در تصاویر: پناهندگان اتیوپیایی در سودان آینده نامشخصی دارند اتیوپی

[ad_1]

در حالی که سازمان های بین المللی آماده توزیع کمک به غیرنظامیان خسته از جنگ در ایالت ببر در اتیوپی در اسرع وقت هستند ، پناهندگان ببر که به سودان همسایه فرار می کنند ، در فکر این هستند که آیا آنها دیگر سرزمین مادری خود را دوباره می بینند؟

توافق هفته گذشته بین سازمان ملل و دولت اتیوپی به امدادگران اجازه ورود به منطقه جنگی را داد ، اما برای رسیدن به کمک بسیار ناپایدار باقی مانده است.

نخست وزیر ابی احمد پیروزی خود را بر جبهه مردمی برای آزادی Tigrei (TPLF) اعلام کرد پس از آنکه نیروهای فدرال بیش از یک هفته پیش پایتخت منطقه Mekle را تصرف کردند و گفت که در این حمله هیچ غیرنظامی کشته نشده است.

ده ها هزار پناهنده آتیوپیایی آواره به دلیل یک درگیری یک ماهه که نزدیک به 50 هزار نفر را مجبور به فرار کرده است ، بدون آب و غذا مانده اند.

کسانی که از خشونت فرار کردند معتقدند خوش شانس هستند.

بیشتر پناهندگان ساکن اردوگاه ام راکوبا در سودان ، که به معنی “مادر همه پناهگاه ها” است ، مرد هستند. آنها می گویند که مردان دیگر را دیده اند که کشته شده اند و برای جان خود فرار کرده اند.

با وجود شرایط پابرهنه در اردوگاه ، با خوابیدن خانواده ها در فضای باز ، Tigrayans می گوید که آنها در آنجا احساس امنیت می کنند.

پول و کمک دیگر برای همه پناهندگان در دسترس است و مدارس ابتدایی راه اندازی شده است.

معلمان پناهندگان با آوازها زیر پناهگاه های چوبی دروس را شروع می کنند – صدای آواز کودکان برای جلب توجه اعضای خانواده گمشده در خانه بسیار خوشایند است.

اگر در بین آوارگان اتفاق نظر وجود داشته باشد ، این است: آنها تا زمانی که در سلامت نباشند به خانه بر نمی گردند.

“من نمی توانم به Tigray برگردم. این برای من خیلی خطرناک است. “

او آرزو دارد که بفهمد خواهر و مادرش در امنیت هستند ، اما به دلیل قطع عمدی ارتباط ، نمی تواند با آنها تماس بگیرد. وی گفت: “من فقط باید صبر کنم.”

با ادامه درگیری ، که می تواند آنها را برای همیشه ریشه کن کند ، انتظار برای بسیاری از ببرهای ساکن ام ام راکوبا به یک سرگرمی اجباری تبدیل شده است.



[ad_2]