می گذارد ، زیرا مقامات ایالتی و محلی محدودیت های محدود کننده تجارت و مقررات منع رفت و آمد را دوباره برقرار می کنند.

کالیفرنیا روز دوشنبه اعلام کرد که تمام رستوران های داخلی را تعطیل و مقررات منع رفت و آمد را اعمال خواهد کرد. نیویورک روز پنجشنبه تمام مدارس دولتی را تعطیل کرد و هشدار داد که می تواند تا 40 درصد خدمات مترو خود را قطع کند.

ورود مجدد اقدامات محدودكننده ، خواستار واشنگتن برای غلبه بر اختلافات چریكی خود و اتخاذ دور جدیدی از اقدامات محرك ، برای كاهش بار مشكلات خانوارها و مشاغل و حفظ ترمیم ریل ها ، دو برابر شده است.

“وضعیت ویروس و مذاکرات مالی نشان دهنده دو بزرگترین خطر منفی کوتاه مدت است. عدم دستیابی به توافق مالی در پایان سه ماهه اول یا محدودیت های گسترده و سختگیرانه ویروس می تواند منجر به انقباض کامل در سه ماهه اول شود. “تحلیلگران گلدمن ساکس آخر هفته در یادداشتی نوشتند.

در حقیقت ، هفته گذشته پس از آنکه استفان مانوچین ، وزیر خزانه داری آمریکا اعلام کرد برخی از برنامه های وام دهی فدرال رزرو را به حالت تعلیق در می آورد ، امیدها به اینكه واشنگتن بسته حمایتی جدیدی از ویروس را اتخاذ می كند ، ضربه شدیدی وارد شد.

در چند هفته گذشته ، اخبار واکسن سهام شکست خورده از بیماری همه گیر ، مانند خطوط هوایی و اپراتورهای سفر دریایی را به خود اختصاص داده است ، زیرا سرمایه گذاران نمونه کارهایی را برای این صنایع قرار می دهند تا پس از واکسن دوباره احیا شوند.

اما چالش های کوتاه مدت همه گیر همچنان برای تمایل به سرمایه گذار مبارزه می کند.

نیل شیرینگ ، اقتصاددان ارشد سرمایه اقتصاد ، روز دوشنبه در یادداشتی گفت: “طی چند ماه آینده ، افزایش احتمال آغاز واكسن های م soonثر باعث بهبود چشم انداز كشورهایی می شود كه برای مهار ویروس تلاش می كنند.” وی افزود: “اما ما باید مراقب نحوه تفسیر این موضوع باشیم: رشد سریع سال آینده را باید در زمینه افت شدید تولید در سال جاری مشاهده كرد.”

سایر تبلیغات مربوط به COVID برای مشاهده در روز دوشنبه:

سهام داروساز Regeneron Pharmaceuticals Inc 1.9 درصد برنده شد و سازمان غذا و داروی ایالات متحده اجازه استفاده اضطراری از کوکتل درمانی COVID-19 خود را داده است.



[ad_2]